FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 53 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 43 51 52 53 54 55 63 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.561 - 1.590 / 2574

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

Mikä läpiakseli menee F9.6 etuhaarukkaan sekä takahaarukkaan? Haluaisin laittaa semmoiset missä ei ole vipua. Pitää olla semmoisella kiinnityksellä, että kuusiokoloavaimella aukaistaan

Edessä 150 mm leveä napa, akselin pituus muistaakseni 192 mm. Takana 197 mm leveä napa, muistaakseni 224 tai 227 mm akseli. Trekin tyyliin kierre 1,75 mm nousulla.

Mistä oikeita läpiakseleita saa tilattua? En löydä mistään vai onko, että en vaan osaa

zipo Guest
    Taka-akselin päivitys kuusiokolo malliin haastelista mutta eteen saataa löytyä täältä:https://r2-bike.com/Axle.
    Mitat tarkistaa orkkisakseleista varmuuden vuoksi,
    Btw Shift-upilla on myös omat sivut,en tiedä tekevätkö ns.custom akseleita mutta rahallahan yleensä saa ihan mitä vaan...
    Noi kuusiokolokiinityksellä olevat akselit on mun suosikkeja,hinnat sen verran suolaisia että jäänyt ostamatta Stacheen viime kesänä.
    Diy ratkaisu qr vivun heivaamiseksi orkkisakselista jäänyt tutkimatta.

Ps.Ei ne kaikki kuvassa olleet takanavat ole hajonnut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 69Hz Katso viesti
    onkos kellään siitä uudesta 9.8:sta "live"-kuvaa?
    Hauska peli. Tässäpä muutama näpsy, pyydän armoa valaistuksen kaapeloinnin suhteen, piti päästä äkkiä pimeään testaamaan

^ Komia on.

Nyt sain kaikki osat paikalleen mitä olen päivittänyt. Olisko pitäny sitten kuitenkin ostaa suoraan 9.8😀

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla

Voi pentele ku on komiaa. <3

^ajamaan pitäisi päästä

Lähetin piruuttani trekille palautetta/viestiä miksei ole 18,5" Farleyta. Vastaus oli, ettei ole ollut tarvetta koko 4v valmistuksen ajan! Pistivät kuitenkin korvan taakse.

Joten lähettäkääpä kaikki muutkin välikokoiset viestiä trekille, jos vaikka tekisivät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oivu Katso viesti
    Nyt sain kaikki osat paikalleen mitä olen päivittänyt. Olisko pitäny sitten kuitenkin ostaa suoraan 9.8😀

Mitäs kaikkia oot laittanut?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bouncer Katso viesti
    Mitäs kaikkia oot laittanut?
    Tanko proline Carbon , stemmi, jarrut Sram rs+180mm levyt,kammet next SL,satulatolppa specialized Command Post , kiekot wampa hiilikuitu 27.5 ", kumit 27.5 x4.5, ja sitten vielä laitettu kumien sisälle Huck Norris 😀

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jeltsar Katso viesti
    ^ajamaan pitäisi päästä

Lähetin piruuttani trekille palautetta/viestiä miksei ole 18,5" Farleyta. Vastaus oli, ettei ole ollut tarvetta koko 4v valmistuksen ajan! Pistivät kuitenkin korvan taakse.

Joten lähettäkääpä kaikki muutkin välikokoiset viestiä trekille, jos vaikka tekisivät.
    Mää haluaisin 20,5" Farleyn

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarkempp Katso viesti
    Hauska peli. Tässäpä muutama näpsy, pyydän armoa valaistuksen kaapeloinnin suhteen, piti päästä äkkiä pimeään testaamaan

Armoa annettu... Ja hienoltahan tuo näyttää hankea vasten! Onneksi näin, sillä tilasin tänään itselleni vastaavan.
    Ohjaamoa pitää tuunata, ehkäpä rallinaaman rojut sinne ja mahdollisesti hissitolppa talveen ongelmia tuomaan (ei osaa enää ajaa ilman).

Muutama kysäri:
    - onko levyt 180/160mm?
    - onko CS:ssä mitään ketjusuojaa sisäpuolella?
    - oliko sisurit vai valmiiksi litkutettu?

Leveämpää rengasta kaipailisin Farley 9:iin, en tunnu pärjäävän noilla 3.8:lla. Vähänkin enemmän lunta niin menee kuin käärme erämaassa eikä paineiden lasku oikein auta. Niinpä hakusessa olisi hiilarikeula mutta Harun hintaa en ole valmis maksamaan. Muistan lukeneeni täältä mutta enpä löydä noita keskusteluita.. Olisko kellään hyvää vinkkiä tuommoseen keulaan? Whiten muistan passaavan mutta eipä XXL:stä löydy.

Harun keulaa ei enään valmisteta, ellei ole jollakulla omassa varastossa. Olikos 9 27,5 vai 26 rinkulat.

yrittäjä itse
    fillari10.blogspot.fi
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

XXL:stä ei saa eikä tule enää hiilarikeulaa läskiin, Pirkka Fat Pro 4:ssa on "samanpainoinen" amuliinikeula. Itsekin olen etsinyt "halpaa ja hyvää" hiilarikeulaa läskiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grandi66 Katso viesti
    Harun keulaa ei enään valmisteta, ellei ole jollakulla omassa varastossa. Olikos 9 27,5 vai 26 rinkulat.

yrittäjä itse
    fillari10.blogspot.fi
    27.5 rinkulat tuossa ysissä on. Icanin keulasta laitoin kyselyä josko nappaisi mutta vinkkejä otetaan vastaan . Noita Barbegazeja mietin rinkuloiksi josko olisivat parmmat kuin nuo nykyiset 3.8:t.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeppo Katso viesti
    27.5 rinkulat tuossa ysissä on. Icanin keulasta laitoin kyselyä josko nappaisi mutta vinkkejä otetaan vastaan . Noita Barbegazeja mietin rinkuloiksi josko olisivat parmmat kuin nuo nykyiset 3.8:t.
    http://www.ebay.com/itm/181818034845

Ostan varmaan tuon, jos muuta ei tule vastaan. On kyllä pelottavan halpa. Ican olisi ehkä järkevämpi vaihtoehto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laerppi Katso viesti

Ostan varmaan tuon, jos muuta ei tule vastaan. On kyllä pelottavan halpa. Ican olisi ehkä järkevämpi vaihtoehto
    Kiitos vinkistä, tuo ei ole hinnalla pilattu. Jos / kun Icanilta vastaavat niin laitan infoa tännekin.

Barbegazeja on kaikki kehuneet. Myin kaikki tilaamani alta aikayksikön.

yrittäjä itse
    fillari10.blogspot.fi
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Tuommosta pyöritelly kädessä mutten paikoilleen ole vielä asentanut. Ulkoisesti vaikuttaa ihan laadukkaalta kamppeelta.
    Tuli sorruttua tuohon vaikka tarkoitus oli kiinakarboniittia vältellä. Varsinkin keulassa!
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TheMiklu Katso viesti
    Tuommosta pyöritelly kädessä mutten paikoilleen ole vielä asentanut. Ulkoisesti vaikuttaa ihan laadukkaalta kamppeelta.
    Tuli sorruttua tuohon vaikka tarkoitus oli kiinakarboniittia vältellä. Varsinkin keulassa!
    Tuli Icanilta vastaus heti. Pyysin keulan piirustuksen ja piirustus on 1:1 sama kuin tuossa Laerpin linkkaamassa ebay linkissä. Ainut ero että Icanilta suoraan akselin kanssa maksaa 180$ kun tuossa ebay linkissä akselin kanssa maksaa 137$. Kyseessä on siis täysin sama keula.

Tuli Icanilta vastaus heti. Pyysin keulan piirustuksen ja piirustus on 1:1 sama kuin tuossa Laerpin linkkaamassa ebay linkissä. Ainut ero että Icanilta suoraan akselin kanssa maksaa 180$ kun tuossa ebay linkissä akselin kanssa maksaa 137$. Kyseessä on siis täysin sama keula.
    Siis tästä Icanin haarukasta kyse?

https://www.amazon.com/ICAN-Carbon-R.../dp/B00UYL8SLS

Leveämpää rengasta kaipailisin Farley 9:iin, en tunnu pärjäävän noilla 3.8:lla. Vähänkin enemmän lunta niin menee kuin käärme erämaassa eikä paineiden lasku oikein auta
    Sama täällä, uudet 4,5" barbet auttoi asiaan. Ainakaan vähän aikaa sitten löytyi vielä IIikan pyörähuollosta Kuopiosta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Mää haluaisin 20,5" Farleyn
    Ei muuta kuin Trekille viestiä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sampson Katso viesti
    Siis tästä Icanin haarukasta kyse?

https://www.amazon.com/ICAN-Carbon-R.../dp/B00UYL8SLS
    Tuossa kuvassa näyttäisi olevan tuo kapeampi keula, ei 150mm navalle sopiva. Tässäkin keulassa mittapiirustus on ihan sama kuin Icanilla ja tuossa linkatussa ebay-myymälässä.

Laitoin kiusallani Icanin myyntitykille viestiä että sama keula myytävänä ebay:ssä halvemmalla ja vastasi ettei ole sama. Ihme juttu kun piirustukset ovat samat mutta eihän tuo ole ennenäkemätöntä että toinen tehdas kopioisi kuvat. Eli kukapa tuon sittenkään tietää onko tuo ebay:n keula sama kuin Icanin keula. Laitoin tuonne carbon-cycle myyjälle kysymyksen valmistajasta, katsotaan mitä vastaa.

Tuossa kuvassa näyttäisi olevan tuo kapeampi keula, ei 150mm navalle sopiva. Tässäkin keulassa mittapiirustus on ihan sama kuin Icanilla ja tuossa linkatussa ebay-myymälässä.

Laitoin kiusallani Icanin myyntitykille viestiä että sama keula myytävänä ebay:ssä halvemmalla ja vastasi ettei ole sama. Ihme juttu kun piirustukset ovat samat mutta eihän tuo ole ennenäkemätöntä että toinen tehdas kopioisi kuvat. Eli kukapa tuon sittenkään tietää onko tuo ebay:n keula sama kuin Icanin keula. Laitoin tuonne carbon-cycle myyjälle kysymyksen valmistajasta, katsotaan mitä vastaa.
    OK, taitaa tulla samalta tehtaalta. Mun mielestä joku oli foorumilla ostanut tuon keulan hiljattain ja löysin linkin jostain läskiketjusta. Taidan laittaa illemmalla tilaukseen keulan, kunhan saan juotua pari joulukaljaa pohjille.

OK, taitaa tulla samalta tehtaalta. Mun mielestä joku oli foorumilla ostanut tuon keulan hiljattain ja löysin linkin jostain läskiketjusta. Taidan laittaa illemmalla tilaukseen keulan, kunhan saan juotua pari joulukaljaa pohjille.
    - saatetaan olla tänään samaan aikaan kaupassa. Minut tunnistaa flunssaisesta olemuksesta ja lievästä oluen tuoksusta (kunhan pääsen tästä käymään vähän ostoksilla) - morjestetaan jos törmätään.

Olisko kellään suositella hyvää hiilari-riser tankoa F9.6seen? samanlevyinen, 740mm, saisi olla ja nousua 30-40mm.

Kattelin:
    http://www.chainreactioncycles.com/m.../rp-prod133845

Onkohan mistään kotoisin? Kattelin myös eastonin mutta 720mm, joten kapeampi. Liekö 20mm käytännön vaikutusta, jos kuitenkin nousua tulee samalla nykyiseen verrattuna? Onko kokemuksia?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •