Minulla ei missään kohta ole keula ollut herkkä, ei sitten missään määrin. Todellä jäykkä paineista riippumatta, ihan alusta alkaen (eli viime keskiviikosta). Ilmanjousen puolen paineet vaikuttavat vain pohjaamiseen, eivät missään määrin keulan herkkuuteen, tuntuu kuin sielä joku jumittaisi ja vaatisi määrän X voimaa, ennen kuin suostuu lähteä liukumaan. Ja jotain täytyy olla vialla jos en juurikaan tunne eroa xc32 halvan jousikeulan ja Reba RL SA kohtuullisen hyvän ilmakeulan välillä. Varsinkin tuo herkkyys ja alkuvaimennus olivat asioita mitä jäin kaipaamaan entisessä keulassani. Ja juuri videot mitä olen katsellut youtubesta keulan "kellumisesta" ajossa, ovat kaikkea muuta kuin mitä minun keulani on tähän mennessä parhaimmillaankaan tarjonnut. Ehkä jotain vialla rebassasi? Olen vakuuttunut että omassani ainakin on. Jos ei ole, niin on sitten varmasti viimeinen kalliimpi keula (ainakin rockshoxilta) jos suorituskyky ei 5 kertaisella hinnalla parane juuri ollenkaan verrattuna entry -tason vaimentimiin.
Kirjanmerkit