MPMessutGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 5028

Aihe: Jousituksen pienet kysymykset

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Nana Guest
    Eikun hän selitti minulle samalla mitä tekee ja minä pitelin ja rasvailin samalla palikoita tarvittaessa. Kyllä hän olisi vienyt sen alas huoltotiloihin minne ei asiakkaat muutenkaan mene jos olisi halunnut sen tehdä ilman minua.

Olen kans nähnyt sen kyltin. Se on aika hauska ja pitää kyllä siinä mielessä kutinsa, että täytyy se työrauha antaa.
    ja enhän minä mitään videota huomannut ottaa. Aina tajuaa vasta jälkeenpäin, mutta toisaalta tolla tavalla kun pääsee itsekin osallistumaan ja läheltä näkemään ne jää usein paremmin mieleen, siksi hän varmaan jäikin siihen kaupan puolelle sitä laittamaan ja selostamaan ja pyysi "auttamaan" (rasvaa laittamaan ja pitelemään palikoita), jos vaikka oppisi samalla.

lisäys. Miten voikin 20 millimetriä tuntua näin erilaiselta! Vaihdoinhan minä edelliseenkin keulan ja tuli sama pituuslisä, mutta silloin lisääntyi ominaisuudet ja laatu muutenkin, nyt lisättiin vain travelia, mutta kyllä vaan huomaa tämänkin lisän. Tosi kiva oli ajella ja pomputella menemään ton kanssa.
    Nana muokkasi tätä : 17.10.2015 at 15.20

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •