GiantFillariHephaElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 30 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Japanilaiset Gravelkingit:

Painot 486g ja 479g. Runko sekä kuvio ovat reilusti leveämpiä, kuin WTB Nanoissa, kun kaupassa vertailin. Ovat hiukan kapeampia, kuin Knardit, Knardin leveys on n. 42-43mm ja Gravelkingit 41-42mm (vanteen sisäleveys 21mm).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    ...Ovat mielestäni huippukumit, aivan erilaiset, kuin mitkäät muut. Kumi haiseekin ja tuntuu ihan erilaiselta. Eivät kangistu juurikaan pakkasella, ero on valtava muihin kumiin verrattuna. Rullaavat kevyesti ja kumiseos on pitävä....
    Mä yhdyn. Olen nyt pari lenkkiä ajanut noilla ja olen ällistynyt miten hyvin ne rullaa. Eilenkin pidin aivan kevyesti pron näköistä maantiepyöräilijää ahtaalla Bembölen ja Nupurin välillä. Olisin voinut mennä ylämäessä ohikin, mutten kehdannut. Toimii siis assullakin riemukkaasti.

Tubellessointi helppo ja mukavan möhköt IronCrosseilla (olikos niiden leveys jotain 20-21 välillä?). Nyt graideri näyttääkin enempi grainderilta eikä joltain cyclocrossarilta!

Hiekkatiellä aivan kunkut! No niinhän se nimikin sanoo. Offroad-hommatkin onnistuu hyvin. Paineita olen kokeillut takana 2.5-2.8 ja edessä 2.0.-2.2 (oma kuivapaino 77kg), vähempikin riittäisi, pitää vielä kokeilla.

YHDEN huonon puolen keksin tosin. Liekö nappulakoko vai kumiseos sellainen, että viskelee tietynkokoista hiekansirua tolkuttomat määrät viistoputkeen (onneksi ei ole maalattu runko) ja ajopaidan takataskuihin No jospa tuo tuosta rauhoittuisi kun kuluu hieman?

edit. Niin ja jotenkin en uskalla noilla paljoa kantata irtonaisella pinnalla.

Omani ostin edukkaasti IBikesta.
    JackOja muokkasi tätä : 01.07.2016 at 11.34

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •