HephaFillariGiantElectrobike
Sivu 113 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 63 103 111 112 113 114 115 123 163 213 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.361 - 3.390 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

  1. #3361
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    Tämä pitäisi lukita ihan vain vaimoväen nähtäville!!! Väittävät, ne vaimokkeet, et JO 3 pyörää huushollissa on liikaa
    Kai tarkoitat, että tuon verran kämpässä sisällä kerrallaan ja loput sitten varastossa?

  2. #3362
    Liittynyt
    08/2007
    Viestit
    237
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti haedon Katso viesti
    Makia peli. Matsatusta satulatolpasta ja Zippin osista plussaa, power-kammista puhumattakaan. Ja stemmi on just sopivan räyhäkässä asennossa että näkee ettei ole aloittelija kyseessä.
    Joskus on jokunen startti tullut ajettua. Tämä pyörä ensi sunnuntaina Rosendahl GP:ssä menossa mukana.

  3. #3363
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Onnittelut nga:lle hienosta C60:stä!


  4. #3364
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nga Katso viesti
    Laitetaan nyt sitten tänne, vaikka joskus alkuperäisen kuvaketjun ollessa käytössä päätin etten sitä tee
    Kyllä tollasen kelpaa esille panna! Hieno peli (vaikka ne C-osat sopis vieläki paremmin Tuossa kyllä toisaalta mukavasti samaa sarjaa stemmi, tanko ja kiekot.

    Niin, sanoinko jo että hieno on!

  5. #3365
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nga Katso viesti
    Laitetaan nyt sitten tänne, vaikka joskus alkuperäisen kuvaketjun ollessa käytössä päätin etten sitä tee. Lyhennän vielä haarukan kunhan olen varma, että jätän stemmin nykyiselle korkeudelleen.
    ...
    Vaikka en ymmärrä mitään maantiepyöristä, niin on aika maukkaan näköinen!

    Ekan kuvan vois postata suoraan tänne: http://slamthatstem.com


  6. #3366
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    613
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kiovan Dynamo Katso viesti
    Kai tarkoitat, että tuon verran kämpässä sisällä kerrallaan ja loput sitten varastossa?
    Tarkoitatte varmaan että miehellä saa olla kolme pyörää sisällä kunhan vaimolla on neljä.
    Korson Kaiku / Hi5bikes.fi

    http://vapaaratas.blogspot.fi

    "Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.

  7. #3367
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Iisalmi
    Viestit
    3.845
    Tässä yksi Trekki, loput mitä torpan nurkissa lojuu ovat "kaverin pyörä rassattavana..."


    Vihdoinkin Bontragerilta kunnolliset ja kohtuu keveät kiekot. 23mm kuitukehä ei pullauta kepoistakaan, esim Spessun S-Wörkkiä pienilläkään paineilla.
    Voimansiirto XX1 Rotorin Q-ringillä höystettynä. Jarrut Avid XX 160mm. Keula RS XX Revelation. 10.3 kg Bontragerin XR2 2.2 renkailla.
    usko juntunen muokkasi tätä : 14.05.2015 at 18.42

  8. #3368
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    ^ Erotiikkaa
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  9. #3369
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4
    USSR-linssin lävitse hieman utuinen Giant TCX SLR 1


  10. #3370
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Savonlinna
    Viestit
    613
    Tääkin on taas kasassa.


  11. #3371
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hanri Katso viesti
    Rotkolla tullu nyt ajettua neljä lenkkiä ja aivan mahtava laite! Tolla ajaa täysin samat ajot mitä entisellä xc täpärillä ja sen lisäks uskaltaa tykitellä alamäkeenkin. Vanhaan verrattuna on kyl iskarien kehitys menny paljon eteenpäin vajaan kymmenen vuoden aika.. Vanha pomppii kuin jänis puskasta karkuun, mut toi pysyy tiukasti maanpinnalla...

    Tuleeko käytettyä ahkeraan shape shifteriä?

  12. #3372
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Perus Tarmac..

    The end of the road is just the beginning...

  13. #3373
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.705


    Cube Stereo 120 HPC Race -15. Muuten täysin tehdasasetuksissa paitsi että lisäsin kumisuojat kammenpäihin. Kumit ja jarrut täytyy nyt ainakin vaihtaa. Magurat on muuten ihan ookoot, mutta kahva on melkoinen klohmo. XT:t olisi jo asennusvalmiina mutta Sramin liipasimet vaativat uudet clampit. Vähän täytyy vielä miettiä jätänkö kaksi eturatasta vai heivaanko etuvaihtajan mäkeen. Kyllähän tuo mummoratas auttaa jos jossain mutahaudassa rämpii.

  14. #3374
    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    2.402
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    Tässä yksi Trekki, loput mitä torpan nurkissa lojuu ovat "kaverin pyörä rassattavana..."
    Vihdoinkin Bontragerilta kunnolliset ja kohtuu keveät kiekot. 23mm kuitukehä ei pullauta kepoistakaan, esim Spessun S-Wörkkiä pienilläkään paineilla.
    Voimansiirto XX1 Rotorin Q-ringillä höystettynä. Jarrut Avid XX 160mm. Keula RS XX Revelation. 10.3 kg Bontragerin XR2 2.2 renkailla.
    Onko tämä täysin uusi vai evoluutio edellisestä..? Saattaahan tuolla pulevardin jos toisenkin ajella vaikka vesilasi kypärän päällä


    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J_K Katso viesti
    Tääkin on taas kasassa.
    Täydet pisteet, suoraviivaista meininkiä.
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

  15. #3375
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Iisalmi
    Viestit
    3.845
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J T K Katso viesti
    Tämmönen lenkkikone tuli rakenneltua, kumekset ovat vielä eriparia ja vaihtuvat kevään edetessä leveämpiin. Olisko tämä runko Rossin Maestro ja -89/-90 tietämistä. Muut hilut ovat uudempaa tuotantoa.

    isommaksi
    Löytyikö runko omalta ullakolta, vai mistä noin siisti runko peräisin? Rossin oli mun eka ns. oikea maantipyörä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti J T K Katso viesti
    Onko tämä täysin uusi vai evoluutio edellisestä..? Saattaahan tuolla pulevardin jos toisenkin ajella vaikka vesilasi kypärän päällä

    .
    Kyllä kuvan Fuel on uusi peli. Tai oikeastaanhan se on jo vanha. Toimitus oli etuajassa, eli v. 2014 lopussa. Silloin sai vielä kuitukiekot pyörän mukana. Nykysin kuulemma ainoastaan peltivanteilla?!

    J K:n pyörän raami taitaa olla omaa valmistetta?? Oliko joskus tuolla DIY-teräsrunko topicissa. Hienoa työtä!

  16. #3376
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    ?
    Viestit
    1.152
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    Tässä yksi Trekki, loput mitä torpan nurkissa lojuu ovat "kaverin pyörä rassattavana..."

    Vihdoinkin Bontragerilta kunnolliset ja kohtuu keveät kiekot. 23mm kuitukehä ei pullauta kepoistakaan, esim Spessun S-Wörkkiä pienilläkään paineilla.
    Voimansiirto XX1 Rotorin Q-ringillä höystettynä. Jarrut Avid XX 160mm. Keula RS XX Revelation. 10.3 kg Bontragerin XR2 2.2 renkailla.
    Hieno, tuolla kelpaa ajella päivä Lihapyörteen rantapulevartia ja illalla Piston maamiesseuran tansseihin!

    Määkin sain oman kapiarattaisen konkelin kasaan:
    Nyt vähän pelottaa, mitä muotipolliisi tuumaa kun on käytetty Spessun osia (stemmi, penkki ja renkaat).


  17. #3377
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Hattula
    Viestit
    28
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gibsy Katso viesti
    Tuleeko käytettyä ahkeraan shape shifteriä?
    Kyllä sitä isompaan alamäkeen tai röykkyselle alustalle maastossa tulee laitettu DH-moodi ja eron kyllä huomaa, samoin kuin tasamaalla/ylämäessä mielellään laittaa vastaavasti toista asentoa...

  18. #3378
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    a-o:lla ja kaakulla jarrukahvat ja vaihdevivut aika mielenkiintoisessa asennossa. Pystyykö noilla jarruttamaan esim. jyrkässä alamäessä ollenkaan? Vaihdevipuja en ole koskaan kokeillut pitää tuollaisessa kulmassa. Vai valehteleekohan tuo kuvakulma vain.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hanri Katso viesti
    Kyllä sitä isompaan alamäkeen tai röykkyselle alustalle maastossa tulee laitettu DH-moodi ja eron kyllä huomaa, samoin kuin tasamaalla/ylämäessä mielellään laittaa vastaavasti toista asentoa...
    Mä pidän sitä yleensä vaan siinä "DH"-moodilla kokoajan.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  19. #3379
    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    2.402
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    Löytyikö runko omalta ullakolta, vai mistä noin siisti runko peräisin? Rossin oli mun eka ns. oikea maantipyörä.

    Kyllä kuvan Fuel on uusi peli. Tai oikeastaanhan se on jo vanha. Toimitus oli etuajassa, eli v. 2014 lopussa. Silloin sai vielä kuitukiekot pyörän mukana. Nykysin kuulemma ainoastaan peltivanteilla?!
    Päivänä eräänä viimesyksyn puolella työkaveri alkoi höpisemään ulkotallinsa seinällä vuosikymmenen roikkuneesta kapearattaisesta. Kerran pari oli ajanut ja sen jälkeen nostanut seinälle. Paksu pölykerros päällä se todellakin roikku pari metriä maan pinnan yläpuolella. Täältä ja täältä lisää juttua.
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

  20. #3380
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    569
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti a-o Katso viesti
    Määkin sain oman kapiarattaisen konkelin kasaan:
    Nyt vähän pelottaa, mitä muotipolliisi tuumaa kun on käytetty Spessun osia (stemmi, penkki ja renkaat).
    Hieno TB2c!
    Mullakin oli TBLTc:ssä Spessun renkaat ja satula, kunnes renkaat meni vaihtoon kulumisen vuoksi ja Toupe Prosta hajosi satulan runko... Nyt luotetaan Schwalben ja Selle Italian osaamiseen seuraavaksi...

  21. #3381
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    ?
    Viestit
    1.152
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    a-o:lla ja kaakulla jarrukahvat ja vaihdevivut aika mielenkiintoisessa asennossa. Pystyykö noilla jarruttamaan esim. jyrkässä alamäessä ollenkaan? Vaihdevipuja en ole koskaan kokeillut pitää tuollaisessa kulmassa. Vai valehteleekohan tuo kuvakulma vain.
    .
    Osittain kuvakulmasta, mutta on ne aika alaviistossa. Kuva on otettu neitsytajelulta ja kahvoja on pitänyt vähän säätää kuvan oton jälkeen.

    Meillä täällä Oulussa valitettavasti joudutaan ajelemaan tasaisilla poluilla, eli siinä mielessä ongelma on aika pieni

  22. #3382
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti a-o Katso viesti
    Osittain kuvakulmasta, mutta on ne aika alaviistossa. Kuva on otettu neitsytajelulta ja kahvoja on pitänyt vähän säätää kuvan oton jälkeen.

    Meillä täällä Oulussa valitettavasti joudutaan ajelemaan tasaisilla poluilla, eli siinä mielessä ongelma on aika pieni
    Heh, itse roikotin jarrukahvoja myös joskus tuollain alempana, mutta totesin hieman pystymmän asennon niille paremmiksi omiin ajoihini. Lähinnä kiinnostaa tuo vaihdevipu, koska nostin omaani X1 triggeriä juurikin tuohon suuntaan joku aika sitten ja tuntui paremmalta, koska lyhyellä peukalolla oli vaikeampi muuten ylettää siihen taaempaan vipuun. Kaakun kuvassa vaan näyttäisi tuo vipu olevan lähes pystyasennossa ja ihan noin radikaalia asentoa en ole vielä sille kokeillut, mutta täytyy ottaa harkintaan jos se tuntuu hyvältä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  23. #3383
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Turun saaristo
    Viestit
    662
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ospi Katso viesti
    USSR-linssin lävitse hieman utuinen Giant TCX SLR 1
    Onko tuossa lokarikiinnikkeitä ja miksi päädyit tähän hiilari Advanced mallin sijaan ?
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

  24. #3384


    Nyt mä ymmärrän miks aina puhutaan et pitää olla kevyt pyörä. Jaksaa repiä suosta ja kantaa pitempiä matkoja


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  25. #3385
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hanri Katso viesti
    Kyllä sitä isompaan alamäkeen tai röykkyselle alustalle maastossa tulee laitettu DH-moodi ja eron kyllä huomaa, samoin kuin tasamaalla/ylämäessä mielellään laittaa vastaavasti toista asentoa...
    Mutta keulahan ei ole Talas? Eikö se ole sitten hyvinkin epätasapainossa kiipiessä kun joustoa edessä 160 ja takana 130?
    Mulla oli edesmenneessä 160 joustosessa täpärissä Talas ja ei tullut koskaan sitä käytettyä.

  26. #3386
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Hattula
    Viestit
    28
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gibsy Katso viesti
    Mutta keulahan ei ole Talas? Eikö se ole sitten hyvinkin epätasapainossa kiipiessä kun joustoa edessä 160 ja takana 130?
    Keula on tosiaan mallia Float 170mm joustolla. Mitä tarkoitat epätasapainolla? Ohjain/satulakulma muuttuu 1.5 astetta ja keskiö putoaa 19mm tolla shapeshifterillä DH-moodilla sen jouston määrän lisäksi. Jos epätasapainolla tarkoitat keulan/perän jouston määrään suhdetta, niin eihän sillä ole mitään merkitystä tässä tapauksessa. (Sama vaikka takaiskarin tilalla olisi kiinteä tanko) Shapeshifterin idea on se että se muuttaa geometriaan hiukan DH - XC välillä

    Tossa viel toimintaperiaate härpäkkeelle
    https://www.canyon.com/en/technology/shapeshifter/

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gibsy Katso viesti
    Mulla oli edesmenneessä 160 joustosessa täpärissä Talas ja ei tullut koskaan sitä käytettyä.
    Ai että ilman keulaa ajelit? Ei vaiskaan, en ole talas keulaa omistanut, joten en tiedä muuttaako jouston lyhentäminen (ilmeisesti talaksessa tälläinen ominaisuus on?) itse haarukan mittoja vai pelkästään jouston pituutta?

    edit.ajatuspieruja korjailtu
    hanri muokkasi tätä : 15.05.2015 at 15.54

  27. #3387
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Savonlinna
    Viestit
    613
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    J K:n pyörän raami taitaa olla omaa valmistetta?? Oliko joskus tuolla DIY-teräsrunko topicissa. Hienoa työtä!
    Kiitos. Pari vuotta sitten tuon tein ja DIY-teräsrunko topicissa oli juttua. Ajoa se ei ole paljoa nähnyt ja ajattelin korjata tilanteen nyt.

  28. #3388
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti v_stone Katso viesti
    Nyt mä ymmärrän miks aina puhutaan et pitää olla kevyt pyörä. Jaksaa repiä suosta ja kantaa pitempiä matkoja

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    En ymmärrä mikä hinku se on uittaa pyörää :-) Mä olen ollut joskus aikoinaan uitossa töissä, silloinhan uitettiin tukkeja. Laakerit ym. varmaan tykkää...

  29. #3389
    Olosuhteiden pakosta Tota piennarta pitkin koitin tulla, sit lähdettiin sivuittain ja lopputulos tossa. Onneks pysy pystyssä, ei kastunu kun toinen kenkä


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  30. #3390
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    a-o:lla ja kaakulla jarrukahvat ja vaihdevivut aika mielenkiintoisessa asennossa. Pystyykö noilla jarruttamaan esim. jyrkässä alamäessä ollenkaan? Vaihdevipuja en ole koskaan kokeillut pitää tuollaisessa kulmassa. Vai valehteleekohan tuo kuvakulma vain.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Heh, itse roikotin jarrukahvoja myös joskus tuollain alempana, mutta totesin hieman pystymmän asennon niille paremmiksi omiin ajoihini. Lähinnä kiinnostaa tuo vaihdevipu, koska nostin omaani X1 triggeriä juurikin tuohon suuntaan joku aika sitten ja tuntui paremmalta, koska lyhyellä peukalolla oli vaikeampi muuten ylettää siihen taaempaan vipuun. Kaakun kuvassa vaan näyttäisi tuo vipu olevan lähes pystyasennossa ja ihan noin radikaalia asentoa en ole vielä sille kokeillut, mutta täytyy ottaa harkintaan jos se tuntuu hyvältä.
    No en suosittele, jäi meinaan turhan alas jarrukahvat eikä testilenkillä ollut tietenkään Torx-avainta mukana.. ärsyttävästi vaihdevivut integroitu jarrukahvoihin joten ei onnistu jarrujen vaihto ennen kuin saan hommattua uudet clampit vivuille. Vaihdevipuihin ylettyi kyllä ihan ookoo hyvin. Täytyy tuota ohjaamoa muutenkin säätää vielä, kuitunen riser-tanko odottelee asennusta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •