
Alkujaan tämän lähetti
juliusT
Kiitos neuvoista ja kommenteista. Ei tässä sitten muu auta kun ruveta palautteleen. Kummallista vaan, ettei koskaan aiemmin oo tullu väärää tuotetta vaikka ympäri maailmaa tilannut tavaraa. Ja vielä tosta täälläkin kehutusta aspasta, mulle ei ainakaan erityinen kuva jäänyt. Maileihin kyllä vastataan melko nopeasti, mutta sisältö on suppea eikä kaikkiin mun kysymyksiin vastattu ollenkaan. Jotenkin tuntuu, ettei noita edes kiinnosta asiakastyytyväisyys, kun rahat on jo kerran saatu pois.
Tilausta tehdessä pistit rastin ruutuun, että olet lukenut ja hyväksynyt heidän yleiset ehtonsa. Et ilmeisesti lukenut kovinkaan tarkkaan?
Luultavasti kaikki mitä olet kysynyt löytyvät FAQ:sta joten eivät niihin ota mitään kantaa aspassa. Kirjaudut tiliisi, josta saat tulostettua palautuslapun jolla voit laittaa tuotteen maksutta takaisin ja paketissa taitaa aina tulla mukana myöskin palautuslomake joka laitetaan täytettynä mukaan (tai tulostat myös sen sivujen kautta). Oikea tuote tulee sitten kun ovat saaneet vanhan takaisin.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Kirjanmerkit