ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 98 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 48 88 96 97 98 99 100 108 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.911 - 2.940 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Joku tuli identtisellä Metalla vastaan Aittorinteen metsässä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyri K Katso viesti
    Joo vanhaa Hämeenlinnantietä Kivistön kohdilla ja niitä kahta uutta liikenneympyrää siinä samalla tiellä. Niistä liikenneympyröistä Helsinkiin päin on se tienhaara josta mennään "rekka-kehälle". Siinä tienhaarassa melkein tapoin tämän mattamustaan naamioituneen pyöräilijän.

Kova kunto tällä hepulla kyllä on. Paino tänäänkin tasaisella varmaan + 40 mittarissa sivupistoista läpi.

Jyri

edit. Uskoisin, että tällä hepulla on noita läheltäpititilanteita useita. Jos minä olen sen melkein tappanut ja nähnyt kun Toyota farkku sen melkein tappoi, niin uskoisin, että sellaisia aamuja ja iltoja on aika paljon kun minä en ole ollut näkemässä noita läheltäpiti tilanteita.

Ihmetellä kyllä täytyy, ettei aikuiset ihmiset ymmärrä tehdä itsestään paremmin näkyvää liikenteessä. Mattamusta voi olla cool kun polkee metsässä, mutta täysin typerää koko mustissa vaatteissa pimeässä Helsinki-Vantaa aamuruuhkassa.
    Olenko ainoa joka ei ole tätä näkymätöntä kaveria nähnyt vaikka päivittäin tuossa suhaan? Pitänee mennä johonkin passiin sillä kuulostaa sellaiselta härältä, että olisi hyvää peesiä tarjolla

Ja ei, minulla ei ole mattamustia ajokamoja mutta tuntuu silti konepeltiä olevan tuossa Kivistössä usein tarjolla.
    hyötypyöräilyn puolesta!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikko001 Katso viesti
    Joku tuli identtisellä Metalla vastaan Aittorinteen metsässä
    Minä! Muutama minutti sen jälkeen ojan ylityksessä polkasin tyhjää kun ketjut oli hypänny alamäen aikana pois ja eihän ne lukot siinä hetkessä enää auennu, märän ojan pohjalta keräilin kamppeita vähän aikaa

Mikäs porukka oli eilen 17.8. ajelemassa Espoon keskuspuiston kallioilla illalla n.18-19.00? Olin Espoo Trail Run tapahtumassa ja muutama sana vaihdettiin kallioiden päällä... Itsellä oli tummansininen TahkoMTB paita päällä ja kovasti hikinen!!! Ajeletteko useinkin siellä ja olisiko yhdelle läskipyöräilijälle vielä tilaa ryhmässä??? Olisi hienoa löytää porukka jonka kanssa ajella! Teillä näytti olevan hyvä meno päällä!!!

Peräti 2 maastopyöräilijää tuli vastaan tänään alkuiltapäivästä Mäntyharju-Repovesi reitillä. Paksupyörä oli menossa Mäntyharjusta Repoveden suuntaan, kohtasimme kuusimetsässä. Ja hetkeä myöhemmin kun olin käynyt pururadalla kääntymässä tuli nuori mies punaisellla? maasturilla vastaan kivisemmällä osuudella lammen rannassa. Automatkalla kotiin pysähdyin Vuohijärven Siwaan, jossa oli 2 miehen kulkueen evästauko meneillään, Kouvola oli suuntana.

Joku ulkomaalainen ajoi täyteen lastatulla pyörällä ja peräkärryllä Oulaisista Ylivieskaan päin klo14 seuduilla ja oli lidlissä 2-3 tuntia sen jälkeen. Mikähän maankiertäjä lieneen ollut?

Nyt haetaan kaukaa.
    Löysin Trekin(?) dropouttiin kuuluvan mutterin metsäautotieltä. Jos kerrot yv:llä minne olet mahdollisesti tuollaisen dropannut niin laitan postiin / tuon kotiovelle.
    --

Vähän väärä topik kait, mutta taisin nähdä KMWn viikko sitten la sibeliuspuiston läpi ajamassa.

Liekö foorumilaisia, hyväkuntoisen näköinen kuski ajeli IK-32:n asussa ennen yhtätoista Vantaalla, Ylästön tietä Vantaanlaaksosta itään. Yritin nyökäten tervehtiä, kun tuossa tuulessa ei viitsinyt käsiä irrottaa stongasta. Pohjois-Vantaalla ilahduttavasti porukkaa taas liikkeellä!
    http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/

tempokisu Guest

Nauraa tunnistamaton hurjapää espoossa

Jaha, kukahan olisi tämä hurjapää

Valvontakameran ainutlaatuinen kuva: Pyöräilijä päästeli reipasta ylinopeutta

Fillaristi selvisi rangaistuksetta, koska häntä ei tunnistettu.

• Poliisin automaattivalvonta-auton kamera kuvasi reipasta ylinopeutta ajaneen polkupyöräilijän Espoossa elokuussa.
    • Pyöräilijän nopeudeksi mitattiin 59 kilometriä tunnissa 40 kilometrin rajoitusalueella.
    • Pyöräilijä selvisi rangaistuksetta, koska hänen henkilöllisyyttään ei tiedetä.

Pyöräilijä päästeli melkoista ylinopeutta aamuliikenteessä Espoossa. (POLIISI)

Monot näyttäisi olevan merkkiä Sidi, ja mun mielestä fillari on Colnago?

^Paikka näyttäisi olevan jorvinmäki Kauniaisissa. Tuossa ei tarvitse edes polkea saavuttaakseen sakkolukemia.
    https://www.google.fi/maps/@60.21982...2!8i6656?hl=fi

Ylipaino on ylivoimaa, ainakin alamäessä.
    Rule #1: Obey The Rules

Tossa paikassa on Strava Segmentti nimeltä "Jorvin mäen huippunopeus"

Napsuikohan edes Strava KOM:mi? Vai voiko edes kutsua kommiksi jos mäkeä mennään alaspäin...?

77 km/h näyttäisi Stravassa olevan pohjat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jman Katso viesti
    77 km/h näyttäisi Stravassa olevan pohjat.
    Eikös poliisi ole ennenkin sakoittanut tällaisten perusteella? Muistan ainakin sakot youtubeen ladatusta videosta johtuen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Eikös poliisi ole ennenkin sakoittanut tällaisten perusteella? Muistan ainakin sakot youtubeen ladatusta videosta johtuen.
    Ei taida gps-jälki olla yhtä luotettava todiste kuin video. Tai mistä minä tiedän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Stasipamppu Katso viesti
    Ei taida gps-jälki olla yhtä luotettava todiste kuin video. Tai mistä minä tiedän.
    Näinhän se varmaankin on. Ensimmäiseksi selitykseksi tulisikin heti itselleni mieleen KOMin tavoittelu ja gps datan muokkaus nopeammaksi kuin se oikeasti on...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Näinhän se varmaankin on. Ensimmäiseksi selitykseksi tulisikin heti itselleni mieleen KOMin tavoittelu ja gps datan muokkaus nopeammaksi kuin se oikeasti on...
    Jep, tai Garmin kiinni kauko-ohjattavassa lennokissa tai vinttikoiran kaulapannassa.

tempokisu Guest
    Huvitti vaan, ja semminkin jos ei voitu tunnistaa niin eipä tuon kasvopeitetyn kuvan perusteella sitten ainakaan.

Mitä tuota googlemapsin kuvaa ...ei se niin isolta mäeltä vaikuta. Ehkä ukot päästelee reippaammin, mutta oma ennätys on 71km/h Säijän alamäessä ( Topparintien jälkeen), ja sain siihenkin polkee täysillä.
    Vähän pelottikin, missään tapauksessa en olisi uskaltanu muutenkun rauhallisella maantieosuudella. Jota tuo jorvinmäki ei näyttäisi olevan.

Aattelin jospa joku palstalainen tunnustaa...aikoinaan Anneli Saha sai sakot fillaroituaan ylinopeutta Tampereen seudulla, ja siitä riitti kyllä "kehumista" aika pitkäksi aikaa

Mäki on lyhyt, mutta selkeästi jyrkempi kuin miltä kuvassa näyttää. Noin 12-prosenttista. Kyllä siinä saa polkaistua seitsemänkympin korville, mutta tapana on mennä enempi varovaisesti. On se melko rauhallinen osuus, noin niinkuin keskelle maaseutukaupunkia, sairaalan kupeeseen.

Tuo on hyvä paikka ajaa mäkivetoja, esim. 5x toistona. Mulla on vielä se bonus, että töihin mennessä on tuossa kohden alla 22 km lämmittely ja vetojen jälkeen vain 2-3 km palauttelu.
    10k-kerhon jäsen

Kuka ajoi tiistaina Munkkivuoressa kuuden jälkeen? Raju meno.
    http://www.hs.fi/m/kaupunki/a1473215437230

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Mitä tuota googlemapsin kuvaa ...ei se niin isolta mäeltä vaikuta. Ehkä ukot päästelee reippaammin, mutta oma ennätys on 71km/h Säijän alamäessä ( Topparintien jälkeen), ja sain siihenkin polkee täysillä.
    Vähän pelottikin, missään tapauksessa en olisi uskaltanu muutenkun rauhallisella maantieosuudella. Jota tuo jorvinmäki ei näyttäisi olevan.
    Oletko koeajanut Lukonmäkeä? Olen ajellut siihen maasturilla alun jälkeen polkematta 60 km/h. Jos välitykset riittäisivät maantiepyörässä, pääsisi varmaan 90 km/h. En kylläkään uskaltaisi kahdesta syystä.

Kuka ajoi tänään noin klo 13 Kiikkua (eli yhtä Kontulan kevyen liikenteen "raiteista") Keinutien suuntaan?

Alla Argon 18, päällä täydelliseltä näyttävä Bora - Argon 18 -tiimiasu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Kuka ajoi tänään noin klo 13 Kiikkua (eli yhtä Kontulan kevyen liikenteen "raiteista") Keinutien suuntaan?

Alla Argon 18, päällä täydelliseltä näyttävä Bora - Argon 18 -tiimiasu.
    Kukas oli se Sky-asuinen neitokainen joka poimi omenan tänään Riipilässä?

Sent from my iPad using Tapatalk

La aamupäivällä Lempäälän Ideaparkin kupeessa Marjamäen liittymästä Valkeakoskelle päin ajeli punainen (Nishiki?) ja selvästi hyväkuntoisen näköinen miessyklisti. Suikkasit musta ylämäessä ohi ja jahtivietti vei voiton terveestä järjestä sillä seurauksella että loppulenkki kirjoitti sekä oman matkaennätyksen että keskarin maantiellä yli 50km lenkeistä uusiksi. Oisin huutanut kiitokset vetoavusta ja hyvät päivänjatkot mutta oli valittava joko se tai hengittäminen

Keskeisimmässä Lystimäessä (Espoo) tuli tänään pyöräilijä vastaan lapsikatrasta. Jotenki vaikutti tutulta kasvot (= nähnyt kuvan esim. täällä foorumilla tai kasvot jollakin yhteislenkillä).

Mikäs neljän hengen cyklocross-porukka ajoi sunnuntaina n. klo 11 Vantaalla Kulomäentien sillan yli?
    Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 25,1 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)

Käsi nousi tervehdykseen eilen jollekin kun olin ajamassa Paattisilta Auraa kohti hiljaista maantietä pitkin. Ei tullut muita pyöräilijöitä sillä pätkällä vastaan. Toisen tervehtiminen jäi vähän myöhäiseksi kun olin tulossa Piikkiön suunnasta kohti Kaarinaa, kuka lie mulle moikkasi ?

Kirkkunummen Lapinkyläntiellä tuli tänään kolme eri pyöräilijää vastaan maantiekalustolla puolen päivän jälkeen. Olin tosin itse autolla liikkeellä. Oliko kukaan foorumilaisia? Ainakin yhdellä oli tyylikäs Trek alla.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •