GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 6 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 56 106 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

  1. #151
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    963
    Taas ollaan rengaskysymyksen äärellä. Crossarissa tuli mukana nimellisesti 33 mm leveät renkaat jotka on todellisuudessa jonkun matkaa päälle 35 mm mutta liian kapeat ne on joka tapauksessa, karmea täristin verrattuna lainaamiini 38 mm Specialized Triggereihin joista tuolla aiemmin joku jo mainitsikin. Trigger tuntuu hyvältä renkaalta mutta ne on a) ei omat ja b) Sport-mallia eli rautalankareunalla ja budjettikumiseoksella. Pyörään ei paljon tuota leveämpää taakse mene.

    Käyttötarkoitus on jokseenkin 50-50 asfalttia ja hiekkatietä, mieluummin haetaan nopeaa kuin pitävää. Ja kaikkein eniten mukavaa koska mieluummin tunti mukavasti kuin 55 minuuttia epämukavasti.

    Helppo vaihtoehto olisi Triggerien Pro-malli, kevlarlangat ja parempi kumiseos. Vähän ehkä painavahko (490g) mutta toisaalta pistosuojattu. Huonona puolena korkeahko hinta, melkein 50€ kappaleelta.
    Vähän houkuttelisi myöskin Specialized Sawtooth, menisi kyllä jo riskillä kun ilmoitettu leveys on 42 mm. Painaa pirusti (615g) ja on myöskin kallis, samanhintainen kuin Trigger Pro.
    Continentalin valikoima on pelkkää 35 mm leveää - ei kiitos, oltava leveämpää. Muuten kyllä Cyclocross Race olisi varmaan hyvinkin jees.
    Schwalbella sama juttu, kaikki liian kapeaa tai maastopuolelta sitten ihan liian leveää.
    Sitten on nuo Panaracerit. Täysin tuntematon merkki minulle mutta ilmeisesti tutustumisen arvoiset. Hmmm.
    Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011

  2. #152
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Kevyet kuskit eivät tarvitse maksimipaineita renkaisiin. Vähän hölmöä kysyä, mutta oletko kokeillut vähän matalampia paineita nykyisiin?

  3. #153
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Greycap Katso viesti
    Taas ollaan rengaskysymyksen äärellä.
    Ihan ekana pitäisi nyt määritetään, että mikä on haluttu leveys. Onko 40-42mm jo liikaa, eli pitääkö tässä keskittyä 35-38mm kokoluokkaan?

    Isojen valmistajien renkaista ainakin Rambler on ollut mulle hyvä, tää on mulla i20 vanteella tasan 40mm leveä.
    https://www.bike-components.de/de/Ma...reifen-p45923/

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  4. #154
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Greycap Katso viesti
    Käyttötarkoitus on jokseenkin 50-50 asfalttia ja hiekkatietä, mieluummin haetaan nopeaa kuin pitävää.
    Schwalbella on taas G-One: https://www.schwalbe.com/en/offroad-...-allround.html

  5. #155
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Challenge Gravel Grinder on mielestäni hyvä tuohon tarkoitukseen: http://www.challengetech.it/products...r-053/01938/en. Tubelessista ei ollut puhetta, näitä en ainakaan 120TPI versiona uskaltaisi kokeilla ilman sisäkumeja. Muuten rullaa hyvin ja pitää soralla.

  6. #156
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    963
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Ihan ekana pitäisi nyt määritetään, että mikä on haluttu leveys. Onko 40-42mm jo liikaa, eli pitääkö tässä keskittyä 35-38mm kokoluokkaan?
    Ainakin 42 mm menee takana jo niin hilkulle että on varmaan lähinnä rengasyksilöstä kiinni toimiiko. Ei pahan näköinen tuo Rambler.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Miten minä onnistuin tuon missaamaan. *facepalm-hymiö tähän* Katsoin ilmeisesti vain G-One Speediä ja Allround meni siinä pesuveden mukana kun nimi on myöskin G-One. Eiköhän tuo ole aika lähellä sitä mitä käyttötarkoitus vaatisi.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Challenge Gravel Grinder on mielestäni hyvä tuohon tarkoitukseen: http://www.challengetech.it/products...r-053/01938/en. Tubelessista ei ollut puhetta, näitä en ainakaan 120TPI versiona uskaltaisi kokeilla ilman sisäkumeja. Muuten rullaa hyvin ja pitää soralla.
    Ei tarvitse olla tubeless. Erittäin hyvän näköinen tuokin, vähän arvokas mutta muut ominaisuudet kyllä näyttää varsin loistavilta.
    Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011

  7. #157
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Greycap Katso viesti
    Ei tarvitse olla tubeless. Erittäin hyvän näköinen tuokin, vähän arvokas mutta muut ominaisuudet kyllä näyttää varsin loistavilta.
    Aika iso hintaero on näköjään race- ja plus-malleilla, kun ilmoitettu painoerokin on vain 20g. Kun ostin omani, taisi noista olla vain tuo 120TPI versio ulkona, ja ne olivat silloin halvemmat. Omani olivat muistaakseni 37mm, eli eivät älyttömän leveät ole. Sen verran hyvin nuo kuitenkin rullaavat, että maantieajoa varten hankitut 28mm contin 4seasonit myin pois, kun niillä taas soratiet olivat aika ikäviä. Gravel Grinderit jäävät paremman alustan renkaiksi, ja huonommalle alustalle hommasin WTB:n Nanot. Niistä ei tosin ole vielä kokemuksia.

  8. #158
    Nyt on pari sataa kilsaa alla 40 millisillä Schwalbe G-one Allroundeilla (tubeleksena) ja ei voi kuin suositella. Rullaa hyvin asvaltilla ja sorateillä. Vaikka ovat suhteellisen leveät renkaat eivät ne silti tunnu polkiesssa raskailta.

  9. #159
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.106
    Vaihdoin grainderiin äsken viime kesänä alla olleet Gravel King SK:t. Pahoja tubeless-ongelmia oli, piti käydä huoltsikalla. Huomasin, että tarvitsen pullauttimen*.

    Mutta siis asiaan mennäkseni, 40mm Gravel Kingit ovat sisäleveydeltään 20.4mm vanteella 43.1mm leveät. Siltä varalta jos joku on miettinyt. Mukavan pulleat muhkut.


    *edit: NAPSAUTIN, sehän on se oikea vehje eikä pullautin
    JackOja muokkasi tätä : 19.05.2017 at 12.34


  10. #160
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Mitkä kehät jäsen Ojalla on?

    35 mm Sk nousi Sunringlen vanteille tornipumpulla muutaman kerran hieman reippaammin painaltaen. Naps ja ping.

    On 21 mm sisälevyisellä kehällä muuten 38 mm tuo rengas. Leveydeltään.
    Memento mori

  11. #161
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.106
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    Mitkä kehät jäsen Ojalla on?
    Stanin Iron Crossit. Muistaakseni tuo 20.4 oli niiden ilmoitettu sisäleveys.
    EDIT: 20mm tasan se onkin.


  12. #162
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Mielenkiintoista. Periaatteessa (ja käytännössä) saman valmistajan kehät.

    Greycapille tohtisin varauksetta suositella Panaracerin renkaita. Kumiseos pysyy melkolailla yhtä notkeana lämpötilasta riippumatta ja työn laatu on hyvää.

    Helppo sisärenkaattomuus tulee lisäetuna.
    Memento mori

  13. #163
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    37
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Challenge Gravel Grinder on mielestäni hyvä tuohon tarkoitukseen: http://www.challengetech.it/products...r-053/01938/en. Tubelessista ei ollut puhetta, näitä en ainakaan 120TPI versiona uskaltaisi kokeilla ilman sisäkumeja. Muuten rullaa hyvin ja pitää soralla.
    Miksi ei uskalla ilman sisurii?
    Näitä meinasin jakeen ja samalla tehdä tubeless

  14. #164
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sentier Katso viesti
    Miksi ei uskalla ilman sisurii?
    Näitä meinasin jakeen ja samalla tehdä tubeless
    Omilla tubeless ready -vanteilla nuo olivat niin väljät, että rengas taisi pudota tyhjänä itsestään vanteelta, kun esim. WTB Nanon tubeless-versiota ei meinaa saada pois rengasraudoillakaan. En tiedä onko Challenge muuttanut renkaita tässä parin vuoden aikana. Ainakaan käsintehtyä mallia he eivät suosittele tubeless-käyttöön, renkaan tiedoissa lukee suoraan "
    NOT TO BE USED TUBELESS
    ". Race- ja plus-malleissa tuota varoitusta ei näytä olevan. Ehkä niitä voisi kokeilla.

  15. #165
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Omilla tubeless ready -vanteilla nuo olivat niin väljät, että rengas taisi pudota tyhjänä itsestään vanteelta, kun esim. WTB Nanon tubeless-versiota ei meinaa saada pois rengasraudoillakaan. En tiedä onko Challenge muuttanut renkaita tässä parin vuoden aikana. Ainakaan käsintehtyä mallia he eivät suosittele tubeless-käyttöön, renkaan tiedoissa lukee suoraan "
    NOT TO BE USED TUBELESS
    ". Race- ja plus-malleissa tuota varoitusta ei näytä olevan. Ehkä niitä voisi kokeilla.
    Täällä on käytössä nuo GG Plussat ja ei tulisi mieleenkään yrittää tubelessta - renkaat istuvat vanteelle niin löysästi että sisurin asennuksessa saa olla tarkkana että rengas ei putoa pois vanteelta.

    --

    Olen ajellut 38mm GG Plussilla (60 TPI) nyt useamman satkun ja pidän renkaasta varauksin. Rullaavat hyvin asfaltilla enkä ole kokenut pidon puutetta muillakaan alustoilla (mudassa en ole ajanut). Ainoa negatiivinen ominaisuus on epämukavuus kivisillä ja juurakkoisilla poluilla, enemmän siis XC -tyyppisillä alustoilla - hiekkateillä mukavuus on ok.

    En ole tähän mennessä vielä onnistunut rikkomaan näitä, vaikka on tullut ajettua niin rankoissa maastoissa kuin minne cyclolla ylipäänsä viitsii mennä. Pistosuojausta kuvaa ehkä hyvin se, että eräällä noin satkun mittaisella hiekkatielenkillä seitsemän hengen porukassa tuli kahdeksan rengasrikkoa, muutamille kuskeille 2-3 rikkoa, ja porukasta ainoastaan kaksi ei kärsinyt ensimmäistäkään rikkoa. Toisella oli käytössä 47 milliset WTB Horizonit (tubeless) ja itselläni 38 milliset GG Plussat lateksisisureilla.

  16. #166
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Vaihdoin grainderiin äsken viime kesänä alla olleet Gravel King SK:t. Pahoja tubeless-ongelmia oli, piti käydä huoltsikalla. Huomasin, että tarvitsen pullauttimen*.

    Mutta siis asiaan mennäkseni, 40mm Gravel Kingit ovat sisäleveydeltään 20.4mm vanteella 43.1mm leveät. Siltä varalta jos joku on miettinyt. Mukavan pulleat muhkut.


    *edit: NAPSAUTIN, sehän on se oikea vehje eikä pullautin
    Mikä on kokonaisarviosi kyseisestä renkaasta? Yhden arvostelun luin ja vaikutti houkuttelevalta renkaalta.

  17. #167
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.106
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilkkaluukkonen Katso viesti
    Mikä on kokonaisarviosi kyseisestä renkaasta? Yhden arvostelun luin ja vaikutti houkuttelevalta renkaalta.
    Olen samaa mieltä kuin viime kesänä. Lyhyesti sanottuna kokonaisarvio erinomainen, viis plussaa tai tähteä viidestä.

    Soratieretkikin tuli heitettyä lastatulla fillarilla sittemmin. Karkealla louheella pinnoitetulla metsänhoitotielläkin toimi kivasti. Kaveri 32-millisillä kumeilla oli aivan kusessa niiden kanssa.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mä yhdyn. Olen nyt pari lenkkiä ajanut noilla ja olen ällistynyt miten hyvin ne rullaa. Eilenkin pidin aivan kevyesti pron näköistä maantiepyöräilijää ahtaalla Bembölen ja Nupurin välillä. Olisin voinut mennä ylämäessä ohikin, mutten kehdannut. Toimii siis assullakin riemukkaasti.
    ...
    Hiekkatiellä aivan kunkut! No niinhän se nimikin sanoo. Offroad-hommatkin onnistuu hyvin. Paineita olen kokeillut takana 2.5-2.8 ja edessä 2.0.-2.2 (oma kuivapaino 77kg), vähempikin riittäisi, pitää vielä kokeilla.

    YHDEN huonon puolen keksin tosin. Liekö nappulakoko vai kumiseos sellainen, että viskelee tietynkokoista hiekansirua tolkuttomat määrät viistoputkeen (onneksi ei ole maalattu runko) ja ajopaidan takataskuihin No jospa tuo tuosta rauhoittuisi kun kuluu hieman?

    edit. Niin ja jotenkin en uskalla noilla paljoa kantata irtonaisella pinnalla.
    ...
    Tuo mainittu pikkuisten kivensirujen viskely helpottaa hieman ajan myötä.

    Tämä on minulle ykkösvaihtoehto. Muita ei tarvitse kokeillakaan muuten kuin kokeilunhalusta. Schwalben 40mm G-One jossain vaiheessa ainakin.


  18. #168
    WTB Riddlerit Reverse Mulletina (45c edessä, 37c takana) ja tubelessina. Aika kiva kombo jos toe overlap ei haittaa.
    tiaalto muokkasi tätä : 25.05.2017 at 07.56

  19. #169
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Pääkaupunkiseutu
    Viestit
    1.708
    Minä puntaroin Schwalbe G-one Allround:n ja Challenge Gravel Grinder:n välillä. Molemmista olen lukenut hyvää. Helpoilla poluilla nuo varmaan toimivat molemmat, mutta miten juurakoissa?

  20. #170
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Jos sisurit, niin GG, koska sen kanssa operoiminen tien poskessa on helppoa löysän reunan ansiosta. Jos tubeless, niin G-one, koska GG ei toimi tubeleksena. GG:ssä on melko matala profiili ja se ainakaan ei ole erityisen kiva juurakoihin sen vuoksi.

    Mulla on varastossa yhdet puoliksi ajetut GG:t, saat lainata testiin, jos haluat ja jaksat vaihdella.

    Mun suosikki juurakkokelpoiseksi jokapaikanrenkaaksi on WTB Nano + Open Pro (!) -yhdistelmä. Nano kapealla vanteella on mukavan korkea - ei kärmekset pure pienemmilläkään paineilla. Lisäksi se rullaa asfaltillakin paremmin kuin mulla toisessa pyörässä olevilla 25 mm vanteilla, koska kapealla vanteella profiili pysyy pyöreämpänä ja reunanappulat pysyy irti tien pinnasta pienemmilläkin paineilla. Nanon huonot puolet on korkeahko paino ja aika kova seos. Sisuriversiokin painaa vajaa 500 g. Kovan seoksen takia märkien juurakoiden rengas se ole, mutta toisaalta kestää asfaltilla hyvin. Gravel Kingiä en ole kokeillut, varmasti olisi hyvä sekin.

    Vittorialta tulossa 40-millinen Grifo-klooni. Oliskohan siinä ens syksyn VPCX-rengas? https://www.instagram.com/p/BUf1lOfFDGZ/?hl=fi
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  21. #171
    Mää sanosisin edelleen että Panaracer Gravel King SK:t joko 38mm tai 43 mm leveinä (olivat siis ennen 35 ja 40 mutta uudet tekstit renkaiden kyljissä vastaa paremmin todellista leveyttä) alle ja täts it. Oon ny vetäny noilla 40(>43) -millisillä vajaan vuoden ilman sisureita ja pelkästään hyviä kokemuksia. Tai noh talvella viskovat lunta iljettävästi kun pikkunappulakuvio tukottaa heti kun näkeekään valkoista.


  22. #172
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Pääkaupunkiseutu
    Viestit
    1.708
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kugelschreiber Katso viesti
    Tai noh talvella viskovat lunta iljettävästi kun pikkunappulakuvio tukottaa heti kun näkeekään valkoista.
    Tästä seuraava kysymys. Schwalbe G-one Allround ja Challenge GG mennevät myös tukkoon lumilla. Damn, talven polkuajelut olivat myös mielessä. Päätösten tekeminen on hankalaa.

    Hieman taustaa:
    Ghettoilua olen harkinnut CXP 33-kiekkojen kera, joten siltä kannalta G-one. Kovasti nopeiksi kehui eräs bloggaaja. Tähän mennessä olen mennyt sisureilla ja max 33mm renkailla (mitä nyt talvella nastarenkaat sitten ovat leveämmät).

    Stenu: Jalomielistä, harkitsen lainausta. Ei renkaiden vaihtaminen kovin suuri vaiva ole.

    Ghettoilun harkitsemisen perustan tähän: "I have a tubeless setup on my CXP33 rims. No problems even though the rim isn't a tubeless specific rim. The rim might make a difference, or it might not. I have not had any issues." http://www.bikeforums.net/road-cycli...ncher-rim.html

  23. #173
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    37
    Mitä enemmän näistä renkaista lukee, sitä vaikeammaksi tuntuu menevän mitä hankkii seuraavaks. Eli 2017 Kona Jakeen arvon uutta rengasparia. Ainoa asvalttiajo on lyhyt työmatka, eli ihan sama miten asvaltilla rullaa. Lenkit on hiekkatietä ja myös aika paljon maastossa rymyämistä. Jotkut melko muhkut tekis mieli hankkia ja tubeleshommat ajattelin samalla tehdä

  24. #174
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sentier Katso viesti
    Mitä enemmän näistä renkaista lukee, sitä vaikeammaksi tuntuu menevän mitä hankkii seuraavaks. Eli 2017 Kona Jakeen arvon uutta rengasparia. Ainoa asvalttiajo on lyhyt työmatka, eli ihan sama miten asvaltilla rullaa. Lenkit on hiekkatietä ja myös aika paljon maastossa rymyämistä. Jotkut melko muhkut tekis mieli hankkia ja tubeleshommat ajattelin samalla tehdä
    Jakessa taitaa olla loppujen lopuksi samat kehät kuin itselläni Rovessa. WTB Riddlereillä riitti yksi kierros sopivasti kavennettua gorillateippiä niin Tubeless toimi kuin ajatus hetken kestänyttä kylkien hikoilua lukuun ottamatta. Kivasti rullaavat ja pitävät - taitavat olla GG-renkaista sieltä aggresiivisimmasta päästä.

  25. #175
    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    37
    Arvontakone edelleen käynnissä. Kellään varmaa tietoa kuinka leveä kumi Jakeen menee taakse? Ameriikan voorumil joku kerto et oli kuullu et joku oli ehkä laittanu 40c nanot jakeen.

  26. #176
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Greycap Katso viesti
    Trigger tuntuu hyvältä renkaalta mutta ne on a) ei omat ja b) Sport-mallia eli rautalankareunalla ja budjettikumiseoksella. Pyörään ei paljon tuota leveämpää taakse mene.

    Käyttötarkoitus on jokseenkin 50-50 asfalttia ja hiekkatietä, mieluummin haetaan nopeaa kuin pitävää. Ja kaikkein eniten mukavaa koska mieluummin tunti mukavasti kuin 55 minuuttia epämukavasti.

    Helppo vaihtoehto olisi Triggerien Pro-malli, kevlarlangat ja parempi kumiseos. Vähän ehkä painavahko (490g) mutta toisaalta pistosuojattu. Huonona puolena korkeahko hinta, melkein 50€ kappaleelta.
    Bike24:ssa hinta alkaa olla kipurajan paremmalla puolella, 35 €. Huono juttu on se, että 38 mm rengasta ei ole saatavilla. Täytyy katsoa, olisko hinnat yleisesti pudonneet.
    https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=148459;menu=1000,4,22,35;m id%5B346%5D=1;mid%5B384%5D=1;mid%5B730%5D=1;mid%5B 6%5D=1;mid%5B155%5D=1;mid%5B26%5D=1;mid%5B691%5D=1 ;pgc%5B128%5D=19098;pgc%5B20093%5D=20113;page=3;or derby=4

    Kilpailukykyistä hintaa lähestyy tämä ja saatavuuskin taitaa olla ok:
    http://www.foxcomp.fi/specialized-tr...r-tire-700x38c

  27. #177
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.479
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Olen samaa mieltä kuin viime kesänä. Lyhyesti sanottuna kokonaisarvio erinomainen, viis plussaa tai tähteä viidestä.

    Soratieretkikin tuli heitettyä lastatulla fillarilla sittemmin. Karkealla louheella pinnoitetulla metsänhoitotielläkin toimi kivasti. Kaveri 32-millisillä kumeilla oli aivan kusessa niiden kanssa.



    Tuo mainittu pikkuisten kivensirujen viskely helpottaa hieman ajan myötä.

    Tämä on minulle ykkösvaihtoehto. Muita ei tarvitse kokeillakaan muuten kuin kokeilunhalusta. Schwalben 40mm G-One jossain vaiheessa ainakin.
    Mielenkiinnolla odotan renkaita. Äsken meni Gravel King SK:t tilaukseen 40mm versiona. Herätyksenä eilisen illan gg/asfaltti 50/50 lenkki ja tien päällä todettuna orkkis Rove renkaista että ei tää polkeminen voi olla näin tahmaista.

    Jotenkin herättävää kun on ajanut viimeisen tonnin pelkällä maantiepyörällä contin 4000ii ja siitä kun hyppää sorarouskuttimen päälle niin olo on kuin polkisi läskillä suolla

  28. #178
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    Hieman topicin otsikon ohi, mutta tänään eka lenkki Challengen Gravel Grinder Race 33 mm renkailla. Tykkäsin kovasti, rullaa hienosti kestopäällysteellä ja riittää omaan käyttöön sorateille vaikka onkin kapeampi mitä topicissa haetaan.

  29. #179
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Herätyksenä eilisen illan gg/asfaltti 50/50 lenkki ja tien päällä todettuna orkkis Rove renkaista että ei tää polkeminen voi olla näin tahmaista.
    Minkä vuosimallin Rovesta eli mistä renkaista on kyse? Clement on teoriassa kiinnostava varsinkin, kun sitä on tulossa myös 650b.

  30. #180
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.479
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    Minkä vuosimallin Rovesta eli mistä renkaista on kyse? Clement on teoriassa kiinnostava varsinkin, kun sitä on tulossa myös 650b.
    2013 eli WTB Freedomet. Varsin kestävät renkaat kyllä. Ajattelin ajaa ne loppuun mutta ei ole onnistunut nyt kolmen omistusvuoden aikana Tosin kolmospyörän virkaa toimittaa ettei ihan mitenkään hirveästi ole tullut kilometrejä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •