Joo, kaikki palikat sieltä ainakin samalla avattiin ja tarkistettiin, minulla jäi vaan mieleen niinkuin olisi sanonut, ettei sille vielä varsinaista huoltoa tarvinnut tehdä kun kaikki näytti vielä hyvältä, mutta olen vähän kipeänä ja sen verta väsynyt ollut tänäänkin, että en mene takuuseen, varmasti sille on kaikki tarvittava tehty kuitenkin. ja siis nakitin isukin autolla hakemaan keulan ja puhuin siksi itse vain puhelimessa heidän kanssaan.
Noissahan on ne tietyt ajotunnit, minkä jlk pitää mitäkin vaihtaa, eikä tuohon keulaan ole vielä ainakaan kaikkien osalta ajotunnit täynnä kun on niin tuore ja siten ei varmaan tarvitsisi vaihtaa kuin ne, jotka sitä jo kaipaavat. Halusin vaan siksi viedä nyt jo että saan tuon travelin lisäyksen, jota kovasti odottelin.
Greycap, minä aion jossain vaiheessa lueskella ohjeita vähän tuosta keulan purkamisesta. En toistaiseksi ole vielä perehtynyt yhtään mitä siihen tarvitaan, mutta kiinnostaisi kyllä sekin joskus opetella, että voisi ainakin jotain öljynvaihtoja tms tehdä tarvittaessa itsekin. Varsinkin jos joskus tulee joku ongelma keulan kanssa niin auttaisi jos osaisi itsekin vähän yrittää sitä korjailla.
Oli kyllä mukava kun asensivat tuon keulan Bike Companyssa minun kanssani niin, että näin kokoajan mitä tulee minnekin. Se ei toki tarkoita, että muistaisin järjestyksen ensi kerralla, mutta kyllä tollaisista aina jotain jää mieleen.

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit