Rengas muovilla nosto kikka toimii, jos kumi pysyy vanteella, mutta huonolla no tubeless vanteella putoaa heti takas alas vaikka kuinka koittas nostella.
Rengas muovilla nosto kikka toimii, jos kumi pysyy vanteella, mutta huonolla no tubeless vanteella putoaa heti takas alas vaikka kuinka koittas nostella.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Nyt on kyllä vahvasti semmoinen tunne, että nuo Maxxiksen uutukaiset ei tämän syksyn lumille ehdi, niin mitäs muita vaihtoehtoja ns. muhkuluokkaan olisi saatavilla nyt? Onko Flowbeist/Duderbeist yhdistelmä ainoa?
Monet nettikaupat selanneena onnistuin löytämään Loun, mutta mistä sille kaveriksi Bud? Bontragerin 4,7" mallikin tullee vasta joulukuussa irtomyyntiin.
Jos en ihan väärin ymmärtänyt niin ainakin alkuviikosta Fox-Comp Turussa http://foxcomp-turku.fi oli Budia ja Louta hyllyssä, kun hain Flow/Dunderbeistit. Eivät tosin taida netti/postimyyntiä harrastaa, viisaammat korjatkoon jos meni pieleen.
Tuolta, http://www.jensonusa.com keskiviikkona tilasin (bud/lou) ja tänään tuodaan käteen, koko suoritus 3 päivää.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Hyvä vinkki, Jensonista lähti Bud tilaukseen Dillinger 5 kaveriksi Dudeen, tarkoitus käyttää Budia myös kesällä, mutta edessä. Osaavat ottaa pkuluja mukavasti kyllä.
Eikö tuolta Jenkkilästä hankkiessa tule ALv ja tullit hinnan ja rahdin päälle. Eli karkeasti noin 30% ??
4,7% tulli ja 24% alv jos jää tulliin kiinni. Ja tuo tulee koko summasta rahteineen.
Pitipä käyttää xxl:n hintalupaus ja ottaa vielä 20% pois dillinger 5:sta. Jos nyt oikein ymmärsin, niin on vielä tuosta alennetusta hinnasta 20% alennuksessa, joka lasketaan kassalla. Mielestäni ei jää enää paljoa hintaa nastarenkaille.
Tuohon jensonusa.comin hintaanko aiotte vedota alennuksen XXL:n hinnasta saadaksenne?
Edit. Huomasin; uutiskirjeen tilaajille. Pakkohan toi oli hyödyntää.
J.Kottenberg muokkasi tätä : 30.10.2015 at 23.36
^^Kuvaa ei ole mutta 80mm vanteella on Bulldozerilla leveyttä 107mm ja Jumbo Jimillä 110mm joten aika samaa luokkaa ne on ku D5:kin.
Dillinger vitosen leveys kai tulee olennaisena vastaan lumella ja pitempään harrastaneet ovat arvioineet neljän tuuman renkaaan riittävän 80-85 kilon kuskille. Joten pitäisi 110mm riitää useimmissa tapauksissa.
Tietysti iso kuski ja pyörä kuormattu jollekin pitkälle talvierämaaretkelle on sitten toinen juttu.
Itse olen arvioinut, että ei riitä kun tuoretta lunta tulee.
Huoh... yöllä oli ostoskorissa D5 mutta aattelin sitte aamulla tehä tilauksen. Jäin ilman, mutta säästyipä 318e
Imatra MTB
imatramtb.fi / facebook.com/imatramtb
^Kaiketi listoilta oli poistettu muutakin potentialista ostettavaa. Tuskin ne loppu on.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Hiukka harmittaa kun osti ite dillet muualta kalliimmalla aiemmin, kun halus varmistaa että on nastagummit talveksi.
Mutta eipä niitä kannata miettiä.
Kai sitä voisi koko elämänsä odottaa kaikkien asioiden hintojen alenemista, mutta sit jäis ajot ajamatta.
^ Se on semmosta. Tuossakin olis pitäny muutaman tunnin tunti-ikkunassa yötä vasten laittaa tilaus sisään tai sit jää nuolemaan näppejään.
Omanki Salsan olis saanu 300€ halvemmalla jos olis oottanu kuukauden, sit honannu heti alen Saksasta ja tilannu parin päivän sisään. Ei ees harmita, pääasia et se nyt on tuossa.
Menee se Bud&Loukin liukkaaksi. Tietyömaalla oli sopiva kerros saviliejua mikä tukki kuvion täysin. Ei tarvinnut kuvitella ajavansa meluvallin reunalla..
(Tosin tuossa ei varmaan mikään rengas toimi)
![]()
Kirjanmerkit