Mulle tuli tänään 9.6 2016. Tallissa myös kona wo joka on tarkoitus myydä.
Vaihto perustui pitkältä painoon. Trekki on vakio kuosissa n. 1,5kg kevyempi ja kun sitä hiukan tuunaa niin ollaan liki 2kg kevyemmässä laitteessa.
Itsellä oli aikoinaan myös f8 blutolla jolla päästelin kesän. Oli ihan jees ja sai paukuttaa aika kovaa patikoissa. Nyt perustelin jäykän läskin ihan sillä että tallista löytyy myös enduro pyörä, jolla sitten voi päästellä höyryjä vähän huolettomammin kuin läskillä.
Kyseessä on kaksi täysin erillaista pyörää joten en siksikään halua mitään "all mountain" läskiä blutolla enskan rinnalle.
Olen nyt ajanut muutamat viime vuodet mm. Tahko mtb:n 160mm enskalla, mutta nyt on tarkoitus hyökätä sinne ihan eri laitteella, f9.6:lla.
Täytyy vaan muistaa että ottaa alamäet rauhallisesti ja eri tyyliin kuin enskalla, niin muilla osuuksilla farley sitten repinee kaulaa jos omia aiempia suorituksia verrataan. Itse ainakin olen toiveikas oman ajan parantumiseen ellei mitään ongelmia ole.
Jarrut vaihtuu toivottavasti jo tällä viikolla uusiin,m7000 slx:iin jos dhl saa paketin tuotua.
Ei riitä luotto noihin parjattuihin db3:siin.
Mielestäni tuo täällä kyselty hinta,2100€ f9:stä on ihan hyvä. Tosin oman 9.6 sain vielä edullisemmin
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Kirjanmerkit