ElectrobikeGarminGiantHepha
Sivu 29 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 27 28 29 30 31 39 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 841 - 870 / 1317

Aihe: Cyclocross VOL. II

  1. #841
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mesku Katso viesti

    Katselin tuota ja ihmettelin mainintaa, että jarruissa on vaijerit sekä hydrauliikkaa. Onko edessä vaikka vaijeri ja takana hydraulinen jarru?
    Pyörässä on vaijerivetoiset hydraulijarrut. Jarrukahvasta siis lähtee vaijeri, jolla käytetään hydraulista jarrua. Täysin hydraulisissa jarruissa lähtee kahvasta hydrauliletku.

    En ole noilla jarruilla ajanut, mutta testeissä niitä on kehuttu. Ei ehkä täyshydraulijarrujen veroiset, mutta mekaanisia levyjarruja paremmat eli todennäköisesti riittävän hyvät useimpiin tilanteisiin. Toki vaihtelua varmaan on hyvien mekaanisten ja huonojen hydraulijarrujen suhteen, mutta pääsääntöisesti noin siis. Itse tosin ajan mekaanisilla levyillä, joita on joissain testeissä jopa moitittu (Hayes CX Comp). Nekään ei ajamistani rajoita millään tavalla.

  2. #842
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Oulainen
    Viestit
    2.187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mesku Katso viesti

    Katselin tuota ja ihmettelin mainintaa, että jarruissa on vaijerit sekä hydrauliikkaa. Onko edessä vaikka vaijeri ja takana hydraulinen jarru?
    .
    Tuossa menee vaijeri jarrusatulaan ja sen liike liikuttaa hydraulisesti jarrupaloja.

  3. #843
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275

    Cyclocross VOL. II

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Moska Katso viesti
    Tuossa menee vaijeri jarrusatulaan ja sen liike liikuttaa hydraulisesti jarrupaloja.
    Ja rakenteen kantava idea taitaa olla se, että hydraulinen voima on helpompi jakaa tasaisesti kahden jarrumännän kesken jarrulevyn molemmin puolin, kun vaijerin veto on hankalampi. Pitkän aikaa vaijerivetoiset levyjarrut olivat pelkästään toiselta puolelta puristavia, nykyään on tarjolla myös molemmin puolin puristavia.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  4. #844
    Niinhän sen täytyy mennä. No eipä niillä ajossa suurta merkitystä varmaankaan ole. Vanha pyöräni on city pyörä ja siinä nousee takapää mukavasti lyödessä jarrut tiukkaan. Tunto hydraulisissa on ollut erinomainen, mutta vaikutusta jokapäiväiseen ajoon ei tuskin ole. Ei tämän fillarin osto jää kiinni jarruista. Onko jotain viime hetken huomautuksia pyörän sopivuudesta? Onko käyräsarvisten kanssa oltava centilleen?

    Viikonloppuja.

  5. #845
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mesku Katso viesti
    Onko käyräsarvisten kanssa oltava centilleen?
    Ei se sentistä ole kiinni mutta rajat toki tulevat jossain vastaan. Satulaa siirtelemällä ja stemmiä vaihtamalla saa kyllä hienosäädettyä. Tärkeintä olisi että osaava myyjä katsoisi että pyörä on sopivankokoinen.

  6. #846
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Sen verran kannattaa mitoitusta arvostaa, että väärän kokoisesta ei kannata yrittää tehdä esim. stemmiä vaihtamalla itselleen sopivaa. Jos kaupassa on sopiva runkokoko loppu, mutta pykälää liian iso tai pieni löytyy, kannattaa siis kahteen kertaan miettiä, tarttuuko myyjän tarjoukseen säätää pyörä sopivaksi. Ranttiksen mainitsema hienosäätö on asia erikseen. Tässä suhteessa monenlaista myyjää on tullut nähtyä. Epätoivoisin oli se, joka yritti myydä lapselle pyörää, jolla lapsi ei saanut jalkoja maahan. Pian siihen kuulemma olisi tottunut.

  7. #847
    nakamura10 Guest
    https://www.xxl.fi/white-white-cx-pr...121892_1_style joko tästä on mielipiteitä 650ella lähtis varmaan parempiakin?

  8. #848
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.897
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nakamura10 Katso viesti
    https://www.xxl.fi/white-white-cx-pr...121892_1_style joko tästä on mielipiteitä 650ella lähtis varmaan parempiakin?
    https://www.xxl.fi/white-white-cr-pr...121891_1_style

    Ilmeisesti kuitenkin tämä kyseessä, kun tuo sun linkki menee tuohon tonnin tiagravehkeeseen. Sen tonnin pyörän voisi vielä ostaa tuohon 650€ hintaan, mutta kyllä tuo tarjousmalli on jo aika kyseenalainen laitos soran vaihteilla ja alumiinihaarukalla. Jos budjetti on pieni, niin suosittelen katselemaan fillaritorilta käytettyjä. 600-800€ saattaa joskus löytyä ihan päteviä cycloja paremmilla osilla.

  9. #849
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    ^Aikamoista. Minä kun luulin, että TRP:n jarrut on kelpo kapistuksia. Onkohan yllä kirjoittaneella minkäänlaista tuntumaa noista osista? Rohkenen epäillä, että sokkotestissä tuskin erottaisi tuota uutta Tiagraa vastaavasta sataviitosesta. Eikä tuossa CX Prossa mitään pressfittiä ole tainnut koskaan ollakaan. Ihan perus kierteellistä kamaa niinkuin edellisessäkin mallissa. Sitäpaitsi eihän nyt krossariin mitään Shimanoita vaan siihenhän pitää laittaa Sramia.

  10. #850
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.294
    Joku saattaa oikeasti uskoa näitä trolli nickejä. Saisiko tuohon ylläpidon puolesta sellaisen trolli varoituksen nimimerkin perään?

  11. #851
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Joo kyllä noi "Tietäjän" jutut on asiasisällöltään jotain aivan olematonta. Käsittääkseni hän ajaa itse Meridan cx 500 fillarilla, joka on aivan samaa tasoa kuin nuo Whiten vastaavan hintaluokan fillarit. (Ei näissä siis mitään suurta vikaa ole kummassakaan, perus OK fillareita kaikki)

    XXL:llästähän ei tosiaan koskaan kannata ostaa mitään ns. normihinnoilla, eli ostokset pitää tehdä vain jos -20/-25% alet on voimassa. Mielestäni noissa on tosin jo nyt hinnat about kohdallaan, aika hyvän tarjouksen saa bongata muualta, jotta saa selvästi parempaa tuohon hintaan.

    Kerroppas nyt Tietäjä, että mitä vikaa tuossa Long cage -vaihtajassa on?
    Miten Hy/Rd -jarrut ovat huonommat kuin esim saman firman Spyret?
    Ja mikäs tekee tuosta halvemmasta Whiten cyclossa hybridin?

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  12. #852
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.897
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti

    Miten Hy/Rd -jarrut ovat huonommat kuin esim saman firman Spyret?

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
    Taitaa tietäjä ajella vaan sisällä vastuksella, koska itse ainakin ajelen mielummin hydroilla pakkasella, kuin vaijerivetoisilla. Tänä talvena on nimittäin ollut aika paskat kelit noille spyreille ja noin 10 kertaa ollut takajarru jäässä. No kyllä nuo työmatkat ajelee vaikka ilman jarruja ja nestelevyt löytyy kolmesta pyörästä, mutta lokarit vain yhdestä, joten se on yleensä työmatkoilla alla.

  13. #853
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Talvi on kieltämättä ollu paha Spyreille, jotka omasta Konasta(Private Jake) löytyy. Itse säilytän fillaria aina sisällä, joten pahaa jää-/lumikertymää ei pääse syntymään. Pari kertaa on takajarru ollut kuitenkin hieman jäykkä, mutta aina se on toiminut. Mulla tulee Konassa kaapeli ylhäältä päin, joten sen puolesta tilanne on hyvä. Esim. Whitessä/Meridassa jarruvaijeri tulee alhaalta mikä on yleisesti ottaen vähän huono ratkaisu.

    Tuo Hy/Rd-jarruhan on muuten myös kaapelivetoinen, mutta käyttää hydrauliikkaa mäntien liikuttamiseen.

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  14. #854
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    47
    Ostettiin vaimolle viime kesänä XXL:n alesta tuollainen White CX pro. Kaikki varmaan ymmärtää jo ostaessaan, että tuolla hinnalla ei ole ostamassa mitään high end kisapyörää ja osat ovat sen mukaisia.

    Nuo Hy/Rd- jarrut on todella hyvät. Hyvä tuntuma ja tehoa löytyy. Omassa pyörässä on spyret ja ottaisin mielummin nuo Hy/Rd:t kuin spyret.
    Pyörällä ei ole ajettu talvella, joten en osaa ottaa kantaa Hy/Rd jarrujen toimintaan talvella. Omien spyrejen kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa.

    Tuossa pyörässä on Tiagra 4700 sarjaa, mitkä loppukesän ajojen perusteella vaikuttivat ihan asiallisilta. Kun vaihtajat sääti kohdalleen ja käytti etuvaihtajan välipykäliä oikein ei ketju laahannut ja vaihteet vaihtuivat nätisti.
    Mitä vikaa on long cagessa? Itse näen vain hyviä puolia verrattuna lyhyeen häkkiin. Jos haluaa esim muuttaa 1X vaihteiseksi ja laittaa isomman pakan taakse niin pitkähäkkisessä on riittävästi kapasiteettia verrattuna lyhythäkkiseen.
    Keskiö on ihan "normaali" kierteellinen FSA Mega Exo. Nuohan ei tunnetusti ole mitään pitkäikäisimpiä, mutta tilalle pitäisi käydä suoraan esim. shimanon keskiöt.

    Pyörän oikeasti heikoin lenkki on kiekot. Meidän pyörä tosin tuli XXL:n kuvauksesta poiketen Shimanon navoilla. Kehät eivät vaikuta kummoisilta, ovat kapeat ja tubeless touhuista on turha edes haaveilla.

    Mielestäni tuossa White CX prossa on hinta/laatu -suhde kohdallaan. Etenkin tuolla alennetulla hinnalla on todella vaikea löytää parempaa tarjousta. Tuohon XXL:n hintaan saa vielä 3v huollot ilmaiseksi.

  15. #855
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietäjä Katso viesti
    Onhan nuo -25%-päivät kivoja noukkia pyörä talteen jos jaksaa venata vuotta ystävänpäivään.
    Jos tollainen XXL:län fillari kiinnostaa niin kannattaa tilata se uutiskirje, no niiden perus cyclot on ihan jatkuvasti hyvissä tarjouksissa.
    Tietäjää tämä nyt ei varmasti kiinnosta, mutta jotain muuta saattaa kiinnostaa.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietäjä Katso viesti
    CR pro on hybridi. Piste. Sehän on hybridikategoriassakin XXL:ssä.
    Eikös kaikki Cyclocorssit sitten ole hybridejä, kun niillä voi ajaa vähän joka paikassa. Aika harva meistä varmaan ostaa muutenkaan ns. cyclocross pyörää cyclocross-kisojen ajamiseen, joten kyllä noi kaikki Cyclocrossit siis tavallaan on täyttötarkoitukseltaa hybridejä, mutta hybridi-pyörällä kyllä normaalisti tarkoitetaan suoratanakoista fillari, eikä droppitankoista.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietäjä Katso viesti
    Ilmeisesti mäntä ja letkut on hydraulisella ja muunnos mekaanisiin tapahtuu jarruissa.
    Ei niissä ole mitän letkua vaan vaijeri ja sen kuori, joiden kautta komennetaan hybraulista jarrusatulaa. esim. auton käsijarru toimii tavallaan "vähän" samaan tapaan.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietäjä Katso viesti
    Merida 600 cx:ssä oli siisti ja kompakti täyshydraulinen jarru. Mutta monimutkainen ja vaikea korjata.
    Mikäs niiden huoltamisessa nyt niin erityisen vaikeata on? Eikös noi nyt meni ihan samalla systeemillä kun kaikki muutkin nestejarrut?
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  16. #856
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    47
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tietäjä Katso viesti
    Onhan nuo -25%-päivät kivoja noukkia pyörä talteen jos jaksaa venata vuotta ystävänpäivään.
    Näyttää olevan 699€ tuo White CX pro pyörä taas.

    https://www.xxl.fi/white-white-cx-pr...121892_1_style

    Tuohan oli vasta muutama viikko sitten tarjouksessa ja nyt taas, joten ei noita tarjouksia nyt ihan hirveästi tarvitse odotella...

  17. #857
    Haluaisin noin tonnin cyclon käyttöpyöräksi ja vapaa-ajan lenkeille. Tallista ei löydy erikseen maantiepyörää, joten cyclon pitäisi taipua myös kesäisin asfaltille. Kaupunkikäyttöä on arviolta 90% ajasta, ja työmatkaa on noin 10km/siivu huonokuntoista päällystettyä tietä pitkin. Maastoajeluihin löytyy jo läski, joten mahdollista maastokäyttöä en painota.

    https://www.canyon.com/fi/road/infli...te-al-8-0.html kallis, täys hydr. jarrut, 105-osasarja, renkaat päivitettävä sileämpiin
    https://www.evanscycles.com/gt-grade...-bike-EV281668 mek/hydr. jarrut, 105-osasarja (näitä tuntuu saavan kauden loppuessa tonnilla eli hinnassa vähän ilmaa?)

    Noihin kahteen malliin olen päätynyt. Argumentteja toisen paremmuudesta/huonoudesta tai vaihtoehtoisesti jokin muu malli?

  18. #858
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Mun omaan silmään toi Canyon näyttää kyllä hyvältä. Ilmeisesti siihen saa ylös lokarit kiinni, mutta tarakan paikkaa siinä ei taida olla (jos tarvetta). Toi Canyonin satulatolppa maksaa yksinään n. 200€ mikä tasoittaa hinyaeroa muihin. Onkohan tossa kunnolla rengas tilaa? Meneekö 40mm rengas lokarien kanssa?

    Toisaalta varmaan se 700€ White ajaa pitkälti ihan saman asian kuin tupla hintainen Canyon.

    Gt on niin ruma (makuasia), että en oo koskaan pystynyt niitä vakavissaan katsomaan.

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  19. #859
    Liittynyt
    09/2007
    Viestit
    471
    Tässä kun monessakin langassa hehkutetaan tuota GT gradea, niin onko tosiaan kasettikeskiö ja nelikanttikammet? Ei siinä sinänsä mitään, varmasti ajaa asiansa mutta melko retroa tänä päivänä

  20. #860
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dayton Katso viesti
    Haluaisin noin tonnin cyclon käyttöpyöräksi ja vapaa-ajan lenkeille. Tallista ei löydy erikseen maantiepyörää, joten cyclon pitäisi taipua myös kesäisin asfaltille. Kaupunkikäyttöä on arviolta 90% ajasta, ja työmatkaa on noin 10km/siivu huonokuntoista päällystettyä tietä pitkin. Maastoajeluihin löytyy jo läski, joten mahdollista maastokäyttöä en painota.

    https://www.canyon.com/fi/road/infli...te-al-8-0.html kallis, täys hydr. jarrut, 105-osasarja, renkaat päivitettävä sileämpiin
    https://www.evanscycles.com/gt-grade...-bike-EV281668 mek/hydr. jarrut, 105-osasarja (näitä tuntuu saavan kauden loppuessa tonnilla eli hinnassa vähän ilmaa?)

    Noihin kahteen malliin olen päätynyt. Argumentteja toisen paremmuudesta/huonoudesta tai vaihtoehtoisesti jokin muu malli?

    https://www.bunnyhop.de/en/bikes/roa...rade-105-20172

    saa 15% pois hinnasta

  21. #861
    Liittynyt
    08/2016
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    123
    ^^^^infliteen saa tavalliset lokarit kiinni (pienellä) säädöllä. Tavallista tavaratelinettä ei mutta tubus disco pitäisi toimia.
    Cyclestoressa oli viime katsomalta ainakin paljon cycloja tarjoilla

  22. #862
    Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti V-P.V Katso viesti
    Tässä kun monessakin langassa hehkutetaan tuota GT gradea, niin onko tosiaan kasettikeskiö ja nelikanttikammet? Ei siinä sinänsä mitään, varmasti ajaa asiansa mutta melko retroa tänä päivänä
    Siltähän tuo kovasti vaikuttaa. Erikoinen ja rajoittava ratkaisu.

  23. #863
    Blackborow Guest
    Mitä se niinku rajoittaa?

  24. #864
    Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Mitä se niinku rajoittaa?
    Jos tulisi mieleen vaihtaa vaikka kampia, syystä tai toisesta. Omaan silmään tuo ratkaisu on tehty kustannussyistä: kasettikeskiö ja FSA Vero-yhdeistelmä ei ole kallis.

  25. #865
    Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuronen Katso viesti
    Jos tulisi mieleen vaihtaa vaikka kampia, syystä tai toisesta. Omaan silmään tuo ratkaisu on tehty kustannussyistä: kasettikeskiö ja FSA Vero-yhdeistelmä ei ole kallis.
    Eikö sen keskiönkin sitten vaihda samaan syssyyn? BSA-kierrekeskiö se kuitenkin on. En näe ongelmaa, kun esim. Shimanon ulkoiset BSA-keskiöön menevät kupit on sen parikymppiä.

  26. #866
    Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Eikö sen keskiönkin sitten vaihda samaan syssyyn? BSA-kierrekeskiö se kuitenkin on. En näe ongelmaa, kun esim. Shimanon ulkoiset BSA-keskiöön menevät kupit on sen parikymppiä.
    Vaatii työkaluja, kummallekin erikseen, tai sitten korjaamon apua. Ja tuloksena on kahdet keskenään vaihtokelvottomat kammet. Jos itse väsäilee, niin tekniikan valintaan liittyy myös työkalujen hankinta.

  27. #867
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    On muuten melkein 14 euroa mätänetissä tuommoinen keskiöavain bsa-keskiöihin. https://www.motonet.fi/fi/tuote/3838...okalu-Varrella
    Käyköön huollossa irroittamassa, jos ei tahdo ostaa enempiä työkaluja. Tuolla jo pärjää pitkälle, vähän käypää vaseliinia siihen sivuun ei paljon maksa.

  28. #868
    Blackborow Guest
    Niin ja Biltemassa maksaa 6 euroa hylsy jolla nelikantin saa auki. En ymmärrä myöskään tuota keskenään ei-yhteensopivat kammet juttua. Vaihteleeko jotkut pyöriinsä kampia edestakaisin?

  29. #869
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dayton Katso viesti
    Haluaisin noin tonnin cyclon käyttöpyöräksi ja vapaa-ajan lenkeille. Tallista ei löydy erikseen maantiepyörää, joten cyclon pitäisi taipua myös kesäisin asfaltille. Kaupunkikäyttöä on arviolta 90% ajasta, ja työmatkaa on noin 10km/siivu huonokuntoista päällystettyä tietä pitkin. Maastoajeluihin löytyy jo läski, joten mahdollista maastokäyttöä en painota.

    https://www.canyon.com/fi/road/infli...te-al-8-0.html kallis, täys hydr. jarrut, 105-osasarja, renkaat päivitettävä sileämpiin
    https://www.evanscycles.com/gt-grade...-bike-EV281668 mek/hydr. jarrut, 105-osasarja (näitä tuntuu saavan kauden loppuessa tonnilla eli hinnassa vähän ilmaa?)

    Noihin kahteen malliin olen päätynyt. Argumentteja toisen paremmuudesta/huonoudesta tai vaihtoehtoisesti jokin muu malli?
    Vastaavaan käyttöön Canyonilta itse ottaisin Endurace CF 7.0. Saman hintainen kuin Inflite AL 8.0.

    Edit. Katsoin väärin. Tuo Endurace CF 7.0 ei ole levyjarruilla, joten siltä osin suosituksen voi unohtaa. Levyjarrullinen kuiturunkoinen Endurace on tietysti kalliimpi. Sopii kuitenkin max. 33mm rengas, jos budjetti kasvaa...tai sitten Endurace AL Disc 6.0 1249:- jos sopii yhtä leveä rengas (n.33mm). Tätä en alurunkoisesta tiedä.

    Enduracen AL:n geometria on S-kokoisesta ylöspäin Infliteä leppoisampi. Suurempi stack.

  30. #870
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Eikö sen keskiönkin sitten vaihda samaan syssyyn? BSA-kierrekeskiö se kuitenkin on. En näe ongelmaa, kun esim. Shimanon ulkoiset BSA-keskiöön menevät kupit on sen parikymppiä.
    Minulla oli tarjouksesta hankitussa kakkospyörässä, eli Ridley Fenix 7005 -maantiepyörässä juuri samanlainen FSA Vero Compact -kampisetti ja FSA square taper BB.

    Hankin työkalut, ja vaihdoin tilalle Dura Ace -keskiön & Ultegra-kammet. Ei mikään mahdottaman vaikea projekti harrastelijalle, ja samalla oppii huoltamaan fillareitaan ilman huollon apuun turvautumista.

    Kyllähän nuo FSA:n kamat ovat aikamoista romurautaa, sillä keskiön paino on mieltä riipaisevat 286g vs. Dura-acen keskiö jotain 76g. Kannattaa ensisijaisesti etsiä pyörää, jossa kampisarja (ja jarrut) ovat samaa osasarjaa muiden komponenttien kanssa.

    Nyt kun työkalut on hankittu, niin homma on hoitunut helposti tuon jälkeenkin. Molemmissa maantiepyörissäni on Ultegran kammet, ja niitä olen välillä vaihdellut pituuden & välitysten muutosten takia.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •