Onko kukaan testannut noita 1Gear/Duro-merkkisiä paksun renkaita, tosin siis vain nelituumaisia ?
Edelleenkin olen siinä vaiheessa, että noiden täyssusien VeeRubbereiden tilalle pitäis keksiä jotain muuta ja kun taalat on vähissä pitäis saada vielä halvallakin 
Vai ostanko vain yhden eli Naten ja laitan se alle yhdessä takana talvirenkaana olleen kaveriksi ? Ajan (kunhan tästä taas tauon jälkeen alan ajaa) varsin paljon myös ihan maaseutusoratietä että myös pikitietä pitkin eli sitten se olennainen kysymys vielä jatkoksi; miten nopeasti tuosta Natesta sulaa nappulat alta kesäkäytössä eli onko niistä enää sen jälkeen talviajoon ? Kilometreinä tulee olemaan varmaan maltilliset muutama tuhat.
Sen tuossa talvella kovalla/sulalla pinnalla huomasin, että ei tuo VeeRubberin Vee8/Mission ole kyllä mistään kotoisin Naten rinnalla, vaikka unohdettais talvella tärkeä pito ja keskityttäis vain self steering ja rullauspointteihin 
Niin no; tuo äksäksällän Nate on kyllä painava eli siinä se sitten meikäläisen vanteiden porauksen, norsunkortsujen vaihdon Contin sisureihin ja vannenauhojen tunkiolle heiton kautta saavutettu painonsäästö menetetään,,,
Varsin hyvin muuten kuvattu jensenusan käyttäjäarvostelussa tuota Veemäistä rengasta, jonka tilalle tyyppi on ostanut testimielessä Naten:
I bought this tire as a bit of a test - to put on the front of my recently purchased used Charge Cooker Maxi fatbike. The Vee 8's that came stock and the Vee Missions that the previous owner included both tend to grab the trail (road is really bad) when turned or leaned, causing the bike to want to continue the turn into a spiral of crashiness. I understand the most commonly used term is "self steer". This Nate was the cheapest option, with only 27 threads per inch (TPI) and (I think) a metal bead. Nevertheless it did the trick
Jukkis muokkasi tätä : 19.05.2015 at 13.02
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Kirjanmerkit