ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 125 / 159 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 75 115 123 124 125 126 127 135 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.721 - 3.750 / 4762

Aihe: Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?

Tuota on paha ylittää Itse teurastin ja siivosin liesituulettimen. Sauna odottaa...
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    No toki ylitän kaikki neidit. Kudoin - kutominen on nimittäin nykyisin maailman äijintä - nukelle säärystimet. Kauluri seuraavaksi.

Höyrypessyt silmälasit huurussa auton sisustaa kolmen kärcher-säiliöllisen edestä.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

jarit Guest
    Ilmoittauduin uimakouluun.

^ Maximum respect!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Höyrypessyt silmälasit huurussa auton sisustaa kolmen kärcher-säiliöllisen edestä.
    Lapsiperheen arkea. Omat ovat jo teini-ikäisiä, eikä tilanne ole vieläkään kohentunut.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Lapsiperheen arkea. Omat ovat jo teini-ikäisiä, eikä tilanne ole vieläkään kohentunut.
    Jep Toivon mukaan kuitenkin lattioilla/mukitelineissä on vähemmän liimaantuneita rusinoita ja maissinaksuja kuin 1,5v:n jäljiltä
    -L.

Tarjoilu vaikuttaa asiaan. Kuten myös nykyään 2x1-tyypin diabetes.
    Sotkevat ne siltikin. Edelleen, taitaa olla sisäänrakennettu ominaisuus.

Sovin treffit vuoden viimeselle päivälle
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

Ajoin lyhyen lenkin moottoripyörällä +3 asteen säässä.

Jopotuinen Guest
    Söin omasta päästä tehtyä ehdotonta lemppariani: Riisipuuroa ja nakkeja (wanhan ajan palvattuja olla täytyy!)
    Rouvakin lopulta myöntyi, jotta hänestäkin on käsittämättömän hyvää

Edit: Ja sinappia nakkiten päälle ehdottomasti!
    Jopotuinen muokkasi tätä : 01.01.2017 at 13.32 Syy: Sinappi unohtu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Söin omasta päästä tehtyä ehdotonta lemppariani: Riisipuuroa ja nakkeja (wanhan ajan palvattuja olla täytyy!)
    Rouvakin lopulta myöntyi, jotta hänestäkin on käsittämättömän hyvää
    Isoisävainaa paloitteli aina makkaraa kaurapuuroon. Itse en syö enää makkaraa enkä puuroa, mutta hyvää se silloin oli, ja pappa sankarini

Kaveri maistatti kerran tämmöistä uunipuuroversiona ja hyvää oli.

http://www.kotikokki.net/reseptit/na...4/pekonipuuro/

Vedin tietokoneen virtalähteestä piuhat työmaaledivaloihin ja valaisin vähän pihaa. Ja savustelin siinä ohessa kilon lintua sun muuta.

Isoimpia kaupasta saatavia uudenvuoden pommeja paukuttelin.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu H Katso viesti
    Isoisävainaa paloitteli aina makkaraa kaurapuuroon. Itse en syö enää makkaraa enkä puuroa, mutta hyvää se silloin oli, ja pappa sankarini
    Täytyykin joku aamu kokeilla heittää kauraliman joukkoon, tähän asti olen vedellyt aina ihan sellasenaan. Suolaakaan tai voisilmää en viitsi, kun terveysterroristit siitä aina keuhkoaa.
    Ja Rouva taas niitä marjojaan aina tyrkyttää, mutta emmää.

Vaihdoin liiterissä asuvaan kirveeseen uuden varren. Lopultakin.

Vedin työpäivän kipeänä ja nyt yskin limaa kuin se kuuluisa tupakkamies joka on aina tupakkamies. Huomenna uusiksi
    -L.

Vedin työpäivän kipeänä ja nyt yskin limaa kuin se kuuluisa tupakkamies joka on aina tupakkamies. Huomenna uusiksi
    Kannattaako se tauti levittää kaikille muillekin, tuleeko siitä hyvä fiilis?
    Just tätä en ole ikinä ymmärtänyt.

Sent from my A0001 using Tapatalk

tempokisu Guest
    ^ jos on esimerkiksi yrittäjä/ammatinharjoittaja, joskus se on vaan pakko. Mennä kirjoittaan sairaslomatodistukset niille palkansaajille. 20 asiakasta ei voi perua parin tunnin varoitusajalla, ja ne asiakkaat on saanu tartunnan jo jostain muualta, tai se yrittäjä niiltä asiakkailta.
    Ja kipeen yrittäjänkin pitää maksaa vuokrat sun muut maksut.
    Tosin yrittäjä menee töihin vaikka on pikkusormi kipee, jalka kipee, olkapää eilen leikattu mutta palkansaaja tulee hakeen lomaa.
    Joulukuussa mun oli pakko perua kolme työpäivää, ja kyllä se palkassa tuntuu ihan kipeeltä ( suhteuta: ota kuukauden palkasta kolmasosa pois). - vastaavaasti kun oma lääkäriaika on peruttu lääkärin sairastuttua, siittä on aiheutunut kyllä kovasti harmia ja hankaluutta.
    Asiat ei ole mustavalkoisia.

LJL voi perustella oman valintansa toisin, mutta mulla menee noin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekkaki Katso viesti
    Kannattaako se tauti levittää kaikille muillekin, tuleeko siitä hyvä fiilis?
    No en tietenkään olisi ollut töissä ellei olisi ollut pakko. Nyt on onneksi jo laadullisenpi olotila
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ jos on esimerkiksi yrittäjä/ammatinharjoittaja, joskus se on vaan pakko. Mennä kirjoittaan sairaslomatodistukset niille palkansaajille. 20 asiakasta ei voi perua parin tunnin varoitusajalla, ja ne asiakkaat on saanu tartunnan jo jostain muualta, tai se yrittäjä niiltä asiakkailta.
    Ja kipeen yrittäjänkin pitää maksaa vuokrat sun muut maksut.
    Tosin yrittäjä menee töihin vaikka on pikkusormi kipee, jalka kipee, olkapää eilen leikattu mutta palkansaaja tulee hakeen lomaa.
    Joulukuussa mun oli pakko perua kolme työpäivää, ja kyllä se palkassa tuntuu ihan kipeeltä ( suhteuta: ota kuukauden palkasta kolmasosa pois). - vastaavaasti kun oma lääkäriaika on peruttu lääkärin sairastuttua, siittä on aiheutunut kyllä kovasti harmia ja hankaluutta.
    Asiat ei ole mustavalkoisia.

LJL voi perustella oman valintansa toisin, mutta mulla menee noin.
    Perutaan kuulemma lentojakin ihan lyhyellä varoitusajalla.
    Vähän eri asia onko töissä raajat kasassa vaikka nippusiteillä urheasti säälipisteitä keräämässä tai tarttuvan taudin kantajana pärskimässä ja köhimässä, varsinkin nyt kun influenssaa vahvasti liikkeellä.

Minulla on lähipiirissä vanhempia ihmisiä, jotka ei välttämättä kovin hyvin jaksaisi influenssaa ja rokotuskaan ei anna 100% suojaa.
    Minulla on myös lähipiirissä sytostaattihoitoa saava henkilö, joka ollut nyt 3kk aikana jo 2 kertaa viikon putken sairaalassa kuumeen noustua ja valkosolujen romahdettua.. kolmatta kertaa viikon putkea sairaalassa ei välttämättä haluttaisi.

Onhan lehdissä juttua toisinaan oikeudenkäynneistä, kun tietoisesti tartutetaan vakavaa tautia syyttömiin ihmisiin ja toisille se influenssa tai joku muu voi olla se viimeinen niitti.

Asiat ei tosiaan ole aina niin mustavalkoisia.

tempokisu Guest
    No mulla oli influenssa, ja jouduin peruun työpäivän. Mutta kun vapaata on reilu 200 päivää vuodessa, niin aika usein sattuu se sairastelu vapaalle. Viimeksi tosin oli jotain kurkkukivun tapaista 2 vuotta sitten, varsinaisesti en muista että olis mitään "räkätautia" ollut...ai oli 1995, sen influenssarokotteen jälkeen. Siitä seurasi sitten vielä sepsis niin en ota sitä rokotetta enää.
    Mutta, kukas mua ajattelee? Täällä on kipeitä ihmisiä ja ne voi tartuttaa muhun sen kuolemantaudin, kun mun perusterveys ei ole ihan kaikkein paras mahdollinen. Miksi se pitää kääntää just toisinpäin?
    En minäkään olisi sen 1995 masuinfektion ja umpparileikkauksen jälkeen halunnut olla 2 kuukautta Taysissa anoreksiaan tuomittuna. Viimene niitti olisi ollu mielisairaalaan siirto, mutta ikävä kyllä honasin että nyt mennään Diakonissalaitokselle.

Mä luultavasti kuitenkin osaan arvioida oman tilanteeni paremmin kun ...no kukaan muu.

No en tietenkään olisi ollut töissä ellei olisi ollut pakko. Nyt on onneksi jo laadullisenpi olotila
    Nyt on sitten ammuttu alas sekin vanha viisaus "ei sota yhtä miestä kaipaa".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nalho Katso viesti
    Nyt on sitten ammuttu alas sekin vanha viisaus "ei sota yhtä miestä kaipaa".
    Jos ei meinaa varatuomariksi valmistua, niin sittenhän ei tietysti mitään
    -L.

Olin mukana, kun vaimo osti meille uuden telkkarin.

Jopotuinen Guest
    Sulatin kukkamultapussin mikroaaltouunissa.

Rouvalla on kiusallinen tapa järjestää erilaisia tehtäviä päiviksi kun on itse hommissa ja mulla olisi vapaata. Yrittää sillä kitkeä lorvimista.
    Tälle päivää yksi rasteista oli laittaa uudet mullat yrttipurkkeihin (kasvatetaan akvaariossa kasvivalon alla). Nyt vain kävi niin, että pussi oli ulkosalla ja jäässä tietty. Nostin pöydälle pariksi tuntia, mutta eihän se siinä ajassa miksikään. Sitten sain kuningasajatuksen pakasteiden sulatuksesta mikrossa. Ja niinhän siinä kävi että tunkemalla sain pussukan tungetuksi sisään ja mikro tulille.
    Voilá! Kippojen täyttäminen olikin yhtä juhlaa ja yhdet haukut lorvimisesta vältetty

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Sulatin kukkamultapussin mikroaaltouunissa.

Rouvalla on kiusallinen tapa järjestää erilaisia tehtäviä päiviksi kun on itse hommissa ja mulla olisi vapaata. Yrittää sillä kitkeä lorvimista.
    Tälle päivää yksi rasteista oli laittaa uudet mullat yrttipurkkeihin (kasvatetaan akvaariossa kasvivalon alla). Nyt vain kävi niin, että pussi oli ulkosalla ja jäässä tietty. Nostin pöydälle pariksi tuntia, mutta eihän se siinä ajassa miksikään. Sitten sain kuningasajatuksen pakasteiden sulatuksesta mikrossa. Ja niinhän siinä kävi että tunkemalla sain pussukan tungetuksi sisään ja mikro tulille.
    Voilá! Kippojen täyttäminen olikin yhtä juhlaa ja yhdet haukut lorvimisesta vältetty
    Meidän(kin) rouvalla on vastaavia vinkeitä. Äsken piti tyhjentää & pestä jääkaappi...

Jopotuinen Guest
    ^ Hitto, hyvä kun mainitsit. Oli nimittäin unohtunut tuo rasti, että nyt kun on pakkanen, niin voit nostella pakastimen korit pihalle ja sulattaa pakastimen...

Ja eikäku hommiin, taas mentiin, puolituntia armonaikaa jäljellä..

Edit
    Ja hommahan tulikin hoidetuksi nopsaan. Oli jääpalatarjotin juuttunut kiinni, palarasia kasvanut yhteen yläpuolisen hyllyn kanssa. Tuumailun jälkeen kuumailmapuhaltimen kilowatit avuksi ja johan lähti. Samontehen puhaltelin jäät hyllyritilöistä irti ja sinnehän läsähtelivät. Puoli pesuvadillista tuli sohjoa aikaiseksi. Selkisi sekin, miksi vihanneslokero tolkuttoman kylmä. Pakastimen katossa tihein putkitus ja paksun jääkuoren sisässä. Ihmekös tuo sitten että jääkaapin vihanneslokeron pohja oli muuttunut hyytäväksi.
    Ja nyt makkaamaan, ennen kuin Rouva ehtii, ite jäänyt nyt johonkin lorvimaan. Tullessaan kuitenkin aloittaa rakentavaan sävyyn "taasko se on maannut täällä toimettomana koko päivän.. jaba, jaba.."

Pitääkin itse asiassa nostella ne kamat parvekkeelta sisälle, suoritin saman operaation eilen illalla. Parvekkeen lautalattia on muuten aika viheliäisen kylmä paljaalle jalkapohjalle.
    Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •