Onko kellään kokemusta näistä kumeista? Ajatus olisi kokeilla litkutettuna lähinnä työmatkoilla:
https://best-bike-parts.de/VEE-Tire-...Fatbike-Reifen
Onko kellään kokemusta näistä kumeista? Ajatus olisi kokeilla litkutettuna lähinnä työmatkoilla:
https://best-bike-parts.de/VEE-Tire-...Fatbike-Reifen
^Ei puhuta mitään vanteiden leveydestä vee tiren sivulla mutta olettasin että 90mm vanne on liian leveä?
^^En ryhtyisi. Jumbo Jimiä alle; rullaa varmasti paremmin ja poistuvaa PaceStar -seosta saa ~samaan rahaan.
Holokki auki ku H. Moilane.
JJ löytyy fillarista jo nyt, niihin olen ollutkin tyytyväinen. Lähinnä mietin tuota VeeTiren sileää kuviointia, että sopisiko se asfaltille paremmin.
Sileästä kuviosta huolimatta rullaa silti todennäköisesti huonommin ja painaakin enemmän. Jumboilla vaan, niillä pääsee lujaa myös kestopäällysteellä![]()
Kuvio on vain yksi rullaavuuteen vaikuttava asia. Maxxis Mammoth, esimerkkinä, rullaa sileästä kuviostaan huolimatta heikosti.
https://www.bicyclerollingresistance...t-bike-reviews
Holokki auki ku H. Moilane.
^Kiitos tästä tiedosta. Yllättävää, miten ylivoimainen JJ on vaikka kisassa on paljon sileämmän ja "rullaavamman" näköistä gummia.
Kyllästyin hirvipussien kanssa kikkailuun puhkeamisien takia. Teippasin vanteet gorillateipillä ja loppui ongelmat.
HOmmaat nämä: https://best-bike-parts.de/VEE-Tire-...tbar-120-TPI_1
Mulla on olleet alla koko kesän. 2 reikää on tullut siinä ajassa. Liki 2 bar pitää tosin olla paineita tai maksimit mitä rengas sallii. Muuten on todella huono rullaavuus ja selfsteeringiä on paljon.
-Janne
Olen miettinyt D5:n vaihtoa Wrathchildiin, koska jälkimmäinen on tubeless ready rengas. Olen tehnyt tubless muunnoksen D5:lla, mutta oli huomattavasti hankalempaa kuin muilla renkailla.
Onko muuten talvella ajossa D5 vai Wrathchild parempi? Tai ei taida vielä kellään olla tuosta uudesta kokemusta, mutta miten esim. rengaskuvion perusteella.
Tänään tuli 3kpl Jumbo Jim renkuloita.
Näköjään olen tilatessa mokannut ja fatbikestä taisi tulla hypriti.. Onneksi metsässä kukaan ei näe uusia 4,4" kapeita kumeja.
On ne oudon näköset..
Sent from my A0001 using Tapatalk
Onko kukaan löytänyt euroopasta noita veetiren uusia avalancheja psc seoksella ja nastoilla? Tai edes snowshoe psc nastoilla.
Mitkä nastat ja mistä Gnarwhaleihin?
Voittekos kertoa kokemuksia Dillinger 5 vs Snowshoe Xl nastoilla?
Eikös tuo Dillinger 5 ollut n. 4.3" oikeassa elämässä. Hakusessa siis rengas lumessa jne ajeluun. Miel. mahdollisimman isot.
Riippuu toki vanteen leveydestä, mutta ei missään annetussa kompossa kyllä ilmoitettua 4,8"
http://45nrth.com/files/pages/20162_..._Update_VF.pdf
Holokki auki ku H. Moilane.
Mistäs sitä kannattaa läskiin alkaa nastarenkaita katsoa. Minulla on nastakasakin jo hommattuna, mutta tänään katselin Jumbo Jimiä lenkillä ja kyllä ne nappulat siinä renkaassa on niin matalat, että taitaa mennä puhki jos sen nastoittaa.
Jyri
Verkkokauppa.com:ssa olisi nyt odottamassa noutoa setti Chaoyang Snow Storm 4.9 & 4.0 nastarenkaita. En ole löytänyt mistään järkevää testiä/vertailua - pitää varmaan hakiessa ensin vilkaista minkälaiset nastat noissa on.
Onko kellään vielä kokemuksia? https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ke-nastarengas
Mites Barbegazin nastoitus, onko kukaan koittanut?
^Itsellä takana itsenastoitettu Dille4, jossa nastoja vain kahdessa rivissä, eli ehkä 80 kpl. Ihan riittävä. Eturenkaassakaan ei ole uloimmissa nappuloissa nastoja, eli ei vajaa 200 nastaa siinäkin. Ihan riittävä määrä nastoja kun ei tuolla kuitenkaan voi mitään speedway -tyyppistä kanttailua tehdä.
Holokki auki ku H. Moilane.
JJ:n nastoitus eturenkaaksi, kannattavaa vai ei =?
Kokeneemmilta käytännön vinkkiä kaipaan
Gnarwhaliin pitäisi nastat asentaman. Mikä on käytännössä hyväksi havaittu keino saada se 60 sekuntin pikaliima luotettavasti ja mahdollisimman vähällä sotkemisella sinne mihin se kuuluu ?
-Tipautanko tipan liimaa nastanreikään ja nasta perään ?
-Laitanko liimaa nastaan ja sit nasta paikalleen ?
-Joku muu menetelmä ?
Kirjanmerkit