Lainaus Alkujaan tämän lähetti Penseilijä Katso viesti
Nyt kun on Grade kerännyt suuren kasan hehkutusta, niin oma ensikokemus ei ollut ihan niin positiivinen. Tilasin Wigglestä X:n ja heti satulaa virittäessä huomasin, että satulaputken sisällä on hitsauksen tms jäljiltä pikkuruinen möykky alumiinia, johon satulatolppa stoppasi. En uskaltanut lähteä viilaamaan, joten pätkäsin muutaman sentin satulatolpasta.

Seuraavana huomasin, että kun kääntää ohjaustankoa vähän enemmän, niin jarruletku hinkkaa renkaaseen, eli letkusta jätetty liian pitkä. Pikaratkaisuna laitoin sitä toiseen jarruletkuun kiinni nippusiteellä.

Kolmas probleema on Sramin Rival HydroR -jarrut. Sen sijaan, että ne olisi alkaneet toimia sisäänajon jälkeen, niin kahva alkoikin painua tankoon asti. Molemmissa jarruissa sama vika ja jarruteho on ihan surkea. Ei kai tässä auta kun ilmata jarrut.

Että näin. Positiivisena puolena voi sanoa, että fillari on todella kevyt ja kulkee kuin ohjus ja geometria on mukavan rento. Olisi toki toivonut, että se pysähtyiskin ilman että tarvitsee heti tehdä remonttia
No ohhoh. Onkos tässä nyt käynyt niin että kun GT Grade on osuessaan todella hyvään saumaan ja saadessaan universaalisti ylistävää arvostelua, on pitänyt tuotannossa ja kokoonpanossa skaalata ylöspäin vähän liian nopealla aikataululla?

Tämä lienee yksi mahdollinen teoria.