Alkujaan tämän lähetti
Viltro
Vastasivat sittenkin ekan kerran 1.4 ja neljän sähköpostin+valokuvien jälkeen tarjosivat dhl kuljetusta CRCn piikkiin palautukselle jolloin palauttavat rahat kun paketti takaisin saapuu.
Sovittiin vielä että teen uuden tilauksen samasta tuotteesta niin ei tarvitse odotella tuota palautus rumbaa ja saa tuotteen nopeammin
Uusi tilaus sisään 6.4 ja oli noudettavissa 15.4 ja tällä kertaa oli kaikki osat mukana ja homma tämän tilauksen kannalta siis OK
Luulin että koko homma olisi nyt OK... No mutta eihän se ollutkaan.
7.4 DHL soitti että tulisivat hakemaan 1kg pakettia kun oli tullut toimeksianto CRCltä.. No eihän se ollut oikein kun oikea paino oli 8,5kg joten pikkasen heitti, kerroin tämän ja paketin mitat ja sanoivat että heidän täytyy ottaa yhteyttä toimeksiannosta vastaavalla yrityksille koska rahti kulut luonnollisesti isommat kun ei ollutkaan mikään kevyt paketti.
Tästä laitoin itse myös sähköpostia ja lopulta sitten 12.4 DHLn kaveri tuli ja haki paketin.
Tämä palautus meni nopeasti, oli takaisin CRCllä 13.4!(tulisipa ne paketit heiltä samaa vauhtia..)
Olin että okei, eiköhän ne rahat palaudu parissa päivässä jos niiden tarvii tsekata laatikon sisältö yms.
No ei kuulunut mitään niin jälleen kerran laitoin sähköpostia 19.4 että mikä on kun rahoja ei kuulu, kiittäen samalla että toinen lähetys oli tullut ja oli sellainen kuin piti
Vastaus 20.4 oli että ilmeisesti käynyt joki väärinkäsitys ja CRC on lähettänyt jälleen saman tuotteen minulle takuu vaihtona!
Eli kolmas Park Toolin huoltoteline oli tulossa allekirjoittaneelle..
Olin että aika ISO väärinkäsitys käynyt kun erikseen sovittiin että teen uuden tilauksen ja vanhasta rahat takaisin palautuksilla.
Paketti oli kuitenkin jo kuuluisassa Trak pak centressä josta kyseinen henkilö sitä yritti peruuttaa tuloksetta.. Pahoitteli ja käski olla noutamatta postista kun saapuu että tulee bumerangina takaisin heille niin sitten vihdoin saisin rahat takaisin.
Eilen illalla sitten tulikin postista inffoo että paketti olisi tulossa maanantaina puolen päivän aikaan tänne.
Tosin menee taas ensin 8km päässä olevaan pakettiautomaattiin jonne se ei onneksi mahdu niin menee pääpostiin joka on tuossa 300m päässä kämpästä. (tämän ruljanssi tuli tutuksi kahden ekan paketin kanssa...)
Posti taitaa pakettia pitää sen pari viikkoa(?) joten ajattelin yrittää nopeuttaa takaisin lähetystä kävelemällä sinne maanantaina ja sanoa että Kiitos ei kiitos, lähettäkää takaisin!
Että näin, katsotaan miten käy..
Oli kyllä ensimmäinen ja samalla viimeinen tilaus CRCltä omalla kohdalla.
Kirjanmerkit