Muuttumisesta en tiedä, mutta sen voin omalta kohdalta sanoa, että fillarilla en saa ikinä maksimeita irti. Eilen tuli rykäistyä tappovedot juoksumatolla ja uskon siinä saavuttaneeni oman maksimin. Lämmittelin hien pintaan tasaisella 15min juoksulla. Sitten otin 12min ohjelman jossa on 5x1min veto 1min palautuksilla. Tuon ohjelman juoksin niin, että vedot 3:18min/km ja muut osiot (lämmittely, vetojen palauttelut ja jäähdyttely) osiot 4:58min/km. Olin aivan siinä limitllä, että saanko juostua tuon läpi. Viimeisellä vedolla tuntui, ettei sekunnit kulje ollenkaan. En mitenkään pysty kuvittelevani tällä hetkellä parantavani tuota. Siinä syke kapusi viimeisen vedon lopussa 184 lukemaan ja siitä on vuosia, kun olen tuollaisen lukeman nähnyt tallentuneen harjoitukseen. Pyörällä taitaa olla enkat 181. Ikää mulla on kohta 38. Tuo matto näyttää vauhdit vielä vähän alakanttiin. Kuinkahan usein tuollaista uskaltaisi juosta vastapainoksi löysille lenkeille? Eihän se pitkä treeni ole, mutta on kyllä kamala.

Edit:
Harjoituksen käppyröistä näkee mun mielestä hyvin sen, että treeni oli onnistunut ihan ok. Syke käy joka vedossa korkeammalla, eikä maksimeita saavutettu liian aikaisin.

http://tpks.ws/BoH2N