On monenlaista peliä myynnissä. Kuinka paljon painaa ostopäätöstä tehdessä vaakakupissa fillarin ulkonäkö.
Itse tykkään raikkaasta race värityksestä, esim tuo?
![]()
On monenlaista peliä myynnissä. Kuinka paljon painaa ostopäätöstä tehdessä vaakakupissa fillarin ulkonäkö.
Itse tykkään raikkaasta race värityksestä, esim tuo?
![]()
Oletko varma ettet edusta jotain seksuaalivähemmistöä?
#fillarifoorumi @ IRCNet
GT:n rungon muotoilija ainakin kuuluu jonkinlaiseen vähemmistöön.
Ulkonäkö ratkaisee vähintään kahden muuten käytännössä identtisen osan tai pyörän välillä, mutta joskus vähän enemmänkin. Minulla on nyt niin hienon värinen pyörä, että luultavasti tulen pitämään runkoa monta vuotta pidempään kuin alunperin oli tarkoitus.
Olen tässä tutkaillut uutta 27plus pyörää ja kaikki lompakon ja speksien puolesta potentiaaliset mallit ovat joko tylsän vaaleanharmaita tai mustia. Mattavalkoisen ohella nuo ovat vihonviimeisiä värejä pyörälle...ei suoraan sanoen tee mieli ostaa rumaa pyörää oli se sitten kuinka hyvä tahansa. Turhamainenko? Kyllä näillä hinnoilla saa olla..
Kyllä sillä on väliä. Kirkkaammalla värillä voi parantaa näkyvyyttään liikenteessä ja muutenkin piristävät ja niitä todella kaivataan tänne pimeään pohjolaan. Jos pitää siis valita musta-vihreän ja raikkaamman vaaleansini-oranssin välillä niin valitsen epäröimättä vaaleansinisen esteettisistä - ja näkyvyyssyistä. Näin tein X-Caliberin kanssakin ja olen erittäin tyytyväinen.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Mutta musta on todistetusti nopein väri, ugh.
Katsojan silmässä on malka ja elohiiri ja vaikka mitä, mutta silti yllä postattu GT on omalla vähiten hyvän näköinen pyörä -listallani ehdottomasti top-3:ssa.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kyllähän ulkonäkö merkkaa, aneemisen näköistä/typerän mallista runkoa ei viiti kalliilla uutta ostaa. Mut en laske värille paljon painoarvoa, saahan sen rungon maalautettua minkä väriseks tykkää jos alkaa kyllästyttämään, eikä ees maksa paljoo.
Kuvassa oleva GT on luotaantyöntävä mun makuun. 😝
Tuosta GT:stä: mitähän tuon suunnittelijalla on ollut mielessä vaakaputken osalta kun on meinannut jatkaa sitä vielä satulatolpan taakse?
Vaaleansininen-oranssi -yhdistelmä on todella hieno väriyhdistelmä, mutta ei niinkään näkyvyyssyistä:
Olen aina ihaillut tätä oman aikansa ikonia ja jos hiilikuituista Trek Farleytä olisi saanut tuon värisenä, en montaakaan hetkeä olisi miettinyt. Valitettavasti Trek ei tätä väriyhdistelmää tarjoa Farleynä, joten oli tyytyminen tylsän harmaaseen.
Jos rahat olisivat riittäneet, valinta olisi ollut musta-punainen, koska se on nopein väriyhdistelmä![]()
Vasta lähetettyäni viestini tajusin, että tuo Fordhan on myös GT...
If it looks good it is good
Pätee lähes kaikkeen.
Progress is man's ability to complicate simplicity -Thor Heyerdahl
Ulkonäkö on tärkein ostoperuste, kuten myös auton suhteen; näin kuvan - mä haluun tommosen!
On mennyt ajomukavuuden kanssa yksiin. Onneksi ei auton kanssa hinnan suhteen, fillarin kanssa ( tosin vuodelta 2008) kylläkin.
Ulkonäköperusteet voi kuvista todetakin varsin selkeesti
![]()
^ [itsesensuroitu] ...... .. .... ... ....... .. .... **... [itsesensuroitu]
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Tottakai ulkonäöllä on väliä.
Toi Mazda on ihan saatanan ruma.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Onhan sillä väliä, suuntaan ja toiseen. Oma viimeisin vaihdos oli kiiltävästä ferrarinpunaisesta valkoisine logoineen mattamustaan jossa kuviointikin on harmaata ja punaista eli tylsempään suuntaan mentiin ja rajusti. Se tosin oli yksi syykin siihen vaihtoon, halusin tarkoituksella vähemmän sivullisten silmille hyppivän värityksen.
Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011
Musta, olihan se aikoinaan autoissa suomen kilpailu värikin.
En kyllä omista yhtään täys mustaa pyörää
^ Fattii ei ole vielä hommattu, muutamaa kateltu ja musta vahvana ehdokkaana
Näöllä on väliä mutta jos on ilmainen niin näkökin muuttuu .. ja on itsetuntoa ajaa rumilla pyörillä. Muttei aina viitti, joku vois vaikka luulla että on huono maku
Gulf-väritykselle iso-👍, tykkään.
No näin on piste En kyllä kykenisi ottamaan omaa silmämunaa miellyttämätöntä pyörää/runkoa/väristystä jne.....vaaaaaikka nykyinen fillari nyt varsinaisesti rakkautta ensi silmäyksellä ollut... Mutta täällä ravintoketjun alapäässä kun majailee, niin vaihtoehtoja karsiutuu aika rankalla hanskalla pois....niisk.
Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä
Asiahan on sillä tavalla, että erotiikaton pyörä on kuin erotiikaton vaimo. Sitä voi polkea, mutta nautinto ei ole yhtä suuri
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Sisäinen kauneus ennen kaikkea (yeah right).
Joskus menen kaupunkiin ajamaan, jotta voin katsella heijastustani näyteikkunoista. Se on kaunista.
Kyllä noita kirkkaita värejä vaatetuksessa ja pyörissä kannattaa suosia. Itse en autolla aja, mutta useat autoilevat tuttuni ovat sanoneet, että ihan valoisan aikaankin vaaleampisävyisiin vaatteisiin yms pukeutuneet pyöräilijät erottuu helpommin, esim valkoinen kypärä vs musta, keltainen takki vs musta jne.
Mä tykkään kyllä tosta mun X-Caliberista kuin hullu puurosta, se on niin hauskan näköinen taivutettuine tankoineen.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Kirjanmerkit