Fillari-lehden koeajoartikkelissa painoksi (M-koko litkutetuilla 5,05 renkailla) on ilmoitettu 14,7kg, ja renkaan painoksi 1930g, eli kilon renkailla tuonkin mukaan < 13kg.
Nyt on uudet renkaat alla,kyllä mukavan näköiset munkit.Huomenna testiajot.
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Siihen puali baaria ilmaa ja eiku mehtään.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Änd nekst taim meibi mount tö ruustukki betterly tu tö teiböl?
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Höh,Eipä näkynyt sinivalkoista 100v väritystä listalla.
Fyrkat valmiina...
Turhan pitkä odotusaika, joten vähensin yhden L-kokoisen nykyistä varastoaKatellaan ens keväänä uudestaan jos/kun custom värit saatavilla, eiköhän emännän fätti pidä siihen menessä päivittää.
Jatketaan nyky f-foorumin yleisellä megahömppälinjalla tosin vain 1viesti /vrk tyylillä.Anteeksi tämä loivasti pyöräilyyn liittyvä postaus.
Jep Kemitzin innoittamana kyselin sinivalkoisesta Taigasta m-koko. Tässä copypaste vastauksesta niin tulee tiedoksi muillekin jos värilla on väliä(sininen/valkoinen) :
Kiitos viestistäsi. Olemme saaneet muutamia tiedusteluita ja asiakkailtamme ja asia on harkinnassa.
Tiedotamme siitä myöhemmin Polestoressa. Aikaisintaan mahdolliset mallit saapuvat maalis/huhtikuussa 2018.
Mukavaa alkavaa talvea
t. -----
Ei värillä väliä, kunhan pyörä on Pole.
Mulle tulee peruskeltainen joulukuun alussa, kiitokset Polelle pitkästä varausajasta!
"Kuumeisena" veronpalautuksia odotellen...
lehtijussi muokkasi tätä : 28.10.2017 at 16.27
Kuinkas "korkealla" Polessa kulkee keskiö? Omassa Cubessa kun tuntuu että kammet kolisee kokoajan maahan vaikka kuinka rytmittää polkemista.
Polessa keskiön pudotusta 55mm ja farley5:ssa 65mm eli sentin ylempänä. Farleyssa keskiön korkeus 315mm barbegazeilla, polessa on järeemmät renkaat. Selkiskö? Ainakin korkeempi kuin farleyssa. Barbeilla korkeus olisi 325mm??
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Ajattelin jos joku mittaisi omasta Taigastaan mitan keskiön keskustaan. Täytynee sitten ostaa Polen evolink kun kulkenee korkealla.. Jotenkin tuntuu että monessa vaan kulkee liian alhaalla tai ainakin Tampereen polut on sitten niin kuluneet uralle että kampi kosketukset hankala vältellä.
Tuo Cuben Nutrail,4.8 JJ ; keskiö on 312mm korkeudella. Rytmitys kyllä hallussa mutta pidemmän päälle raskasta kun muu porukka sotkee karkuun.
Renkaina snowshoe 2xl
Viititkö joku ottaa mitan maasta vanteen keskelle? Saa vähän käsitystä renkaiden korkeudesta.
The Vee Tire Snowshoe 2XL is currently the fattest Fat Bike tire on the market. And it is really XXL. I is again significantly thicker and higher than the Snowshoe XL and has 7mm High knobs which plow the snow. This tire builds 125mm wide and 12cm high above the rim. He has an outside diameter of 795mm (equivalent to almost 31 inches.)
Auttaisiko tämä? 🤔
Joo
Voin huamenna iltapäivällä ottaa viä mittaa. Otin ton kuvan tänään lenkin jälkeen ja sit kiikutin fillarin säilöön.
Tuossa olis kuvaa
Taigan ilmoitettu BB drop 55mm taitaa olla virheellinen tieto. Lähetin siitä sähköpostia Polelle viime viikolla, mutta en ole vielä saanut vastausta. Oman mittaukseni mukaan 65mm saattaisi olla oikea mitta.
Ytte07:n kuvissa BB drop on lähelle 80mm (41-33), se ei voi pitää paikkaansa. Onko napa tosiaan 41cm korkeudella 2XL:llä, 4,7 Bulldozereilla tuo mitta on 36cm paikkeilla. Mittauksissa pyörän ja mitan kallistukset tuovat virhettä kuviin vaikka kuinka yrittää saada niitä vatupassiin, mutta lähes 5cm ero tuntuu kyllä suurelta.
Tuossa aiemmassa viestissä sanotaan 2XL:stä, jotta "12cm high above the rim". Bulldozereilla se jää vajaaseen 9cm:iin, on noi 2XL:t sitten tosiaan suurempi harppaus kuin mitä luvuista 4,7 vs 5,05 vois päätellä.
Otin pyörän tohon terassille että saan tarkempaa mittaa noista keskiön ja akselin korkeuksista. Halvatun vaikee ottaa kuvaa kännyllä samalla ku pitää mittaa. Keskiön etäisyys maasta 325 ja akseli 390. Edelliset mittaukset pimeessä murskepohjalla. Pahoittelut väärästä infosta.
Luotilanka on viritetty akseleiden väliin. Turha ottaa kuvaa ku se zuumaa väärin.
Mistäs kohtuuhintaan hiilikuitu keula jossa mahtuis pyörimään 2XL?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kirjanmerkit