Onnittelut nga:lle hienosta C60:stä!![]()
Vaikka en ymmärrä mitään maantiepyöristä, niin on aika maukkaan näköinen!
Ekan kuvan vois postata suoraan tänne: http://slamthatstem.com
![]()
Tässä yksi Trekki, loput mitä torpan nurkissa lojuu ovat "kaverin pyörä rassattavana..."
Vihdoinkin Bontragerilta kunnolliset ja kohtuu keveät kiekot. 23mm kuitukehä ei pullauta kepoistakaan, esim Spessun S-Wörkkiä pienilläkään paineilla.
Voimansiirto XX1 Rotorin Q-ringillä höystettynä. Jarrut Avid XX 160mm. Keula RS XX Revelation. 10.3 kg Bontragerin XR2 2.2 renkailla.
usko juntunen muokkasi tätä : 14.05.2015 at 18.42
^ Erotiikkaa
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
USSR-linssin lävitse hieman utuinen Giant TCX SLR 1
![]()
Tääkin on taas kasassa.
![]()
Perus Tarmac..
![]()
The end of the road is just the beginning...
Cube Stereo 120 HPC Race -15. Muuten täysin tehdasasetuksissa paitsi että lisäsin kumisuojat kammenpäihin. Kumit ja jarrut täytyy nyt ainakin vaihtaa. Magurat on muuten ihan ookoot, mutta kahva on melkoinen klohmo. XT:t olisi jo asennusvalmiina mutta Sramin liipasimet vaativat uudet clampit. Vähän täytyy vielä miettiä jätänkö kaksi eturatasta vai heivaanko etuvaihtajan mäkeen. Kyllähän tuo mummoratas auttaa jos jossain mutahaudassa rämpii.
Löytyikö runko omalta ullakolta, vai mistä noin siisti runko peräisin? Rossin oli mun eka ns. oikea maantipyörä.
Kyllä kuvan Fuel on uusi peli. Tai oikeastaanhan se on jo vanha. Toimitus oli etuajassa, eli v. 2014 lopussa. Silloin sai vielä kuitukiekot pyörän mukana. Nykysin kuulemma ainoastaan peltivanteilla?!
J K:n pyörän raami taitaa olla omaa valmistetta?? Oliko joskus tuolla DIY-teräsrunko topicissa. Hienoa työtä!
a-o:lla ja kaakulla jarrukahvat ja vaihdevivut aika mielenkiintoisessa asennossa. Pystyykö noilla jarruttamaan esim. jyrkässä alamäessä ollenkaan? Vaihdevipuja en ole koskaan kokeillut pitää tuollaisessa kulmassa. Vai valehteleekohan tuo kuvakulma vain.
Mä pidän sitä yleensä vaan siinä "DH"-moodilla kokoajan.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Heh, itse roikotin jarrukahvoja myös joskus tuollain alempana, mutta totesin hieman pystymmän asennon niille paremmiksi omiin ajoihini. Lähinnä kiinnostaa tuo vaihdevipu, koska nostin omaani X1 triggeriä juurikin tuohon suuntaan joku aika sitten ja tuntui paremmalta, koska lyhyellä peukalolla oli vaikeampi muuten ylettää siihen taaempaan vipuun. Kaakun kuvassa vaan näyttäisi tuo vipu olevan lähes pystyasennossa ja ihan noin radikaalia asentoa en ole vielä sille kokeillut, mutta täytyy ottaa harkintaan jos se tuntuu hyvältä.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Nyt mä ymmärrän miks aina puhutaan et pitää olla kevyt pyörä. Jaksaa repiä suosta ja kantaa pitempiä matkoja
Sent from my iPhone using Tapatalk
Keula on tosiaan mallia Float 170mm joustolla. Mitä tarkoitat epätasapainolla? Ohjain/satulakulma muuttuu 1.5 astetta ja keskiö putoaa 19mm tolla shapeshifterillä DH-moodilla sen jouston määrän lisäksi. Jos epätasapainolla tarkoitat keulan/perän jouston määrään suhdetta, niin eihän sillä ole mitään merkitystä tässä tapauksessa. (Sama vaikka takaiskarin tilalla olisi kiinteä tanko) Shapeshifterin idea on se että se muuttaa geometriaan hiukan DH - XC välillä
Tossa viel toimintaperiaate härpäkkeelle
https://www.canyon.com/en/technology/shapeshifter/
Ai että ilman keulaa ajelit?Ei vaiskaan, en ole talas keulaa omistanut, joten en tiedä muuttaako jouston lyhentäminen (ilmeisesti talaksessa tälläinen ominaisuus on?) itse haarukan mittoja vai pelkästään jouston pituutta?
edit.ajatuspieruja korjailtu
hanri muokkasi tätä : 15.05.2015 at 15.54
Olosuhteiden pakostaTota piennarta pitkin koitin tulla, sit lähdettiin sivuittain ja lopputulos tossa. Onneks pysy pystyssä, ei kastunu kun toinen kenkä
Sent from my iPhone using Tapatalk
No en suosittele, jäi meinaan turhan alas jarrukahvat eikä testilenkillä ollut tietenkään Torx-avainta mukana.. ärsyttävästi vaihdevivut integroitu jarrukahvoihin joten ei onnistu jarrujen vaihto ennen kuin saan hommattua uudet clampit vivuille. Vaihdevipuihin ylettyi kyllä ihan ookoo hyvin. Täytyy tuota ohjaamoa muutenkin säätää vielä, kuitunen riser-tanko odottelee asennusta.
Kirjanmerkit