ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 19 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 17 18 19 20 21 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 541 - 570 / 713

Aihe: Sähköpyörä/ sähkö kitin hankinta.

  1. #541
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eric Mahoney Katso viesti
    > Kaasuvipu sähköpyörässä on kuin alkoholi. Jos kohtuukäyttö ei onnistu, niin parempi unohtaa koko juttu.

    Se on hauska lisä, jos on tehoa moottorissa tarpeeksi. Vipu- kruisinki on mukavaa joskus.

    Ja sähköistä kiinnostuneet, niin tulkaa heittämään läppää ja kokemuksia:

    https://www.facebook.com/groups/sahkopyorat/

    Joo, hieman noinhan se tuppaa olemaan. Mutta ei ainakaan tuossa "melkein laillisessa" meikäläisen saksalaisessa Schnellen Pedelec luokan vehkeessä siitä kaasuvivusta ole mitään hyötyä ylämäissä jne, niissä se ei tuo mitään lisävääntöä/vauhtia.

    Kaasuvipua tulee välistä käytettyä ihan tasamaalla kun haluaa hieman huilia välillä. Silloin kaasuvivulla voi edetä polkematta noin 20-25 km/h. Polkien avustus riittää sitten 45 km/h vauhtiin saakka ja enempäänkin jos hirveää kun muutamalla hampaalla keskimoottorin vetoratasta suurentelin.

  2. #542
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    422
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eric Mahoney Katso viesti
    > Kaasuvipu sähköpyörässä on kuin alkoholi. Jos kohtuukäyttö ei onnistu, niin parempi unohtaa koko juttu.

    Se on hauska lisä, jos on tehoa moottorissa tarpeeksi. Vipu- kruisinki on mukavaa joskus.
    Itselle poljinsensori on hauska lisä. Mukava välillä ja lisää luotettavuutta. Kaasulla on parempi säätää tehoa polkiessa. Sen olen todennut että koeajoa antaessa täytyy kaasu kytkeä pois päältä. Kolme koeajoa olen antanut ja jokaisen jälkeen kaveri julisti onnellisena: en polkenut yhtään! Ikään kuin se nyt olisi jokin kehumisen aihe. Että ei tykkää liikunnasta. Eihän kaasun käyttö ole polkemisen vastakohta, en ymmärrä sellaista logiikkaa ollenkaan. On mukavampi polkea kuntopyörää joka liikkuu.

  3. #543
    JooJoo, välillä tuo 25 km/h rajoitus on keinotekoisen oloinen, varsinkin jos pyörä ja moottori on kitkaltaan sellainen että rajoittimen iskiessä on kuin tervaan ajaisi. Varsinkin kesäkelillä rajoitin hakkaa pikkuavustuksellakin jos polkee mitenkään järkevällä teholla. Olisi paljon käytännöllisempää jos vetoa olisi jonkin verran sanotaan 30 km/h asti tai vähän päälle, jos puhutaan normaalista fillarista eikä massaltaan isosta esim. tavarafillarista. Ei mullakaan 250w moottori jaksa polkematta yli 20km/h vetää eli töitä lujempaan vauhtiin pitää tehdä ihan oikeasti vaikka motti auttaisi korkeammissakin vauhdeissa, mutta tuo yhtäkkinen cutoff keskellä fillaroinnille tyypillistä nopeushaarukkaa on tympeä. Saisi edes sen verran avustusta että moottorin oma kitka voitetaan...

  4. #544
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti cobbo Katso viesti
    JooJoo, välillä tuo 25 km/h rajoitus on keinotekoisen oloinen, varsinkin jos pyörä ja moottori on kitkaltaan sellainen että rajoittimen iskiessä on kuin tervaan ajaisi. Varsinkin kesäkelillä rajoitin hakkaa pikkuavustuksellakin jos polkee mitenkään järkevällä teholla.
    Tuo tehostuksen loputtua tapahtuva "jarruttaminen" riippuu täysin käytetystä moottoritekniikasta ja sen ohjauksesta. Esim. omassa Panasonicin keskiömoottorilla varustetussa fillarissani ei ilmiötä esiinny, vaan kun avustus loppuu fillari muuttuu ihan huomaamattomasti tavalliseksi sellaiseksi. Mutta olen myös ajanut sähköfillareita missä avustuksen loputtua pyörä ikäänkuin alkaa jarruttelemaan omia aikojaan, ainakin hetkeksi aikaa - se on todella tylsää.

  5. #545
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    1.735
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti cobbo Katso viesti
    Ei mullakaan 250w moottori jaksa polkematta yli 20km/h vetää
    Kyllä 250W kokonaisteholla fillarin pitäisi tasaisella mennä helposti 25 Km/h. Olisko niin, että ko moottorin teho alkaa tippua jo 15 km/h jälkeen ja 25km/h nopeudella on enää 150W jäljellä?

  6. #546
    ^ voi hyvinkin olla, ko. motti ja akku -kombo ei kertakaikkiaan kisko pyörää juurikaan kovempaa vaikka rajoitin olisi poiskin päältä. Ilmeisesti mitoitus kierrosnopeuden suhteen on tehty niin että 36 voltilla moottorilla pääsee maksimissaan suunnilleen EU-lakisääteistä vauhtia 26-28" rengaskoolla. Kyseessä on siis etunavassa oleva planeettapyörästöinen minimoottori jossa vapaarullauskitka on jotain ihan muuta kuin keskiötoteutuksessa ja jossa rajoittimeen (tai motin maksimeihin) saapumisen todellakin huomaa.

  7. #547
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    422
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti cobbo Katso viesti
    ^ voi hyvinkin olla, ko. motti ja akku -kombo ei kertakaikkiaan kisko pyörää juurikaan kovempaa vaikka rajoitin olisi poiskin päältä. Ilmeisesti mitoitus kierrosnopeuden suhteen on tehty niin että 36 voltilla moottorilla pääsee maksimissaan suunnilleen EU-lakisääteistä vauhtia 26-28" rengaskoolla. Kyseessä on siis etunavassa oleva planeettapyörästöinen minimoottori jossa vapaarullauskitka on jotain ihan muuta kuin keskiötoteutuksessa ja jossa rajoittimeen (tai motin maksimeihin) saapumisen todellakin huomaa.
    Ei sen kyllä ihan noin äkkinäinen pitäisi olla. Omat sarjat sensorilla ajettaessa hiipuvat hyvin huomaamatta asteittain välillä 25-30 km/h. Tuossa sinun moottorissa on pieni vierintävastus suoravetoon verrattuna.

  8. #548
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    422
    Paljon on tuo sarjan peruspoljinanturi(softa siis) kehittynyt parissa vuodessa. Pari vuotta vanhassa sarjassa se toimii aika huonosti. Katkaisee vedonkin noin 2-3 sekuntia polkemisen lopettamisen jälkeen, mikä on kaupunkiajossa aika hazardia. Tässä uudessa sarjassa toimii paljon jouhevammin ja katkaisee vedon välittömästi kun polkemisen lopettaa. Tässä vanha kaasuvipumies ihan jo alkoi empiä. Lisäksi kinnerissä sensorin kanssa on kivempi ajaa, se sopii sen ajotyyliin paremmin. Voisi melkein ottaa kaasun pois. Pitkällä reissulla molemmat ovat luotettavuustekijä. Multa on hajonnut ajossa yksi kaasu, ja sensorikin voi alkaa pätkiä. Cruiserissa kaasu on parempi, se anturin toiminta on niin töks-töks.

  9. #549
    Tuolla tökkimisellä viittasin lähinnä lakikirjan tekstiin 25 km/h cutoffista, sehän sen suurimman riesan aiheuttaa. Mulla on sarjassa ihan täysin katulaillinen setuppi rajoittimineen, niin tympeältä kuin se varsinkin kevään tullen tuntuukin.

    Mutta lisäksi vasta asennuksen jälkeen kokeilin mihin vauhteihin rajoittamaton systeemi yltää ilman että tulee selkeä tervassa ajon fiilis, eikä se juuri yli tuon lakirajan ollut, kuskin puuskutus lähti jyrkkään nousuun jossain 26-27 km/h kohdalla. Toki pystyssä asennossa ajettavan pyörän tuulenvastus ja nastarenkaat pistävät rajusti vastaan kolmeakymppiä lähestyessä, eli ei sillä mitään riemua olisi missään tapauksessa ylläpitää tuota vauhtia pidempiä aikoja. Pakkanen lisäksi jähmentää sekä moottoria että napavaihdetta aika roimasti.

    Pitänee (mökkitiellä tietysti, poissa tieliikennelain silmän alta...) nyt kesällä nostaa ohjainyksiköstä rajoituksen kohtaa 25 km/h:sta reilusti ylemmäksi ja katsoa minne asti moottori auttaa rullaavammilla renkailla ja tienpinnalla.

  10. #550
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    1.735
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti cobbo Katso viesti
    Mutta lisäksi vasta asennuksen jälkeen kokeilin mihin vauhteihin rajoittamaton systeemi yltää ilman että tulee selkeä tervassa ajon fiilis, eikä se juuri yli tuon lakirajan ollut, kuskin puuskutus lähti jyrkkään nousuun jossain 26-27 km/h kohdalla. Toki pystyssä asennossa ajettavan pyörän tuulenvastus ja nastarenkaat pistävät rajusti vastaan kolmeakymppiä lähestyessä, eli ei sillä mitään riemua olisi missään tapauksessa ylläpitää tuota vauhtia pidempiä aikoja. Pakkanen lisäksi jähmentää sekä moottoria että napavaihdetta aika roimasti..
    Jaa jos on pysty asento, pakkasta, vaseliinissa uivat planeetavaihteet molemmissa päissä, nastarenkaat ja kulkee silti 25 km/h, niin on siellä kaikki watit tallessa. Kesän tullen vaan rullaavat renkaat, niin kyllä se kulku siitä paranee.

    Harva jaksaa lihasvoimalla pakkasessa vääntää nastoilla ja napavaihteilla 25km/h nopeutta pidemmän aikaa.

  11. #551
    Liittynyt
    02/2015
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    444
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti cobbo Katso viesti

    Pitänee (mökkitiellä tietysti, poissa tieliikennelain silmän alta...) nyt kesällä nostaa ohjainyksiköstä rajoituksen kohtaa 25 km/h:sta reilusti ylemmäksi ja katsoa minne asti moottori auttaa rullaavammilla renkailla ja tienpinnalla.
    Miten pääset säätämään rajoitinta, itellä Boschin keskiömoottori, onnistuuko?

  12. #552
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti e-tracker Katso viesti
    Miten pääset säätämään rajoitinta, itellä Boschin keskiömoottori, onnistuuko?
    Säätimestä pääsee parin napin maagisella yhdistelmällä muuttamaan mm. rengaskokoa ja muita parametrejä mukaanlukien rajoitinta.

  13. #553
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti e-tracker Katso viesti
    Miten pääset säätämään rajoitinta, itellä Boschin keskiömoottori, onnistuuko?
    Ei taida onnistua noin helposti Boschin moottoreihin. Niihin on myynnissä monenkin sorttista virityselektroniikkaa, hintaan 100-200€. Boschin ei käsittääkseni vetoratastakaan pysty vaihtamaan ainkaan kovin helposti kuten Panasonicin keskiömoottoreihin.

    Tässä eräs viritysvärkki Boscheihin:
    http://www.ebiketuningshop.com/

  14. #554
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pmw Katso viesti
    Kilometrit päättyi lyhyeen. Laturi kosahti ensimmäisen latauksen jälkeen. Pistin jo kiinan pojjiille viestiä. Ei kekään ole tilannu suomen maalta tommosta 48V/3A laturia lipolle?
    No voehan vompatti :/ Mitäs se laturi käytännössä sano? Puski voimasauhut ulos?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti E-Cruiser Katso viesti
    ... Mulla ei lipo-latureista ole kypsyneet kuin tuulettimet, kuluvat loppuun.
    Hyvä tietää, etten ole ainoa jolta on tuuletin sanonu ittensä irti. Onneksi vaihto kävi kätevästi ja tilalle laittamani kotelotuuletin on ehkä snadisti hiljaisempikin.

  15. #555
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    1.735
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti e-tracker Katso viesti
    Miten pääset säätämään rajoitinta, itellä Boschin keskiömoottori, onnistuuko?
    Jos on tyypillinen kiinalainen keskiömoottorisetti LCD kontrollerilla, niin oikea näppäinyhdistelmä vie ohjelmointitilaan ja sieltä parametrit paikalleen. Boshin vehkeistä en osaa sanoa.

  16. #556
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    620
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pirkkalalainen Katso viesti
    No voehan vompatti :/ Mitäs se laturi käytännössä sano? Puski voimasauhut ulos?



    Hyvä tietää, etten ole ainoa jolta on tuuletin sanonu ittensä irti. Onneksi vaihto kävi kätevästi ja tilalle laittamani kotelotuuletin on ehkä snadisti hiljaisempikin.
    Tuuletin pyöri miten sattuu ja antoi liian vähän virtaa. Onhan toi ikävä takaisku, mutta Kiinan pojjaat lähettää uuden laturin. Ja käskin pistää viä toisen mukaan varoiksi.
    Rahallista menetystä ei juurikaan tullut, mutta harmittaa kun ei ne paketit sieltä riisimaasta hirmu nopeesti tule.

  17. #557
    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    260
    Mihinkähän kategoriaan tämä menopeli kuuluu: http://www.iltasanomat.fi/afterdark/...256420949.html

  18. #558
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    1.735
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nalho Katso viesti
    Mihinkähän kategoriaan tämä menopeli kuuluu: http://www.iltasanomat.fi/afterdark/...256420949.html
    Kevytmoottoripyörä

  19. #559
    Ei tuosta kyllä pitäisi polkupyöränä puhua..

    Mutta jutusta otti silmiin, että polkematta 80kmh ja polkien 92kmh. Osaakos joku matikkanero heittää, että paljonko tarvitaan tehoa nostamaan nopeus 80->92? Tuntuis, ettei kovakaan ukko kyllä niin paljoa polje lisävauhtia noissa nopeuksissa.

    Muokkaus: Löysinkin nettilaskurista. 2.3kW=80kmh ja 3.5kW=92kmh, ainakin joillain fillarin lähtötiedoilla. Osaavampi arvailkoon oikeammat parametrit tuollaiselle möhkölle.
    http://www.gribble.org/cycling/power_v_speed.html

  20. #560
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.685
    Kai sitä nyt 1200 W muutaman tunnin polkee.

  21. #561
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    1.735
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti plr Katso viesti
    Kai sitä nyt 1200 W muutaman tunnin polkee.
    Ei noi akut täysiä ajaessa mitään tunteja kestä. Mun mielestä polkimet täysin turhia ko vehkeissä.

  22. #562
    Ja edelleen, jos kiinnostaa jutella järkevästi näistä sähköpyöristä, niin:

    https://www.facebook.com/groups/sahkopyorat/

  23. #563
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    422
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nalho Katso viesti
    Mihinkähän kategoriaan tämä menopeli kuuluu: http://www.iltasanomat.fi/afterdark/...256420949.html
    Iltapulut taas vauhdissa. Tällaista löytyy valmistajan sivuilta:

    Power

    Peak Motor Power (depending on model and country): 4kW
    Top Speed: 70 km/h
    Cruise Speed: 55 km/h
    Range (without pedalling): 100 km
    160 kg payload capacity (including rider and cargo)"

    1500 wattituntia painaa lipoina noin 10kg. Tuossa tuskin on paljon enempää. 4kw-moottori laulaa sillä määrällä kaasu pohjassa noin 23min. Eli seitsemääkymppiä pääsee polkematta about 20min.
    Jos aikoo päästä tuon 100km, niin korkeintaan voi mennä viittäkymppiä. Sähköajoneuvo ei noudata polttomoottorilogiikkaa, joka on yhä ihmisten päissä se perusasetus jonka pohjalta tunteenomainen asennoituminen tapahtuu. Sähköajoneuvo nuodattaa sähköajoneuvon logiikkaa, mikä noin karkeasti tarkoittaa ettei täyttä suorituskykyä voi käyttää kuin hetkellisesti. Minuutin, tai kaksi, jos haluaa päästä naapurikylää pidemmälle.

  24. #564
    Moro,

    jokunen työmatka on takana Winora SX1:llä. Vajaa 100 kilsaa.

    Erittäin hauska se on ajella, vaikka ei avusta kuin noin 27km/h.

    Muutamat lisäkommentit:
    - Se regen on varmaan aika turha, kuten tuli manittua. Ehkä vähän säästää jarruja.
    - Moottori painaa jonkun verran, ja suoravetoisena johtaa siihen että pitää olla jäykkä perä. Metässä voisi olla vähän hassu kun perässä on tuommoinen murikka. Keskimoottorivekotin voi ehkä olla järkevämpi maastopyörässä. Nuo isohkot gumekset auttaa varmaan aika paljon.
    - Tulee poljettua todella paljon voimallisemmin, kun on momenttisensori (verrattuna pelkkään polkimien pyörimissensoriin), että saa maksimitehot ulos moottorista kiihdytyksissä. Ehkä ihan hyvä
    - Hyvin toimii tuo range arvio yms. Varmaan, kun on oikeasti mietitty kokonaisuus.
    - Avustus tulee peliin elegantisti nykimättä.
    - Ja se hiljaisuus on tässä parasta.

    Jos meinaa tällaisen pyörän ostaa, niin kannattaa miettiä haluaako modailla paljon. Esim akun vaihtaminen voi olla yllättävän hankala, koska sekin keskustelee väylän välityksellä kontrollerin kanssa. Eli ehkä kennot voi vaihtaa itse, mutta siitä eteenpäin joutuu sitten harrastamaan tosissaan, luulen ma.

    Omilla työmatka-ajoilla tarvitsee ladata noin kerran - 1,2kertaa viikossa, joten akku voi kestää vaikka pari kolme vuotta.

    P

  25. #565
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tilley Katso viesti
    Erx: onnea uudelle! Kerrohan sitten kokemuksia tännekin.
    Nonniin.. pari viikkoa kokemusta nyt Bilteman sähköpyörästä.. siis enemmänkin vaimolla. Ensin risuja:
    Kun otimme pyörän käyttöön, niin akku tyhjeni supernopeasti, joten palautukseen. Vajaassa viikossa biltemasta tuli uusi akku, mikä otti latauksen vastaan.
    Pyörän tanko ei vaimoa miellyttänyt, joten se vaihdettiin paremman malliseen.
    Mutta plussaa: pyörällä on kyllä varsin mukava ajaa työmatkaa. Tietenkin se, että ei ole aikaisempaa kokemusta sähköpyöristä voi vaikuttaa arviointiin.. mutta fakta vain on se, että vaimo lähtee aamulla hymyssä suin työpaikalle, eikä siellä tarvitse mennä suihkuun pyöräilyn jälkeen. Tämä olikin tavoite, että pääsee liikkumaan sujuvasti työmatkat ja kilometrit on halpoja

    Kävin itsekin testaamassa pariin otteeseen ja on sillä vain miellyttävä polkea. Se tunne kun sähkömoottori käynnistyy liikkeelle lähtiessä on se paras. Harkitsen kyllä vakavasti ostavani pyörän myös itselle.

  26. #566
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti cobbo Katso viesti
    ^ voi hyvinkin olla, ko. motti ja akku -kombo ei kertakaikkiaan kisko pyörää juurikaan kovempaa vaikka rajoitin olisi poiskin päältä. Ilmeisesti mitoitus kierrosnopeuden suhteen on tehty niin että 36 voltilla moottorilla pääsee maksimissaan suunnilleen EU-lakisääteistä vauhtia 26-28" rengaskoolla. Kyseessä on siis etunavassa oleva planeettapyörästöinen minimoottori jossa vapaarullauskitka on jotain ihan muuta kuin keskiötoteutuksessa ja jossa rajoittimeen (tai motin maksimeihin) saapumisen todellakin huomaa.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti E-Cruiser Katso viesti
    Ei sen kyllä ihan noin äkkinäinen pitäisi olla. Omat sarjat sensorilla ajettaessa hiipuvat hyvin huomaamatta asteittain välillä 25-30 km/h. Tuossa sinun moottorissa on pieni vierintävastus suoravetoon verrattuna.
    Jep, testattua tuli ja kesäkelillä näyttäisi että puhtaalla tasaisella asfaltilla jossain 27 km/h vielä huomaa että moottori auttaa, 28 km/h kohdalla lähinnä vinkuu ja siitä ylöspäin ei tee mitään. Huomattavasti miellyttävämpi ajettava verrattuna on/off-rajoittimeen 25 km/h kohdalla.

  27. #567
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    157
    Tuli vaihdettua sähkökuutioon akku 36V -> 48V. Nyt alkaa kulkemaan jo turhan reipasta vauhtia peukkunapista, 35-45 luokkaa polkematta, joten päädyin asentamaan rajoitinnapin. Täysiä tuolla ei tarvitse päästä kuin maantien laidassa, missä sielläkään ei toki polkematta. Vääntö tuntui samalla lisääntyneen kohtuu reippaasti vanhaan systeemiin verrattuna.
    Johdot pitäisi vielä siistiä jossain vaiheessa, kunhan olen tyytyväinen nykyiseen kokoonpanoon. Uusi runkokolmioon asennettava akkupaketti on huomattavasti siistimmän näköinen, kuin vanha tarakalla muljunut mötikkä. Samalla se on myös huomaamattomampi, kun käytännössä jalat on siinä edessä ison osan ajasta.
    Polje poika, polje vaan.
    Ketju ei lopu milloinkaan.

  28. #568
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    620
    Meni nyt aivan spedeilyksi tämä homma. Laturi on rikki ja pyörä käyttökelvoton, kohta ollut kuukauden. BMSBattery ei ymmärrä mistään mitään, ja lopettivat kokonaan sähköposteihin vastaamisen, laturia ei näy eikä varmaan tulekaan. Tämän kokemuksen perusteella en vois BMSBatteryä suositella ollenkaan. Pistin kyllä jo sinne vihaisen postin, jos ei ala kommunikaatio kulkemaan niin teen PayPaliin riitauttamisjutun.

    Asiasta porkkanaan, kun tämmönen tilanne on tullut. Onkohan tommoseen laturihommaan mitään apua, mistä yleensä voin saada uuden laturin? Greencycleltä löytyy vastaavaa laturia, mutta täytyisi johdon pää vaihtaa..kuulostaa nihkeeltä, jos ei onnistukaan.

  29. #569
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    244
    Tällaisia kokemuksia ei kyllä toivoisi kellekään. Alkaa greencycle kuulostaa yhä paremmalta vaihtoehdolta. Noiden akkujen kanssa taitaa rahdit olla normaalia kovempia, ja toimitusajatkin venyy helposti pidemmälle kesää.

  30. #570
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    SibboVanda
    Viestit
    978
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pmw Katso viesti
    Meni nyt aivan spedeilyksi tämä homma. Laturi on rikki ja pyörä käyttökelvoton, kohta ollut kuukauden. BMSBattery ei ymmärrä mistään mitään, ja lopettivat kokonaan sähköposteihin vastaamisen, laturia ei näy eikä varmaan tulekaan. Tämän kokemuksen perusteella en vois BMSBatteryä suositella ollenkaan. Pistin kyllä jo sinne vihaisen postin, jos ei ala kommunikaatio kulkemaan niin teen PayPaliin riitauttamisjutun.

    Asiasta porkkanaan, kun tämmönen tilanne on tullut. Onkohan tommoseen laturihommaan mitään apua, mistä yleensä voin saada uuden laturin? Greencycleltä löytyy vastaavaa laturia, mutta täytyisi johdon pää vaihtaa..kuulostaa nihkeeltä, jos ei onnistukaan.
    Laitas jotain linkkiä latureista niin tietää mitä katsoa. Latauspistokkeen vaihto ei todellakaan ole iso homma.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •