Mulla ainakin oli teippi jo valmiina.
Mulla ainakin oli teippi jo valmiina.
On teippi valmiina, mut tarkista et on laitettu kunnolla.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Taisi litkutus onnistua. Kohta paria tuntia ollut takarengaskin litkutettuna ja hyvin on ilmoja pidelly. Oli tosiaan teippi valmiina, niin ei tarvinnut ottaa rengasta pois. Pistin Stanin venttiilin ja saman firman ruiskulla saman firman litkut sisään ja pumppasin 1-1.5 bariin, että asettuu kumi kunnolla vanteille. Pitänee laskea paineet parempiin lukemiin kohtapuoliin. Kiitokset vinkeistä!
Mies ja pyörä ovat silloin yhtä kun molemmat pestään samalla sudilla.
[QUOTE=Jha;2483249]Mulla kans sama homma. Ihan järjetön meteli, välillä tuntuu että viitti etes jarruttaa jos sattuu oleen muita lähistöllä
Postissa ois Bike24:sen paketti, samoja paloja tilasin. Toivottavasti auttaa.
Kerkesin jo innostua nuista bike24:sen paloista, mainostavat vielä että vähempi ääntä jne.. Kyllähän nuoki alko vinkua, tosin voihan se olla näitten pakkastenkin takia! Muutama lenkki ja tilata Nuo swisstopin palat jos ei mölyt vähene!
Näistä siis kyse: http://www.bike24.com/1.php?content=...15,117;page=57
Miulla oli laatikossa shimanon slx jarrut, vaihtu heti alkuunsa. Ei oo tarvinna murehtia vinkumisia.
fillari10.blogspot.fi
Itse yrittäjä
Eipä käyny mielessäkään tuo, juuri kun liikutellu tuota akselia, niin sehän pitää satulaa myös liikuttaa.
Kiitos vinkistä.
Edit: nyt mittailin ja pitäs olla akseli linjassa, ja sitä myöten jarrusatula pitäs olla kans.
Mutta pikkasen levy ottaa paloihin kiinni, onko satulassa joku säätö erikseen?
Han$a muokkasi tätä : 19.01.2016 at 19.33
XT jarrut hankittu farley 5:seen, johan hiljeni saatana.
Saman tein just minäki😀 siirrän vinkujat pojan pyörään😀 kyllä ne tosin hiljeni orgaanisilla paloilla mutta vahingossa tarttu XT:t matkaan ku kävin paikallisessa
Onko vitosessa samat Avidin jarrut kuin kutosessa? Kuten ealex kirjoitti, niin satulan keskittäminen auttaa jos sen osaa tehdä oikein. Ihan hyvät jarrut nuo ovat vakiopaloin.
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Ei mulla vaan jarrut vingu F5:ssa paitsi silloin kun ajaa jossain märässä kurakossa ja silloinhan ne vinkuu kaikki jarrut.
Täällä kans varsin äänettömät f5:ssa
Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla
Nyt runkolaukku viimeistelty, helppohko oli tehdä ku rouva auttoi. Uusi mieleinen satulakin saatiin paikalleen. Mitäs porukka suosittais seuraavaksi rengas pariksi? Nyt orkkis hodagit alla. Eteen kaipais ehkä hieman leveempää taakse riittää 3,8". Hodag ollut kyllä hyvä takakumina.
Lähetetty minun D2403 laitteesta Tapatalkilla
Slx toimii yhtä hyvin kuin xt jarrut, on vaan pikkasen edullisemmat.
fillari10.blogspot.fi
Itse yrittäjä
Terve, olen muuttamassa f5 vaihteistoa 1*10, voiko tuohon hg50 pakkaan laittaa 42 piikkistä ratasta?
Taitaa samalla vaivalla olla paras vaihtaa koko pakka.
Käykö nämä farley 5:n heittämällä? http://www.bike-discount.de/en/buy/s...987/wg_id-1839 Kiitos auttajille.![]()
-AnttiK
Vaikka Sunrace
Ei pysty, on niitattu pakka. Pitää olla XT pakka niin siihen saat vaihdettua lehdet. 42t saattaa myös olla hankala saada moitteetta toimimaan, toisilla toimii toisilla ei. 40t on varmempi valita siinä suhteessa.
Itsellä käytössä Praxiksen 10-pakka jossa siis valminna 11-40t
^ No kyllä silläkin tarpeeks kovaa varmaan pääsis. Mut 30/40 välitys mun makuun liian pitkä metsän puolella.
Aika pitkälti yksilöllistä mikä välitys on kellekkin paras, siirryin 30t->28t ja en oikeastaan huomannut muuta eroa kun sen että nyt kun vähän runttaa pienimmällä niin ketju osuu renkaaseen koska 28 tulee sisemmälle paikalle spiderissä. Välitykset riittää kyllä siirtymällekin tuolla 28t rattaalla, toisaalta 30t toimii myös metsässä.
Millaisia 26" kiekkoja olette farley 9.6 ostanut? Jotain kevyttä tekis mieli![]()
Osaisiko joku helpottaa ostopäätöstä Farley 9.6 ja 9.8 välillä?
Hieman mietityttää näiden kahden painoero, joka on todellisuudessa yhden kilon luokkaa, toisin kuin esitteissä annetaan harhaanjohtavasti ymmärtää. Vakiona tulisi luultavimmin pyörää ajettua, niin onko reilu puolitoistatuhatta euroa sopuhinta yhden painokilon säästölle. Mahtaako olla kellään molemmista pyöristä edes lyhyitä ajokokemuksia päätöksen helpottamiseksi?
Kirjanmerkit