GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 56 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 46 54 55 56 57 58 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.651 - 1.680 / 1907

Aihe: HePon naisten lenkit = tammaravit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti veera Katso viesti
    Helou, lähtisikö kukaan Klaukkala-Lepsämä -lenkille nyt tulevana torstaina?
    Flunssa iski. Ennakkoaikeista huolimatta joudun passaamaan. Ehkä 20.5. pääsen taas mukaan kuvioihin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 42x17 Katso viesti
    Flunssa iski. Ennakkoaikeista huolimatta joudun passaamaan. Ehkä 20.5. pääsen taas mukaan kuvioihin.
    Toipumisia............kannattaa kuitenkin tulla vasta 21.5.

Pitää yrittää päästä mukaan huomenna. Nyt on vihdoin vaihdepyörä alla

Tänään tarjolla myös pre-Giroa: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...65#post2368865

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 42x17 Katso viesti
    Pahus! Paranemisia! Olet selvästikin viettänyt liikaa aikaa lämpimissä olosuhteissa

Sattui kyllä mainio lenkkisää! Aurinko pilkahteli eikä oikeastaan ollut tuulista. Lähtöpaikalla oli suorastaan ruuhkaa, kun samaan aikaan lähti Tammaravien hitaampi ja nopeampi ryhmä, pre-giro-lenkki, sivummalla team Rynkebyn lenkki ja vielä bensiksen pihasta moottoripyöräporukka

Hitaammassa ryhmässä noin 11 ajajaa, nopeammassa ehkä noin saman verran? (joku muu ehkä tietää tarkemmin). Hitaamman ryhmän keskari noin 23-24 km/h. Vaikka nyt viime viikkoina keskari on kivunnut speksin yläpäähän, tarpeen mukaan ajetaan myös hitaammin. Ketään ei tosiaan tiputeta porukasta, vaan jos esim. ylämäessä jää jälkeen, niin sitten odotellaan. Tavoite toki olisi ajaa mäet niin rauhallisesti, että kaikki pysyisivät kyydissä mukana

Nopeemmassa oli mitä luultavammin saman verran. En tullut niin tarkasti laskeneeksi. Sanoisin 11 on aikasta oikea luku alkulenkille. Yksi puolessa välissä lenkkiä lähti omalle lenkille ja toinen sitten jäi matkan varrelle myöskin omasta tahdostaan. Loppu keskari 25,6 km/h. Tai siis ainakin minulla oli tuon verran keskivauhti tuvalle päätyessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tee_pu Katso viesti
    Nopeemmassa oli mitä luultavammin saman verran. En tullut niin tarkasti laskeneeksi. Sanoisin 11 on aikasta oikea luku alkulenkille. Yksi puolessa välissä lenkkiä lähti omalle lenkille ja toinen sitten jäi matkan varrelle myöskin omasta tahdostaan. Loppu keskari 25,6 km/h. Tai siis ainakin minulla oli tuon verran keskivauhti tuvalle päätyessä.
    Kiitos lenkistä! Hienoa oli ajella. Lisää dataa: olisikohan meitä ollut kolme naista ja loput miehiä. Jäikö jollekulle karttadataa lenkistä?

Kiitoksia Veera itsellesi Jostain syystä silmääni pisti autojen ohituksen aikaan jonon vauhdin hidastuminen tasamaalla. Jono voisi kumminkin jatkaa luontaista nopeuttaan eteenpäin oli sitten rinnalla auto tai ei. Lähinnä tarkoitan tilannetta kun auto tulee takanta ja ohittaa koko jonon. Tuohon varmasti tulee parannusta kesän aikana itse kullekkin. Tuon asian huomasi oikeastaan vasta jono perällä ajaessa.

Pienellä viekkaudella sain paremman puoliskon mukaan Tammaravit-lenkille (takavuosien eka kerta HePo lenkillä, ei Tammaraveissa, oli sen verran härdellisetti että jäi tuolloin myös viimeiseksi) ihan vaan iltalenkkeilemään ja kertaamaan porukassa ajoa. Sitä saatiin mitä tilattiin eli about speksin mukaan siis tosiaan eilen ajettiin.
    Kiitokset vaan kaikille ajoseurasta! Meidän matkamme jatkuu lauantaina Nurmijärvi Superday 84km kuntoajolla (löytyy myös 42km matka) jota voi viime vuoden kokemuksella suositella. Me ajamme ihan omaan tahtiin tuon mukavan ja vaihtelevan reitin läpi. Ei ole tarvetta lähteä startista reippaampien kuskien perään roikkumaan.
    Rohkeasti vaan mukaan myös kuntoajoihin:-) http://hypykisat.fi/najot/
    Loppukevennys http://dirtragmag.com/blast-from-the...the-boyfriend/
    The road to happiness is best traveled on a bicycle

Ja Karille tosiaan paranemista myös!
    The road to happiness is best traveled on a bicycle

Isot kiitokset snowlle ja katilalle hitaamman ryhmän ohjastamisesta ja niille ketkä ovat nopeammassa osallistuneet ohjastukseen!

Tervetuloa HePon ohjaajakoulutukseen, joka järjestetään 30.5. klo 18 Kulmahuoneella (Siltasaarenkatu 15). Kouluttamassa mm. HannaHoo. Tervetuloa, niin uudet kuin myös vanhatkin! Tapahtuma Facebookissa: https://www.facebook.com/events/1430958987217953/

Jei! Huomenna paistaa aurinko. Löytyykö lenkkiseuraa klo 18 pyhäpäivästä huolimatta (tai juuri siksi?)
    veera muokkasi tätä : 13.05.2015 at 14.07 Syy: kellonaika klo 18

Huomenna vasta illasta ulkoilua minulla. Sitä länteen olevaa reittiä en ihan suoraan lupaa muistaa ulkoa täysin kokonaan.

Huomenna vasta illasta ulkoilua minulla. Sitä länteen olevaa reittiä en ihan suoraan lupaa muistaa ulkoa täysin kokonaan.
    Joo siis klo 18 eli normiaikaa ajattelin. Mitä länsireittiä tarkoitat? Veikkola-Evitskog-Lapinkylä jne? Se reitti on mulle aika tuttu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti veera Katso viesti
    Joo siis klo 18 eli normiaikaa ajattelin. Mitä länsireittiä tarkoitat? Veikkola-Evitskog-Lapinkylä jne? Se reitti on mulle aika tuttu.
    Juuri tuota kiekuraa tarkoitin. Katomma sitten, vaikka paikan päällä tuo lopullinen reittivalinta.

Terve. Hienoa että helatorstainakin tapahtuu. Hieman toipilas olen mutta tulen illalla johonkin iisimpään ryhmään peesailemaan.
    "Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hiilari Katso viesti
    Terve. Hienoa että helatorstainakin tapahtuu. Hieman toipilas olen mutta tulen illalla johonkin iisimpään ryhmään peesailemaan.
    Jees, hyvältä näyttää täälläkin flunssan suhteen.Voin tänään klo 18 vetää perinteisen Kylmälän kierroksen 26-27km/h keskarilla.

Olisin tulossa tänään ensimmäiselle ryhmälenkilleni, sopiiko tämä ryhmä siihen? -Antti

Yleensä siellä on ollut myös rauhallisempi porukka, jos vauhti pelottaa liikaa. Ei muuta kuin mukaan vain Wunda.

Tänään 14.5. klo 17:50 ryhmäajo-opastus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wunda Katso viesti
    Olisin tulossa tänään ensimmäiselle ryhmälenkilleni, sopiiko tämä ryhmä siihen? -Antti
    Uudet osallistujat ovat erittäin tervetulleita. Pidän lähtöpaikalla tänään klo 17:50 lyhyen ryhmäajo-opastuksen, joka sopii ensikertalaisille ja kertauksena muillekin :-)

hieno juttu, nähdään lähtöpaikalla

Meni vararengas kanssa ei ole mun päivä. Autolla kotiin

Meni vararengas kanssa ei ole mun päivä. Autolla kotiin
    No voi kökkö! Odoteltiin Veikkolassa jonkun aikaa, mutta kun ei alkanut kuulua sinua niin jatkettiin matkaa. Ensi kerralla paremmalla onnella!!

Noin muuten, mahtava lenkki taas, hyvä keli ja mukavaa seuraa. Kiitos Karille ja muillekin

Kiitos vielä vetäjälle ja muillekin ajosta. Vauhti pysyi tasaisena perän aurinkokannelle asti, vaikka ajettiin yhdessä isossa ryhmässä

Hyvä jotta kiltisti oottelitte hetken. Mää kun katselin siinä pikkusen ja totesin olette lähteneet jatkamaan matkaan aloin kaivella luuria käteen. Pääsen pois. Toisaalta pitää myöntää itse annoin tellei ohjeen mennä eteenpäin Eli tästä opin sen jotta ens kerralla matkaan mukaan pari varasisuria sekä paketillenen paikkoja niin voi hyvällä tuurilla kotiin päästä. Toisaalta viime kesänä mulla taisi olla tasan yksi rengasrikko kiiturilla eli ei niitä niin kauhian usein tule eteeni. Jostain syystä vain tuntuvat aina kasaantuvan porukkalenkille nuo rengasrikot mulla. Ehkä se vain kuuluu asiaan. Mukava kuulla teillä kaikinpuolin muuten olleen hyvä lenkki

Sulla oli huonoa tuuria tosiaan. Olis tosiaan pitänyt vaan odotella sua siinä mäessä, ensi kerralla tehdään niin.

Jos rengasrikkoja kertyy oudon paljon niin sitten kannattaa ehkä vaihtaa vähän Suomalaiselle asfaltti-perunapellolle sopivampaa gumesta. Vaikka Contin Ultra Gatorskiniä tai Schwalben jotain kevyt-pistosuojattua. Ja ainakin itse luovuin vuosia sitten maantie sisäkumien paikkaamisesta. Kerran puhjennut puhkeaa usein pian uudestaan. Sisäkumien tasalaatuisuudessakin on eroja, itse olen jymähtänyt Scahwalbeen, ja kartan liian hifejä latexi sun muita kevytkumeja. Vähän paskempikin rullaaminen on ihan ookoo kunhan pääsee kotiin asti.

Ja aktiiviharrastajana tämä toki tiedätkin mutta sanonpa kuiteskin jos joku ei tiedä: oudon paljon puhjenneita kumeja, varsinkin kun selvää kivenisrua tms. ei löydy, voi johtua huonosta tai paikaltaan luiskahtaneesta vannenauhasta. Paitsi jos on jotkut Ksyriumit joissa vanne on siliä ihan luonnostaan.

Kiitos Karille hyvästä vedosta taas. Oli mukavampaa ajaa kuin katsoa Suomi-Tshekkiä myöhemmin illalla.
    "Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen

Paljonkos oli väkeä helatorstaina ajamassa kaikenkaikkiaan?

15 lähti joista ainakin kaksi oli kauniimman sukupuolen edustajia. Jos siis laskin oikein. Tai siis 15 lähti nopeempaan ja sitten muutama jäi hitaampaan. Korjatkaan mikäli luvuissa on heittoa suuntaan toiseen

15 lähti joista ainakin kaksi oli kauniimman sukupuolen edustajia. Jos siis laskin oikein. Tai siis 15 lähti nopeempaan ja sitten muutama jäi hitaampaan. Korjatkaan mikäli luvuissa on heittoa suuntaan toiseen
    Kiitoksia kaikille osallistujille! Sää suosi ja rengasrikkoa lukuunottamatta reitti kierrettiin kommelluksitta speksien puitteissa.

Naispuolisia osallistujia taisi olla kolme. Hitaampi kolmen hengen ryhmä saavutti nopeamman renkaanvaihtotaukopaikalla. Yhdistyivätkö ryhmät tässä vaiheessa?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •