Tuota on paha ylittääItse teurastin ja siivosin liesituulettimen. Sauna odottaa...
Tuota on paha ylittääItse teurastin ja siivosin liesituulettimen. Sauna odottaa...
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
No toki ylitän kaikki neidit. Kudoin - kutominen on nimittäin nykyisin maailman äijintä - nukelle säärystimet. Kauluri seuraavaksi.
Höyrypessyt silmälasit huurussa auton sisustaa kolmen kärcher-säiliöllisen edestä.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Ilmoittauduin uimakouluun.
^ Maximum respect!
Tarjoilu vaikuttaa asiaan. Kuten myös nykyään 2x1-tyypin diabetes.
Sotkevat ne siltikin. Edelleen, taitaa olla sisäänrakennettu ominaisuus.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Sovin treffit vuoden viimeselle päivälle
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Ajoin lyhyen lenkin moottoripyörällä +3 asteen säässä.
Söin omasta päästä tehtyä ehdotonta lemppariani: Riisipuuroa ja nakkeja (wanhan ajan palvattuja olla täytyy!)
Rouvakin lopulta myöntyi, jotta hänestäkin on käsittämättömän hyvää
Edit: Ja sinappia nakkiten päälle ehdottomasti!
Jopotuinen muokkasi tätä : 01.01.2017 at 13.32 Syy: Sinappi unohtu.
Kaveri maistatti kerran tämmöistä uunipuuroversiona ja hyvää oli.
http://www.kotikokki.net/reseptit/na...4/pekonipuuro/
Vedin tietokoneen virtalähteestä piuhat työmaaledivaloihin ja valaisin vähän pihaa. Ja savustelin siinä ohessa kilon lintua sun muuta.
Isoimpia kaupasta saatavia uudenvuoden pommeja paukuttelin.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Vaihdoin liiterissä asuvaan kirveeseen uuden varren. Lopultakin.
Vedin työpäivän kipeänä ja nyt yskin limaa kuin se kuuluisa tupakkamies joka on aina tupakkamies. Huomenna uusiksi
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^ jos on esimerkiksi yrittäjä/ammatinharjoittaja, joskus se on vaan pakko. Mennä kirjoittaan sairaslomatodistukset niille palkansaajille. 20 asiakasta ei voi perua parin tunnin varoitusajalla, ja ne asiakkaat on saanu tartunnan jo jostain muualta, tai se yrittäjä niiltä asiakkailta.
Ja kipeen yrittäjänkin pitää maksaa vuokrat sun muut maksut.
Tosin yrittäjä menee töihin vaikka on pikkusormi kipee, jalka kipee, olkapää eilen leikattu mutta palkansaaja tulee hakeen lomaa.
Joulukuussa mun oli pakko perua kolme työpäivää, ja kyllä se palkassa tuntuu ihan kipeeltä ( suhteuta: ota kuukauden palkasta kolmasosa pois). - vastaavaasti kun oma lääkäriaika on peruttu lääkärin sairastuttua, siittä on aiheutunut kyllä kovasti harmia ja hankaluutta.
Asiat ei ole mustavalkoisia.
LJL voi perustella oman valintansa toisin, mutta mulla menee noin.
Perutaan kuulemma lentojakin ihan lyhyellä varoitusajalla.
Vähän eri asia onko töissä raajat kasassa vaikka nippusiteillä urheasti säälipisteitä keräämässä tai tarttuvan taudin kantajana pärskimässä ja köhimässä, varsinkin nyt kun influenssaa vahvasti liikkeellä.
Minulla on lähipiirissä vanhempia ihmisiä, jotka ei välttämättä kovin hyvin jaksaisi influenssaa ja rokotuskaan ei anna 100% suojaa.
Minulla on myös lähipiirissä sytostaattihoitoa saava henkilö, joka ollut nyt 3kk aikana jo 2 kertaa viikon putken sairaalassa kuumeen noustua ja valkosolujen romahdettua.. kolmatta kertaa viikon putkea sairaalassa ei välttämättä haluttaisi.
Onhan lehdissä juttua toisinaan oikeudenkäynneistä, kun tietoisesti tartutetaan vakavaa tautia syyttömiin ihmisiin ja toisille se influenssa tai joku muu voi olla se viimeinen niitti.
Asiat ei tosiaan ole aina niin mustavalkoisia.
No mulla oli influenssa, ja jouduin peruun työpäivän. Mutta kun vapaata on reilu 200 päivää vuodessa, niin aika usein sattuu se sairastelu vapaalle. Viimeksi tosin oli jotain kurkkukivun tapaista 2 vuotta sitten, varsinaisesti en muista että olis mitään "räkätautia" ollut...ai oli 1995, sen influenssarokotteen jälkeen. Siitä seurasi sitten vielä sepsis niin en ota sitä rokotetta enää.
Mutta, kukas mua ajattelee? Täällä on kipeitä ihmisiä ja ne voi tartuttaa muhun sen kuolemantaudin, kun mun perusterveys ei ole ihan kaikkein paras mahdollinen. Miksi se pitää kääntää just toisinpäin?
En minäkään olisi sen 1995 masuinfektion ja umpparileikkauksen jälkeen halunnut olla 2 kuukautta Taysissa anoreksiaan tuomittuna. Viimene niitti olisi ollu mielisairaalaan siirto, mutta ikävä kyllä honasin että nyt mennään Diakonissalaitokselle.
Mä luultavasti kuitenkin osaan arvioida oman tilanteeni paremmin kun ...no kukaan muu.
Olin mukana, kun vaimo osti meille uuden telkkarin.
Sulatin kukkamultapussin mikroaaltouunissa.
Rouvalla on kiusallinen tapa järjestää erilaisia tehtäviä päiviksi kun on itse hommissa ja mulla olisi vapaata. Yrittää sillä kitkeä lorvimista.
Tälle päivää yksi rasteista oli laittaa uudet mullat yrttipurkkeihin (kasvatetaan akvaariossa kasvivalon alla). Nyt vain kävi niin, että pussi oli ulkosalla ja jäässä tietty. Nostin pöydälle pariksi tuntia, mutta eihän se siinä ajassa miksikään. Sitten sain kuningasajatuksen pakasteiden sulatuksesta mikrossa. Ja niinhän siinä kävi että tunkemalla sain pussukan tungetuksi sisään ja mikro tulille.
Voilá! Kippojen täyttäminen olikin yhtä juhlaa ja yhdet haukut lorvimisesta vältetty![]()
^ Hitto, hyvä kun mainitsit. Oli nimittäin unohtunut tuo rasti, että nyt kun on pakkanen, niin voit nostella pakastimen korit pihalle ja sulattaa pakastimen...
Ja eikäku hommiin, taas mentiin, puolituntia armonaikaa jäljellä..
Edit
Ja hommahan tulikin hoidetuksi nopsaan. Oli jääpalatarjotin juuttunut kiinni, palarasia kasvanut yhteen yläpuolisen hyllyn kanssa. Tuumailun jälkeen kuumailmapuhaltimen kilowatit avuksi ja johan lähti. Samontehen puhaltelin jäät hyllyritilöistä irti ja sinnehän läsähtelivät. Puoli pesuvadillista tuli sohjoa aikaiseksi. Selkisi sekin, miksi vihanneslokero tolkuttoman kylmä. Pakastimen katossa tihein putkitus ja paksun jääkuoren sisässä. Ihmekös tuo sitten että jääkaapin vihanneslokeron pohja oli muuttunut hyytäväksi.
Ja nyt makkaamaan, ennen kuin Rouva ehtii, ite jäänyt nyt johonkin lorvimaan. Tullessaan kuitenkin aloittaa rakentavaan sävyyn "taasko se on maannut täällä toimettomana koko päivän.. jaba, jaba.."![]()
Pitääkin itse asiassa nostella ne kamat parvekkeelta sisälle, suoritin saman operaation eilen illalla. Parvekkeen lautalattia on muuten aika viheliäisen kylmä paljaalle jalkapohjalle.
Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011
Kirjanmerkit