Itse olen suht tyytyväinen omiin sekä cruiseriin, että kinneriin. Kun kasaa/rakentaa itse niin saa aika pitkälti mitä haluaa. Ei ole tarkoitus mennä mahdollisimman lujaa vaan mahdollisimman mukavasti, ja niin että vehje on hauska ajaa. Ulkonäkö on myös tärkeä. Toinen flirttailee esteettisesti moottoripyörän kanssa, ja toinen wanhan auton. Jos kevyitä sähköajoneuvoja halutaan myydä, niin näen suuria mahdollisuuksia siinä että niiden estetiikalla hieman leikitään. Ettei esimerkiksi sähköpyörää yritetä otsa hiessä saada näyttämään tavalliselta polkupyörältä, vaan lähdetään uuteen suuntaan. Sähköpyörä kun nyt kuitenkin poikkeaa aika lailla polkupyörästä käyttökokemuksena. Mopokypärän pakollisuuteen en oikein usko, ainakaan niin pitkään kun edes polkupyöräkypärä ei ole pakollinen. Näyttäisi hieman huvittavalta kun yhdellä on pelotonissa päässä moottoripyöräkypärä, ja muutamalla ei mitään kypärää. Kaikki menevät samaa vauhtia. Toisaalta ei mulla mitään kypäriä vastaankaan ole urheilullisessa ajossa.
Boschin fast-pedelec on ainoa, minkä saattaisin ostaa valmiina. Se oli kiva kun testasin, toimii hyvin.
Kirjanmerkit