GiantElectrobikeGarmin
Sivu 7 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 57 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 2876

Aihe: Zwift.com

  1. #181
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Saiko tuon erg moodin tiputettua jostain napista välillä pois? Oletin, että wattitreeniin väliin lisätty freeride olisi tämän tehnyt, mutta erg oli edelleen päällä ja tehoa pystyi säätämään itse kännykän apin kautta.

    Block skip näppäintä painelemalla erg kyllä lopulta kytkeytyy pois, kun siis kaikki treeniin merkityt blockit on ohitettu.

  2. #182
    r.a.i Guest
    Lopetin Zwiftin käytön, kun ei oikein virtuaalinen porukkalenkkeily innostanut ja nuo Zwiftin treenit tiputtaa puolestaan realismin pois päältä, eli kaiketi traineri menee johonkin erg-moodiin. Kokeilen Bkoolia, jos saan sen toimimaan.

    Taitaa kuitenkin olla Trainerroadin paikka, koska pitää tässä vaiheessa vuotta jo alkaa ajelemaan strukturoituja harjoituksia, ei tahdo saada itsestään muutoin tehoja irti...

  3. #183
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Treeneissä on täppä erg on/off

  4. #184
    r.a.i Guest
    ^Joo, huomasin. Erg-moodissa ohjelma laittaa tehot kohdilleen ja toisessa moodissa vaan ajellaan, silti toisessa moodissa inertiat, mäen nousut jne. tuntuu koko ajan samalta, eli kuuluisa nk. road feel puuttuu....

  5. #185
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti r.a.i Katso viesti
    ^Joo, huomasin. Erg-moodissa ohjelma laittaa tehot kohdilleen ja toisessa moodissa vaan ajellaan, silti toisessa moodissa inertiat, mäen nousut jne. tuntuu koko ajan samalta, eli kuuluisa nk. road feel puuttuu....
    Säätyykö vastus kuitenkin vaihteilla ja kadenssilla? Olin kyllä siinä uskossa, että mäetkin olisivat tuleet erg moodin poistolla mukaan, mutta enpä ole kyllä osannut mäkien mukaan säätyvää vastusta workouteissa kaivatakkaan.

  6. #186
    r.a.i Guest
    Joo, kyllä vastus toimii "nopeuden" mukaan, mutta ehdin jo tottumaan tuohon realistiseen tuntumaan vapaassa ajossa, joten vähän tylsä ajaa ns. suossa...

  7. #187
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Pistin vastuksen automaattisäädön maksimeille sen aiemmin ollessa puolivälissä. Ekassa ajossa välillä meni watit nollille vaikka polki, kadenssi heitti yhdessä vaiheessa tovin kolmellakymmenelle ja vaihteita sai vaihtaa ihan tosissaan. Mikäs tuossa on se optimiasetus?
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  8. #188
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti r.a.i Katso viesti
    Joo, kyllä vastus toimii "nopeuden" mukaan, mutta ehdin jo tottumaan tuohon realistiseen tuntumaan vapaassa ajossa, joten vähän tylsä ajaa ns. suossa...
    Olen ajellut muutamat treenit niin, että alkuun tylsät tasawatit vaippaka netflixin kanssa, sen jälkeen kliksuttelee workoutin puhelimen kautta loppuun ja suuntaa vuorille soittelemaan kelloa muille pyöräilijöille. Kohta onkin jo sykkeet tapissa ja hauskuuttaa piisaa.

  9. #189
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Pistin vastuksen automaattisäädön maksimeille sen aiemmin ollessa puolivälissä. Ekassa ajossa välillä meni watit nollille vaikka polki, kadenssi heitti yhdessä vaiheessa tovin kolmellakymmenelle ja vaihteita sai vaihtaa ihan tosissaan. Mikäs tuossa on se optimiasetus?
    Tacx neo (Ja kohta tulee taas kettuilua porvarista perään)

    Ei ole kyllä tarvinnut koskea siihen zwiftin säätönamikkaan. Käsittääkseni tuolla pystyy säätämään sähköisesti takapakkaa, eli jos välitykset eivät piisaa mäkiin niin säätää namikasta tehoa pienemmälle. Jos taas välitykset loppuvat kesken niin isommalle.

    Kaikenlainen muu nykiminen ja wattien sekä kadenssin temppuilu johtuu trainerista.

  10. #190
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Törmäsin tänään tuohon ERG "ongelmaan" ekaa kertaa. Tähän mennessä oon ajellut vapaata ajoa eri reiteillä ja ajotuntuma on ollut todella realistinen(ja hieno). Tänään ajelin sit ekan ohjatun treenin ja unohdin aluksi erg-tilan päälle. Siitähän ei tullut sit yhtään mitään ja aloitinkin homman uudelleen ilman erg asetusta. Tämän jälkeen oli mahdollisuus säätää tehoja vaihteilla ja karenssilla, eli traineri toimi ns. virtuaali vastuksena. Reitistä ei juuri ollut kuin vähäistä viihdettä lähinnä muiden ajoja seuratessa. Tuolla tavalla saa kyllä tehtyä laadukkaita (tehokontrolli) harjoituksia, mut kyllähän tuossa menettää paljon ajofiiliksessä. Ajoin siis SST mediumin ja veikkaan et en olisi osannut ajaa sitä riittävän rauhallisesti ilman ohjelma ohjausta.
    Jatkossa tulee varmaan tehtyä jotain testejä ja SST tyyppisiä harjoituksia valmiiden ohjelmien mukaan, mut uskon et valta osa treeneistä painellaan ihan vapaana ajona laktaatit tapissa.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  11. #191
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Tacx Flow Smart käytössä ja tuo renkaan asettaminen vauhtipyörään on aivan perseestä. Tein alkuvuonna Androidin Tacx-sovelluksella kalibrointia, ja silti ei kireys muka riittänyt vaikka oli väännetty kahdella kädellä sormet tunnottomiksi säätöruuvin kanssa. Otettu myös muut kikat käyttöön, vauhtipyörä ensin kiinni renkaaseen, sitten vasta ilman kumiin jne. En tiedä johtuisiko siitä, nykyään ei yhdistä BT edes luurilla traineriin. Johtunee tosin puhelimesta.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  12. #192
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MakeK Katso viesti
    Törmäsin tänään tuohon ERG "ongelmaan" ekaa kertaa. Tähän mennessä oon ajellut vapaata ajoa eri reiteillä ja ajotuntuma on ollut todella realistinen(ja hieno). Tänään ajelin sit ekan ohjatun treenin ja unohdin aluksi erg-tilan päälle. Siitähän ei tullut sit yhtään mitään ja aloitinkin homman uudelleen ilman erg asetusta. Tämän jälkeen oli mahdollisuus säätää tehoja vaihteilla ja karenssilla, eli traineri toimi ns. virtuaali vastuksena. Reitistä ei juuri ollut kuin vähäistä viihdettä lähinnä muiden ajoja seuratessa. Tuolla tavalla saa kyllä tehtyä laadukkaita (tehokontrolli) harjoituksia, mut kyllähän tuossa menettää paljon ajofiiliksessä. Ajoin siis SST mediumin ja veikkaan et en olisi osannut ajaa sitä riittävän rauhallisesti ilman ohjelma ohjausta.
    Jatkossa tulee varmaan tehtyä jotain testejä ja SST tyyppisiä harjoituksia valmiiden ohjelmien mukaan, mut uskon et valta osa treeneistä painellaan ihan vapaana ajona laktaatit tapissa.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Omasta mielestäni workoutin pitää toimiakkin näin. Olisi kuitenkin mukavaa saada normaali ajotila päälle vaikkapa puhelimen kautta, eli voisit ajaa välillä oikeaa "free ridea" ja sitten hypätä takaisin erg intervalliin.

  13. #193
    r.a.i Guest
    Mun mielestä olisi huomattavasti parempi, jos myös treenitilassa tien nousukulman muutokset olisivat mukana. Näin kulloisenkin intervallin kohdalla pitäisi teho tuottaa välillä alamäkeen ja välillä ylämäkeen, jolloin rasitus kohdistuisi monipuolisesti lihaksistoon. Jos näin olisi ollut olisin jatkanut Zwiftin käyttöä.

    Nyt todennäköisesti ajelen kevään Trainerroadilla ja säädän Neon välillä tasaiselle ja välillä ylämäkeen vaikka puhelimen apsilla, joten saa monipuolisia intervalleja.

  14. #194
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Tacx Flow Smart käytössä ja tuo renkaan asettaminen vauhtipyörään on aivan perseestä. Tein alkuvuonna Androidin Tacx-sovelluksella kalibrointia, ja silti ei kireys muka riittänyt vaikka oli väännetty kahdella kädellä sormet tunnottomiksi säätöruuvin kanssa. Otettu myös muut kikat käyttöön, vauhtipyörä ensin kiinni renkaaseen, sitten vasta ilman kumiin jne. En tiedä johtuisiko siitä, nykyään ei yhdistä BT edes luurilla traineriin. Johtunee tosin puhelimesta.
    Sinulla oli muistaakseni hieman massaa ja jotain ihmeellisiä wattejakin käytössä. Näinköhän flow:n vastus piisaa ja siirtyykö se teho renkaan kautta moottorille? Zwiftin on kohtuu mahdotonta yrittää säädellä vastusta, jos traineri ei reagoi oikein.

  15. #195
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Sinulla oli muistaakseni hieman massaa ja jotain ihmeellisiä wattejakin käytössä. Näinköhän flow:n vastus piisaa ja siirtyykö se teho renkaan kautta moottorille? Zwiftin on kohtuu mahdotonta yrittää säädellä vastusta, jos traineri ei reagoi oikein.
    Vaikka kova ajomies olenkin ja on hienoa, että se tunnustetaan, riittää tuo 800 W kyllä ihan hyvin toistaiseksi.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  16. #196
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Oon muuten huomannut iPad Air 2:lla ajellessa, että jos pädissä on avoinna paljon sovelluksia alkaa virtuaalimaisema nykiä. Sulkemalla turhat sovellukset ja voittamalla pädin toimii taas hienosti. Eli, Air 2 taitaa olla suorituskyvyn osalta rajoilla. Olis siis pitänyt ostaa se pro versio saman tien...


    Sent from my iPad using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  17. #197
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti r.a.i Katso viesti
    Mun mielestä olisi huomattavasti parempi, jos myös treenitilassa tien nousukulman muutokset olisivat mukana. Näin kulloisenkin intervallin kohdalla pitäisi teho tuottaa välillä alamäkeen ja välillä ylämäkeen, jolloin rasitus kohdistuisi monipuolisesti lihaksistoon. Jos näin olisi ollut olisin jatkanut Zwiftin käyttöä.

    Nyt todennäköisesti ajelen kevään Trainerroadilla ja säädän Neon välillä tasaiselle ja välillä ylämäkeen vaikka puhelimen apsilla, joten saa monipuolisia intervalleja.
    Trainerroad onkin varmasti parempi wattitreeneihin, mutta mitä tarkoitat noilla monipuolisilla intervalleilla ylä- ja alamäkeen? Eihän traineri osaa säätää nousukulmaa? Tarkoitatko kadenssia? ERG päällä voit muuttaa kadenssia vapaasti ja watit pysyvät siltikin samana.

    Vaikka mäet onkin mallinnettu zwiftissä hyvin, niin en missään nimessä haluaisi jyrkän alamäen alkavat kesken intervallia, ei se vastuksen muuttuminen tapahdu kuitenkaan aivan luonnollisessa kohdassa.

  18. #198
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Omasta mielestäni workoutin pitää toimiakkin näin. Olisi kuitenkin mukavaa saada normaali ajotila päälle vaikkapa puhelimen kautta, eli voisit ajaa välillä oikeaa "free ridea" ja sitten hypätä takaisin erg intervalliin.



    Sent from my iPad using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  19. #199
    r.a.i Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Trainerroad onkin varmasti parempi wattitreeneihin, mutta mitä tarkoitat noilla monipuolisilla intervalleilla ylä- ja alamäkeen? Eihän traineri osaa säätää nousukulmaa? Tarkoitatko kadenssia? ERG päällä voit muuttaa kadenssia vapaasti ja watit pysyvät siltikin samana.

    Vaikka mäet onkin mallinnettu zwiftissä hyvin, niin en missään nimessä haluaisi jyrkän alamäen alkavat kesken intervallia, ei se vastuksen muuttuminen tapahdu kuitenkaan aivan luonnollisessa kohdassa.
    Nyt aletaan päästä asian ytimeen... On olemassa erilaisia "pyöräilijätyyppejä" mm. toiset pystyvät tuottamaan hyvin tehoa tasaisella ja toiset puolestaan ylämäessä. Nämä ominaisuudet ovat osin kaiketi geneettisiä, mutta niitä voidaan myös harjoittaa.

    Oheinen artikkeli pyrkii kuvaamaan ilmiötä...

    https://cyclingtips.com/2013/09/clim...-are-affected/

  20. #200
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti r.a.i Katso viesti
    Nyt aletaan päästä asian ytimeen... On olemassa erilaisia "pyöräilijätyyppejä" mm. toiset pystyvät tuottamaan hyvin tehoa tasaisella ja toiset puolestaan ylämäessä. Nämä ominaisuudet ovat osin kaiketi geneettisiä, mutta niitä voidaan myös harjoittaa.

    Oheinen artikkeli pyrkii kuvaamaan ilmiötä...

    https://cyclingtips.com/2013/09/clim...-are-affected/
    Juu juu, uskon kyllä, mutta eihän tämä ole trainerilla mahdollista. Alamäkeen sinä vain vaihdat välitystä isompaan, jotta vastus pysyy samana.

    Edit:
    Diipa daapa. Taidankin olla ihmeekseni väärässä. Neohan osaa tosiaan tuupata lisää tehoa alamäkeen ja ylämäessä vastus on varmastikkin jatkuvampaa, mitä tasaisella sinkuttaessa. Ja olen kyllä huomannut saman, eli esimerkiksi siihen watopian tunnelista alkavaan pitkään ylämäkeen saa paljon helpommin tehoa irti, mitä tasaisella ajaessa.

  21. #201
    r.a.i Guest
    Ei, Neo nimenomaan muuttaa tienkulman mukaan simulaation inertiaa, koska se toimii sähkömoottorilla joka laskee ziljoona kertaa sekunnissa mitä kulloinkin tapahtuu. tähän ei pysty tällä hetkellä yksikään toinen traineri. Eli siinä ihan "oikeasti" ajetaan ylämäkeen ja alamäkeen

  22. #202
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti r.a.i Katso viesti
    Ei, Neo nimenomaan muuttaa tienkulman mukaan simulaation inertiaa, koska se toimii sähkömoottorilla joka laskee ziljoona kertaa sekunnissa mitä kulloinkin tapahtuu. tähän ei pysty tällä hetkellä yksikään toinen traineri. Eli siinä ihan "oikeasti" ajetaan ylämäkeen ja alamäkeen
    Tajusinkin tuon heti kirjoittamisen jälkeen.
    Hyvä, että tuli intettyä tästäkin asiasta fiksumman kanssa.

  23. #203
    Toi r.a.i.:n malli olis sellanen että minäkin viittisin ehkä tehdä niitä workoutteja. Just se inertian muuttelu on se mistä se "road feel" tulee ja muutenkin "viihde" jaloille. Traineri pitäis watit tasasina ja muuttais inertiaa maaston mukaan. Ite pitäis vaihtaa vaihdetta ja kadenssia että watit pysyy siinä haarukassa että kone saa ne säädettyä.
    En oo tullu ees ajatelleks että noinkin vois olla mutta kyllä varmaan vois jos joku viittis sellasen koodata. Tänäänkin siis opin jotain uutta.

    paskalokki:
    Se 800W on varmaan maksimiteho jollain kovemmalla nopeudella (nimeomaan vauhtipyörän pyörimisnopeudella). Pienemmipitehosista trainereista loppuu helposti vääntö kesken hitaammalla nopeudella. Rengastrainereissa ei niin hirveelle väännölle ookkaan käyttöä koska renkaan pito vauhtipyörää vasten loppuu kuitenkin johonkin.
    Tacx flowlle on sanottu max incline 6% ja sekin on jollain vauhdilla ja jollain painolla. Jos on vaikka 70kg ja 10km/h niin jos ole painavampi tai menet hiljempaa niin vääntö loppuu kesken.
    Se Zwiftin slideri (joka on oletuksena 50%) on kai tarkotettu just siihen että köykäsemmät trainerit ei kyykkäis heti ylämäessä.
    Ratkasu on siis joko laittaa se slideri pienemmälle tai ajaa ylämäet kovemmalla vauhdilla.
    Se tacxin vauhtipyörän akseli on kyllä niin pieni että vaikea siihen on saada kovin kovaa pitoa normirenkaalla.
    Se slideri ei siis vaikuta simuloituun vauhtiin tai tehontarpeeseen vaan pelkästään kuinka paljon traineri yrittää jarruttaa ylämäessä.

  24. #204
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Huoleton osasikin fiksummin kertoa tehottomamman rengastrainerin ongelman. Tietokonepeleissä pitäisi vaihtaa jyrkkiin ylämäkiin pienin mahdollinen vaihde, jotta mäet edes pääsee ylös. Eli se traineri pyörii tosi alhaisella nopeudella normaali tyhmään käyttöön verrattuna. Nyt kun tuosta sitten runttaa maksimi tehot, niin varmasti softa sekoaa, trainerin huutaessa armoa. Paskalokkikin saa takuulla lähemmäs n. 1000w muutaman sekunnin ajan.

  25. #205
    r.a.i Guest
    Nuo Zwiftin treenit on kuiteski melko peruskauraa, että jos viitsisi niin nuo treenit voisi ajaa tuossa "vapaa ajo" moodissa ja katsella tehot ja kestot vaikka paperilapusta.

    Jotenkin vain on helpompi kestää vaikka 20 minsaa kynnyksellä tai jotain over/under tyyppisiä lyhyitä rykäyksiä, kun joutuu seuraamaan jotain käppyrää näytöllä.

    Voisihan tuonne Zwiftiin laittaa kyselyn, että miksi tuo softa toimii noin kuin se toimii. Kaippa siihen joku syy on..

  26. #206
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti r.a.i Katso viesti

    Voisihan tuonne Zwiftiin laittaa kyselyn, että miksi tuo softa toimii noin kuin se toimii. Kaippa siihen joku syy on..
    Veikkaan, että softan kehittäjät ajattelevat jostain syystä muidenkin trainereiden käyttäjiä. Taitaisivat edullisemmat rengasvetoiset seota kovissa workouteissa, eivätkä vedot olisi enää tarkkoja.

  27. #207
    Minä taas luulen että kenellekkään ei ole vaan tullut mieleen moinen hieno systeemi.
    Jos zwift toimii ylipäätään jollain trainerilla niin se toimisi myös tässä. Eli samat mäen skaalaukset olis tietty käytössä.
    Kaikki trainerit toimii erg-moodissa aina jotenkin "väärin" ihan tahallaan. Muuten homma olisi liian kulmikasta.

    Nyt kun funtsin tuota niin toteutus ei ole ihan triviaali mutta varmaan tavallaan mahdollinen.
    Inertiaa ei trainerissa pysty erikseen säätämään vaan se riippuu vauhtipyörän vauhdista.
    Ajatellaan että mennään eka tasasella 200W. Vauhti on vaikka 30khm. Sitten tulee alamäki. Inertiaa pitää lisätä kiihdyttämällä vauhtipyörää mutta ainoa tapa miten se kiihtyy on vastusta vähentämällä jolloin teho laskee.
    Nyt systeemin pitäisi päättää mikä olisi tässä alamäessä sopiva inertia eli vauhti. Sanotaan vaikka 50kmh. Sitten sen pitäisi laskea vastusta vähän niin kauan että vauhti kiihtyy 50khm ja sitten nostaa teho takasin 200W kun vauhti on saavutettu.
    Varmaan tollanen simulaatio menisi käyttäjälle läpi vaikka alamäen alussa tehon nosto olisikin mahdotonta. Suunilleen noin käy kuitenkin myös todellisuudessa.
    Nyt jos käyttäjä vielä lisää tehoa kun tavoitevauhti on saavutettu tulee vähän ongelmia. Jos tehdään normaali erg-temppu eli vähennetään vastusta niin inertia nousee edelleen. Tavallaan sen pitääkin nousta mutta hieno simulaatio voi mennä pilalle jos tiedossa on vielä jyrkempi alamäki. Tässä varmaan pitäisi antaa vauhdille jotkut rajat jossa käyttäjän pitäisi se pitää, mutten vastusta nostetaan jos menee yli tai lasketaan jos ali.
    Ylämäkeen mennessä homma sitten toisinpäin eli vastusta lisätään "liikaa" kunnes vauhtipyörä hidastuu toivotulle tasolle. Systeemin saa aina "rikki" jos vaan polkee tahallaan liian kovaa tai liian hiljaa. Jos käyttäjä aktiivisesti yrittää pysyä tavoitetehossa niin homma voisi toimia.

    Tuossa kokonaisuudessa on aika nippu erilaisia säätöparametrejä joita normaalisssa erg-moodissa ei tarvita ja varmaan menisi aika pitkään saada käyttäjillä testautettua sellanen versio joka keskimäärin tuottaisi treenausmielihyvää enemmän kun nykyiset vaihtoehdot.
    Systeemi on myös hankalampi ymmärtää ja suuri osa käyttäjista varmaan valittaisi just niistä ominaisuuksista joita tässä yritetään saavuttaa.
    Netflixin katselu ei siis varmaan onnistuisi näissä treeneissä kun itse pitää auttaa simulaatiota toimimaan oikein. Itselle netflix on muutenkin jo vanhanaikasen tuntusta kun simulaatiolla saadaan aikaan fillarointiin sopivampi viihde.

  28. #208
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Mutta tacx neossahan ei ole perinteistä vapaasti pyörivää vauhtipyörää lainkaan. Siksipä interian säätö onnistuu

  29. #209
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Jossain lienee vika, mutta en tiedä missä. Polkee Zwiftin mukaan tasaisella ja tasaisella kadenssilla, menee välillä watit nollaan ja lopettaa ukkeli liikkumisen ja peli pausettaa, välillä taas liikkuu ja watit näkyvät taulussa. "Maasto" on tasaista, kadenssi on tasainen. Vauhtipyörää on kiristetty, liukusäädintä on veivattu.

    Kivahan se on yrittää näillä vehkeillä harrastaa kun eivät toimi sillä hetkellä kun olisi valmiina liikkumaan.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  30. #210
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Kivahan se on yrittää näillä vehkeillä harrastaa kun eivät toimi sillä hetkellä kun olisi valmiina liikkumaan.
    Onko sinulla vielä zwitftin kanssa se vanhahko läppäri? ant+ tikku ja puhelin? Oletko tarkistanut miten paljon zwift kuormittaa tietokonetta?

    Olen itsekkin äärimmäisen kranttu kaikenlaiseen takkuiluun. Pinna palaa nanosekunnissa, jos tekniikka temppuilee. Näyttää tulleen nyt zwift/neo kombolla 780km/19kpl ajoa, ilman ensimmäistäkään häiriötä. Tietokoneena vanha ja vakaa q9550+gtx660 ja neo tosiaan kiinni garminin ant+ tikulla, sekä sonyn puhelimella.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •