Mä oon tässä tunnin miettinyt kannattaako sulle vastata mitään kun olet kaivautunut niin syvälle poteroosi ja keskittynyt lähinnä kommentoimaan kirjoittajia etkä kirjoituksia.
Mutta joo ehkä sittenkin vaivaudun. Sinä, minä ja muut hörhöt jotka on opetelleet foorumin ulkoa ovat kyllä nähneet maininnan protosta. Mutta entäpä ne jotka on olleet viikon pari lueskelemassa fatbike-aiheita hankinta mielessä. Ovat nähneet kuvia ja hehkutusta (jossa kaikki vastaväitteet tyrmätään hymynaamoin sen kummemmin perustelematta) Polen pyörästä ja surffaavat Polen sivuille josta se jopo löytyy. Mistä he tietävät että kyseinen hehkuttaja onkin valmistajaan sitoutunut testikuski protoineen? Vastaus: ei mistään. Silleensäkin vähän hankala case kun tuosta joposta ei mistään muualta löydy mitään tietoa tai kommenttia ja koeajomahdollisuudetkin on jonkun mystisen verkoston tiedossa eikä julkisessa jakelussa. Jonkun Spessun tai Trekin saa kojolle kun kävelee kauppaan ja pyytää niin voi muodostaa oman mielipiteensä, mutta tän kanssa pitää tietää joku mystinen "testikuski" jolta kojot saa ja silloinkin jollain customoidulla versiolla.
Mää kyllä jaksan edelleen vähän epäillä, että Herra Pole olisi tälläkin foorumilla vain hyvää hyvyyttään eikä mielessä olisi vähääkään edistää oman tuotteensa myyntiä. Ja se on sitten ylläpidon asia onko se foorumin säännöissä kiellettyä kaupallista toimintaa.
Kirjanmerkit