GarminGiantElectrobike
Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 104

Aihe: Ulkonäöllä väliä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dog Katso viesti
    Kyseinen väri on hieno.

Vihreä on vaikea väri pyörissä ja jostain syystä Konan kohdalle niitä on osunut. Joskus on vaikea päättää, onko sävy todella hyvä vai aivan kamala.
    http://2015.konaworld.com/dew_plus.cfm
    http://2k13.konaworld.com/bike.cfm?content=rove

Jonkinlaista pilkkaa tuokin laittaa Klein ja tuollainen GT:n rotiska samaan kuvaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Musta Kona WO 2015 olisi ollut mieluinen, mutta koska tarjolla oli vain tummanvihreärunkoisia, niin oikein hyvin kelpasi sekin. Sininen 2016-malli jäisi melko varmasti ostamatta, samoin jäätelöauto.
    ICT:n tapauksessa olisin valmis tekemään myönnytyksen, jos jonain kauniina päivänä olisi rahaa tarpeeksi.
    Toki OPS on musta..

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti litku Katso viesti
    Tottakai on väliä! Kuka nyt rumalla pyörällä viittii ajaa? Sitäpaitsi, ne on hitaita.
    No minä. Olen tehnyt parhaani, että tehtaalta hirveän näköisenä lähtenyt White näyttäisi entistä hirveämmältä. Kuskikin on hidas niin ei haittaa, että pyöräkin on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nana Katso viesti
    Värikästä sen olla pitää

Kuola valuu kun näitä katselee
    Nyt täytyy kyllä olla Nanan kanssa samaa mieltä. Etenkin tuo alempi Santa Cruz hurjan nätti. Omaa silmää miellytti kyllä myös ylempänä ollut Klein. Siinä oli asennetta.

Toisaalta myös pyörän tyyli vaikuttaa. Itse olisin valmis hyväksymään hillitymmän värin esim. klassisessa citysinkulassa tai vintagepyörässä.

Fillarin ulkonäöllä valkkaaminen on vähän sama kuin ostaisi jakoavaimen tai sukset ulkonäön perusteella.
    Tavallaan on ihan kiva, jos fillari on mukavan värinen, mutta sillä on mulle niin pieni merkitys, että enenevissä määrin alkaa kaikki fillarit tallissa olla mustia. Jos esim. saksan verkkokaupassa on samaa runkoa mustana ja jollain tosi kivalla värillä, mutta musta on saatavilla heti ja kivan värinen vasta viikon päästä, niin kyllä se musta menee koriin.

Sen verran myönnyn, että Pelagoon valkkautuu osat tyylin mukaisesti, mutta se tyyli onkin sitten aika laaja, eli ei tartte hirveästi stressata. Ja siinäkin täytyy pitää käytännöllisyys mukana. Osat on siis käytännössä joko hopeisia tai mustia. Muilla fillareilla ei tyylillä ole mitään väliä ja osat valkkautuu puhtaasti speksien ja alennusmyyntien kautta.

Kaikki ne kuitenkin katkee oli hieno tai ruma.
    Vanha mutta lihava.

tempokisu Guest

Kymysys sokee tai tyylitajuton?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Tottakai ulkonäöllä on väliä.

Toi Mazda on ihan saatanan ruma.
    Minun mielestäni kaunein mun kukkarolle sopiva auto ( vaihtoehtona Ferrari Testarossa tai 360). Näin tän, niin halusin heti kuvan perusteella.
    Rakastan mun mazdaani, ja auton kuvakin on mulla seinällä.
    Tuleeko teille koskaan kukaan ventovieras kehuun jotta on sulla nätti auto? ei. Mutta mun autoa kehutaan.

No, kaikilla ei ole tyylitajua. Jotkut tykkää jopa maastopyöristä.
    Ihme tyyppejä. no, ymmärtäähän sen jotenkin kun mulla on myös tämä Ferrari-fillari..

ps. minkäsnäkönen auto Tankkisella on?
    tempokisu muokkasi tätä : 27.09.2015 at 14.30

^ tyylitajun voi myös panostaa asioihin, joilla on merkitystä, kuten vaatteet ja oma ulkonäkö. Työkalut on työkaluja, eikä niiden tarvii olla nättejä.
    Plus että se Mazda muuten on ihan hirveän näköinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Tuleeko teille koskaan kukaan ventovieras kehuun jotta on sulla nätti auto? ei. Mutta mun autoa kehutaan.
    Kyllä, näin on tapahtunut. Ja kyseinen auto on valkoinen Volvo 240 farmari eli eiköhän tämä argumentti ollut tässä. Kakkosnelosesta nimittäin on kauneus tosi kaukana.
    Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011

Lainaus Alkujaan tämän lähetti El-Carpaso Katso viesti
    ^ tyylitajun voi myös panostaa asioihin, joilla on merkitystä, kuten vaatteet ja oma ulkonäkö. Työkalut on työkaluja, eikä niiden tarvii olla nättejä.
    Plus että se Mazda muuten on ihan hirveän näköinen.
    80-luvun lopun juppikaudella tuo Mazdan malli oli suosittu nimenomaan ulkonäön takia. Niin ajat muuttuu. Itse taidan olla jämähtänyt neljännesvuosisadan takaiselle tasolle, kun edelleen tuo näyttää samalta kuin uutena. Pieni erilaisuus piristää, vaikka en ehkä itse tuon näköistä autoa haluaisikaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Musta Kona WO 2015 olisi ollut mieluinen, mutta koska tarjolla oli vain tummanvihreärunkoisia, niin oikein hyvin kelpasi sekin. Sininen 2016-malli jäisi melko varmasti ostamatta, samoin jäätelöauto.
    Musta on yksi tylsimmistä väreistä mitä pyörässä voi olla. Koskaan musta väri ei innosta, mutta eipä tuo ole myöskään hankinnan esteenä. Läskiä ostaessa Feltin sininen oli värin puolesta ykkösenä, mutta kaupat myi ei oota, konan vihreä kakkosena, mutta siinäkin oli vaan ei oota kaupan, niin tuli sitten musta :-) Mutta tuo konan uus sininen on hieno. Makuasioista.

Kyllä tommonen hopeanharmaa giant, joka omassa varastossa makaa, on niin tylsän näköinen että vaikea on ikävämpää löytää, mutta ajettavaksi ostin niin ei sikäli väliä. Kaverin kirkkaanvihreä orange taas näyttää hyvältä, olishan se ihan kiva.. Mutta väri on jatkossakin mikä on, kuten muukin ulkonäkö, muut asiat ratkaisee.

nih..
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Musta on yksi tylsimmistä väreistä mitä pyörässä voi olla..
    Mutta nopein.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Mutta nopein.
    Obamakin ajelee mustalla pyörällä:
    http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-Vineyard.html

Tankilla on ihan saatanan ruma Jeep.

Kyllä sitäkin muuten on ventovieraat kehuneet. Ja Defender-vainaa vasta selkääntaputtelijoita keräsikin, semminkin kun siihen laittoi alle traktorinrenkaat.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Ruma pyörä on kuin väärän kokoinen pyörä, sillä vituttaa ajaa.

kyllä mä olin tyytyväinen että Pelagoni oli harmaa kun sen ekaa kertaa näin, mahdollisimman huomaamaton kolmen tonnin fillari jokapaikan höylänä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Vapriikissa kokeilin eilen käytävällä olevaa isopyöräistä, siis valtava etupyörä jonka päällä istutaan ja pikkuruinen takapyörä, pyöräilyhistorian alkuhämäristä - en olisi päässyt eteenpäin sillä reidet ottivat ohjaustankoon estäen polkemisen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Juuripa näin.

Asia on analoginen esimerkiksi Viivi Pumpasen kanssa. Jos hän ei olisi kaunis hänen olemassaolostaan ei tietäisi kukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti via Katso viesti
    kyllä mä olin tyytyväinen että Pelagoni oli harmaa kun sen ekaa kertaa näin, mahdollisimman huomaamaton kolmen tonnin fillari jokapaikan höylänä
    Huomaamatonkin voi olla hieno.

There can be only one.

totta - designiin kiinnittävät huomiota myös pyöräilemättömät

Minun Merida -maantiepyöräni on puhtaasti ekonomisista syistä hankittu. Tarttui mukaan XXL:n avajaisista. Kun koko oli likimain sopiva, hinta 399 ja huoltoja kaupan päälle, niin mukaanhan se tuli. Ulkonäöstä en erityisemmin pidä, sirompi design on enemmän minun mieleen kuin tuollainen möhkö. Vaan niin on käynyt että niiden tuhansien kilometrien myötä, jotka sillä on tullut ajettua, on pyörä muotoutunut hyvinkin ajettavaksi, tai ajaja tottunut pyörään. Kun löytyi sopivat renkaatkin niin alumiinirungon kovuuskin pehmeni. Jos tuon maalauttaisi uudestaan niin voisi siitä ihan hienonkin saada. Vaan meneepä hyvin noinkin. Vaan ehkäpä sitä joskus kun tulee pyöreitä täyteen tulee hankittua hieno pyörä, siinä ei sitten ole mustaa lainkaan.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Huomaamaton voi olla myös ruma
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Tohtiikohan tunnustaa? Tossa keväällä huomasin että varantoni riittäisi Surly CrossCheckiin, runko/keulasettiin, mietin pitkään jotta tarviinkohan tuota ees mutta kun passeliin hintaan Saksasta sain Tangerine Dream värisenä niin johan toki. Olen yrittänyt olla tyytyväinen , ainakin joka kerran ajoon lähtiessäni Surlyn ohuet putket ja ihana väri sydäntäni visuaalisesti lämmittää.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Ulkonäkö on 50% ja geometria/komponentit/ym 50%. Kummankin pitää miellyttää että pyörän voi ostaa.

Ruma vihreä:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dog Katso viesti

Kaunis vihreä:

Onko "tangerine dream" myös luonnossa kovasti samanvärinen kuin minkä vanhemmat lukijat voivat muistaa posti(linja-)autonkeltaisena?

Juuri oikea värisävy yhdessä oikeanlaisten muotojen kanssa on minunkin mielestäni riittävä syy valita joku tietty pyörä. Tosin itse olen hankkinut tylsästi vain valkoisen ja vain mustan pyörän enkä kummassakaan kiinnittänyt muotoiluun kummempaa huomiota. Nyt uuden pyörän hankintaa kaavaillessani pitkältä listalta putoamiseen riittää väri tai värisävy joka ei yksinkertaisesti miellytä (ja joku pyörä keikkuu listalla lähes pelkästään värin takia, kuten Crescent Exa.

Jostain syystä tykkään pyöristä joissa on poikkeavia tai silmäänpistäviä ratkaisuja tai yksityiskohtia, joita monet arvatenkin pitävät rumina. Esimerkkeinä Look etunenässä tietenkin, samoin jotkut Cipollinin, Fondriestin tai BMC:n mallit. Värityskin saa olla sellainen josta ei välttämättä ensinäkemällä oikein pidä mutta josta oppii pitämään. Esimerkkina Focuksen cyclocrossarit ja niiden pastelliväriyhdistelmät tai vaikkapa BMC GF01:n ensi vuoden värit.

PS Ulkonäköä pahemmin tökkivät tietyt merkit. Ilman mitään asiallista syytä esim Trek, Giant, Cervélo ja Bianchi eivät pääse listalleni (mutta koska olen sielultani pro, ajaisin niilläkin jos sellaista minulle tarjottaisiin sopivasti).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Huomaamaton voi olla myös ruma
    Sommuuten noinkin.

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Obamakin ajelee mustalla pyörällä:
    http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-Vineyard.html
    Obamalle ei käy ollenkaan musta pyörä. Eihän sitä erota mihin kuski loppuu ja mistä pyörä alkaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •