Kuidut putkessa, 42g oli kuivana, jännä nähdä minkälainen kuitu/epoksisuhde tulee. Ainakin tiputti epoksia kengät märäksi, kun vedin nippuja putkien sisään. Vaikutti yllättävän hyvältä systeemiltä, toimi paljon paremmin kuin luulin. Koitin saada samaa ovaalia muotoa kiinnityskohdan kiskoihin kuin Speedneedlen kiskoissa on, katotaan miten käy:

Lukituspalat laitoin keskeltä ihan nanosti kireälle, että ovaali muoto säilyisi ja päistä sitten reippaammin, että menis vähän lyttyyn ja on sitten helpompi laminoida satulan kanteen kiinni:

Työttämänä ollaan, kun ei löydy mitään sopivaa. Lähihoitajan apulaiseksi meinaavat laittaa työkkäristä, edistää kuulemma mahdollisuuksia löytää työtä. Marjoja olen poiminut syksyllä ja keväällä kerännyt teiden varsilta pulloja. Olen yrittänyt päästä keksijäksi yhteen firmaan, mutta eivät huolineet. Onneksi on muijalla aina silloin tällöin töitä Tässäpä mun CV

Taitaa valmistua tämä tuoli Syötteelle. En tiedä uskaltaako lähteä testaamaan sinne tai no, oten varasatulan reppuun.