Aina en viitsi hymiöitä käyttää - ja joskus kirjoitus toimii paremmin kun ikään kuin jättää hymiöt lukijan mielessään näettäväksi.
Mutta täsmennettäköön että kummassakaan tapauksessa ei ollut kyse siitä että hyllyyn tai tuotteeseen olisi jäänyt vanha hintalappu tai että kyseessä olisi ollut vain nettitarjous. Molemmissa tai itse asiassa kaikissa tuote oli ihan tavallisessa XXL-tarjouksessa joka koski sekä verkkokauppaa että kaikkia myymälöitä. Kahdessa tapauksessa oikea alennettu hinta oli ehditty jo laittaa hyllyyn, mikä selvisi kassallakin sen jälkeen kun osaston myyjälle oli soitettu ja tämä oli sen omin silmin käynyt katsomassa.
Sanomattakin on selvää että asiakkaasta tällaisesta johtuva odotuttaminen - muiden asiakkaiden mahdollisesti odottaessa vuoroaan kärsimättömän näköisinä - ei ole kovin positiivinen kokemus![]()
PS Mitään järkevää selitystä sille miksi kassalla hinta oli väärä mulla ei ole. Taisi molemmilla kerroilla olla valtakunnallisen kampanjan ensimmäinen päivä mutten suinkaan ollut seissyt ovien takana odottamassa liikkeen aukeamista, joten vaikka hinnat olisivat tulleet Norjasta saakka sikäläisen kellon mukaan, niiden olisi pitänyt olla jo oikein...
PPS Mitään erityistä syytä haukkua XXL:ää mulla ei ole. Se osa myyjistä joka tuntee oman alansa hyvin tai jopa erinomaisesti ei liene yhtään pienempi kuin muissa vastaavissa liikkeissä, palveluhalukkuudessa ei ole koskaan ollut pienintäkään moitetta ja jos asiakkaalla itsellään vain on riittävästi hintatietoisuutta, se on varsin usein edullinen ostopaikka. Mutta sitten ovat nämä muut kokemukset![]()

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit