Mää ny kysäsen, ku mulla on 1x9 setuppi ja mä oon ettiny jotain ratkasua kevyempiin vaihteisiin, että sais vaikka 24, 26 tai 28 eturattaan, mutta ainakin CRC:n valikoimaa plaraten alan saamaan käsityksen että olen lähtemässä vähän "väärään" suuntaan tätä tilannetta korjaamaan. Jos on pieni N/W ratas, se on jollain harvinaisella pulttijaolla, tai suoraan liitettävää mallia. Sit jos kattoo näitä direct mount tai cinch - "suoria" malleja, niin sitten oho, hinnat vähän pompsahtikin ihan kilpailuluokkaan.
Kun edessä on toi 32 hampainen ja se on talveksi aivan liian raskas. Sitten kun tsiigailin 1x11 setuppia Sramilta (joku GX), niin mä saan koko osasarjan halvemmalla kuin että eteen värkkäisin jonkun pienirattaisen systeemin, että what dö fak?
Nyt tietty tää vaatis uuden takakiekon, enkä osaa semmoistakaan valita (mikä toimii 1x11 setupissa ja mikä ei?), mutta se kävis silti varmaan halvemmaks.
Toinen realisaatio on se että koko pyörä makso vähemmän kuin tämä päivitys, että onko järkee vai eeeei.... Välillä tuntuu että on pakotettu hommaamaan kokonaan uuden pyörän, jotta touhu pysyy taloudellisesti kannattavana.
Kertokaa mulle mitä mää teen

Kirjanmerkit