ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 182 / 239 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 82 132 172 180 181 182 183 184 192 232 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.431 - 5.460 / 7160

Aihe: Pyöräprojekti

Iglu ja Tankki: lahjoitatte pinkin monsterin NaNa:lle enskamankeliks.

Ritchey Käkikello-Kröss oli vihdoin tänään lähtenyt tulemaan Saksanmaalta. Saa nähdä olisiko ensi viikolla jotakin konkretiaa krossariprojektista..
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Ensimäinen pyöräprojektikin valmistui. Crescent 92308 shimano 105 vaihteilla. Alkuperäistä jäi runko, haarukka, ohjainlaakeri ja stemmi. Tarrat saatan vielä teettää runkoon ja repiä vanteista pois.

Pitkään oon jo haaveillu vanhemmasta teräskonasta ja nyt tälläne vuoden -97 Cindy tuli vastaan mielestäni kohtuu hintaan ja läheltä.. noh olihan se pakko sitten käydä hakemassa.
    Tosiaan tässä nyt mietiskelen, että mites tätä sitten alkais pikkuhiljaa kasaamaan.
    Sinkula tästä melko varmasti tulee.. taino 1x10 toki lipois kanssa.
    Sitten oon kans pohtinu, että pitäskö tähä jollai ammattilaisella teettää levarikorvakkeet vai löiskö vaa kunno v-jarrut..
    Keulaksi valikoituu melko varmasti Konan p2, mutta toisaalta tekis mieli lyyä vähä joustooki...
    Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan ja jos jollain ois konan p2 tarjoilla kohtuu hintaan niin ostan pois! Tietty muitakin saa tarjoilla.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta

Nyt ois ghettosinkulaan suunnitteilla ghettokeula vanhaa rst:n omegaa hyödyntäen. Heittäkääs ehdotuksia miten tää kannattais toteuttaa. Alla olevassa linkissä vähän suuntaa mitä haetaan.
    http://forums.mtbr.com/fat-bikes/diy...nk-644194.html

Mukava projekti on päättynyt!

Arkikäyttöön ja auton korvikkeeksi tuli keväällä hankittua Bullitt frame kit jonka ympärille kasasin 1x9 sähköavusteisen tavarapyörän. Projekti oli leppoisa ja opettavainen monella tapaa. Tee se itse -tuotoksia tai kasauksia ovat mm. kiekot, kuljetuslaatikko ja akkutelineen runkokiinnikkeet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tonik Katso viesti
    Nyt ois ghettosinkulaan suunnitteilla ghettokeula vanhaa rst:n omegaa hyödyntäen. Heittäkääs ehdotuksia miten tää kannattais toteuttaa. Alla olevassa linkissä vähän suuntaa mitä haetaan.
    http://forums.mtbr.com/fat-bikes/diy...nk-644194.html

Läpipulteilla tein työkaverin pyörään lukituksen, hyvin on pari vuotta kestänyt.

Joo sitä oon kans miettiny, että jos en muuta keksi nii lyän vaan läpipultilla. Mites lyhentelitkö alajalkoja yhtään?

Ei siinä ollut tarvetta muutella, risat sisus kalut poistettiin, kaksi muistaakseni 2 kpl 5mm läpi pulttia perpuoli.

Ghettokeula alkaa saamaan vähän näköä, vielä pitää vähän näperrellä ja suunnitella.

Nyt aletaan olemaan jännän äärellä ja toivotaan ettei käy kovin pahasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Nyt aletaan olemaan jännän äärellä ja toivotaan ettei käy kovin pahasti.
    Eikaitsitä ku näissä hommissa laitetaan turvallisuus etusijalle!

Meniskös noiden liukuputkien sisään ohjausputken kävyt? Jos joo, niin pulttaa sieltä alajalkojen alarei'istä keula kasaan, tee soviteholkit liukuputken ja alajalan väliin ja kunnon liima soviteholkkeja pitämään. Jos hajoaa, hajoaa jostain tehtaalla tehdystä liitoksesta.

Pitkään oon jo haaveillu vanhemmasta teräskonasta ja nyt tälläne vuoden -97 Cindy tuli vastaan mielestäni kohtuu hintaan ja läheltä.. noh olihan se pakko sitten käydä hakemassa. Tosiaan tässä nyt mietiskelen, että mites tätä sitten alkais pikkuhiljaa kasaamaan. Sinkula tästä melko varmasti tulee.. taino 1x10 toki lipois kanssa. Sitten oon kans pohtinu, että pitäskö tähä jollai ammattilaisella teettää levarikorvakkeet vai löiskö vaa kunno v-jarrut.. Keulaksi valikoituu melko varmasti Konan p2, mutta toisaalta tekis mieli lyyä vähä joustooki... Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan ja jos jollain ois konan p2 tarjoilla kohtuu hintaan niin ostan pois! Tietty muitakin saa tarjoilla. Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta
    Hieno runko. Älä tee sinkulaa koska joutuisit laittamaan ketjunkikiristäjän mikä on aina purkkaviritys. Äläkä varsinkaan pilaa millään levarikorvakkeilla. Ehdotan 1×10 ja just se p2. Tulee kevyt ja kiva.

^ENO Eccentric -takanavalla saisi hienon sinkulan ilman kiristintä...

^ Tuo on totta, hinnaltaan taitaa mennä suunnilleen samoihin vaihteistamisen kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani Mahonen Katso viesti
    Uuh. Nyt on mustaa pinnassa, ja kävin vetämässä paljaalla samantien, koska heitin suvigummit samalla alle. Kyllä on vahvistettava että musta kehä on nopein.
    Hädissäni vedin halvimmalla maalarinteipillä suojaukset. Raaputin niitä sitten aamupäivällä pari tuntia irti. Eli kannattaa miettiä millä suojateippaukset tekee! Ilmeisesti maalarinteippejäkin on tässä asiassa erilaatuisia.
    Mitkä lokasuojat tässä on?

-J

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jussi K Katso viesti
    Mitkä lokasuojat tässä on?

-J
    Äkkivilkasulla väittäsin et nää http://www.bikester.fi/477125.html, leveydestä en osaa sanoa.. samoja katsellut itsellekkin työmatkakikottimeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti skuikka Katso viesti
    Meniskös noiden liukuputkien sisään ohjausputken kävyt? Jos joo, niin pulttaa sieltä alajalkojen alarei'istä keula kasaan, tee soviteholkit liukuputken ja alajalan väliin ja kunnon liima soviteholkkeja pitämään. Jos hajoaa, hajoaa jostain tehtaalla tehdystä liitoksesta.
    Saattas jopa mennä kun pistää menemään! Pitääki kahtoo jos tälleen tän toteuttas

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiekkaa succicsissa Katso viesti
    Hieno runko. Älä tee sinkulaa koska joutuisit laittamaan ketjunkikiristäjän mikä on aina purkkaviritys. Äläkä varsinkaan pilaa millään levarikorvakkeilla. Ehdotan 1×10 ja just se p2. Tulee kevyt ja kiva.
    Joo emmä kyllä tähän mitään levyjarruvirityksiä ala tekemään.. nytkun tota runkoo on tossa tovin kahtellu niin ei tee mieli rueta pilaamaan! Mietin tuota, että half linkeillä mahdollisesti sais ketjut sopivalle kireydelle ilman ohjureita?

Tässä aikani kuluks rupesin ghettoon vääntämään kiinteääratasta jostain vanhan 8-pakan rattaasta.. totesin tossa noita reikiä leviämmäksi poraillessani, että osaa olla muuten kovaa ainetta nää rattaat...

Joo emmä kyllä tähän mitään levyjarruvirityksiä ala tekemään.. nytkun tota runkoo on tossa tovin kahtellu niin ei tee mieli rueta pilaamaan! Mietin tuota, että half linkeillä mahdollisesti sais ketjut sopivalle kireydelle ilman ohjureita?

Saa ne mutta ne venyy ja sit tippuu.

Ainahan on epäkeskeiset hilut ; http://www.trickstuff.de/en/manuals/...le_E_KL_TB.pdf

Saa ne mutta ne venyy ja sit tippuu.
    Kuis nopeesti ne alkaa venymään? Onkos se half linkkien yleinen heikkous?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SSGT-92 Katso viesti
    Tuommosta toki vois sit rueta katteleen jos epätoivo alkaa käymään jo psyykkeen päälle

Kuis nopeesti ne alkaa venymään? Onkos se half linkkien yleinen heikkous?

Ei vaan ketjujen yleinen heikkous. Yksivaihteisissa on siksi vaakadropit. Laita vaihteet, sinkula 26 on muutenkin vähän, noh..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomy Katso viesti
    Mukava projekti on päättynyt!

Arkikäyttöön ja auton korvikkeeksi tuli keväällä hankittua Bullitt frame kit jonka ympärille kasasin 1x9 sähköavusteisen tavarapyörän. Projekti oli leppoisa ja opettavainen monella tapaa. Tee se itse -tuotoksia tai kasauksia ovat mm. kiekot, kuljetuslaatikko ja akkutelineen runkokiinnikkeet.

Siisti peli! (y) Pitkällekös tuolla akulla ajellaan? Toki riippuu omasta kontribuutiosta / avustuksen määrästä mutta "about"?

Josko näistä syntyisi mun eka semiläski? Xt8000 osat, kammiksi Turbinet, kiekot 40mm Easton+Stans. Renkaiksi Maxxis Chroniclet nyt alkuun, katsotaan miten niillä pärjää.
    Toni L. muokkasi tätä : 30.06.2016 at 07.09

Ei vaan ketjujen yleinen heikkous. Yksivaihteisissa on siksi vaakadropit. Laita vaihteet, sinkula 26 on muutenkin vähän, noh..
    Nooh pitääny sitä miettiä sitte vielä.. tässä ny on jo jos jonkinnäköstä projektia ku hommasin tossa vielä vanhan käkkyräsarven fixiprojektiks... kun sai niin halvalla..

Jämä osista tehty ensimmäinen hybridini odottaa dildon purkua.

The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •