Löytyisköhän täältä foorumilta huomiseks ajoseuraa?Ajattelin käydä pyörimässä ja kattomassa polkujen kuntoa. Ajasta ei oo vielä iha varmaa tietoa mutta puolenpäivän aikaan auringon paisteessa vois olla aika nastaa!
![]()
Löytyisköhän täältä foorumilta huomiseks ajoseuraa?Ajattelin käydä pyörimässä ja kattomassa polkujen kuntoa. Ajasta ei oo vielä iha varmaa tietoa mutta puolenpäivän aikaan auringon paisteessa vois olla aika nastaa!
![]()
Kyllä ne polut sieltä ovat jo melkein tulleet pintaan!
Näin siis Jokelassa tänään.
![]()
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Ristinummi - Kerava motarin reunassa on taas ajettavissa.
Maata näkyvissä hiio hoi.
Keravan päässä raivaussahamies ja moto hommissa.
Toimiiko linkki teillä?
Antsu muokkasi tätä : 13.03.2015 at 21.24 Syy: täsmennys
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
Tervehdys kaikki Järvenpään maastojyrät!
Muutaman vuosikymmenen ja vähintään yhtä monen kilon jälkeen on vanha kipinä syttynyt pyörällä maastossa etenemiseen. Sitä avittaa hyvin 10-vuotiaan poikani halu päästä myös samoihin puuhiin.
Maastot ovat uusia kuten moni muukin asia, joten olen innolla mukana porukoissa ja oppimassa - tosin kuntotaso vaatii aika loivaa aloittamista. Ainiin, ja fillarikin on vielä kaupassaVinkkejä poluista ja maastoista tässä Järvenpään ympäristössä olisi hienoa saada.
Koska lopullinen hankinta pyöränkin osalta on vielä tekemättä, niin kysynkin tässä onko porukoissa läskipyöräilijöitä?
Terve,
Järvenpäästä ja lähiympäristöstä löytyy paljon ajettavaa. Vaikka itse pääsääntöisesti ajelen yksin, niin ne kerrat kun olen porukkalenkille lähtenyt, niin aina on löytänyt uusia pätkiä. Joten jos metsät ei entuudestaan ole tuttuja, suosittelen lähtemistä porukkalenkille tai sitte voi täällä kysellä lenkkiseuraa.
Ja olen ajellut läskillä syksystä lähtien, mainio laite pehmeeseen ja lumiseen maastoon. On täällä todistetusti ainakin 4-5 läskeilijää myös lisäkseni.
Läskipyörää ei ole,mutta 29":llä tulee ajeltua 1-4 krt/vko. Pari kertaa olen yhteislenkillä käynyt,mutta pääasiassa ajellut itekseni tai frendin kanssa.
Aion kyllä satsata yhteislenkkeihin kevään mittaan ja voin mieluusti lähteä näyttämään polkuja heti,kun saat itsellesi fillarin sieltä kaupan hyllyltä kotiin.
Tässä linkki blogiini,johon laitoin järvenpääläistä mtb-hölynpölyä viime vuonna; http://hemmonkuvat.blogspot.fi/2014/...aassa.html?m=1
Laardi: selaamalla tätä ketjua taaksepäin löytyy paljon reittejä. Yleisesti ottaen hiihtomaja/manninmetsä, hautausmaa, pellonkulma, radanvarsi, lemmenlaakso, terhola yms. oikeastaan kaikissa Järvenpään metsissä menee polkuja.
Ei kellään sattuisi olemaan Campan nelikianttikeskiön irroitustyökalua (esim. Park Tool BBT-4) lainata?
Nimimerkki pitääkö ostaa kuudes eri keskiötyökalu?
Hienot on taas ollu kelit ja maisemat Heccun retkillä.
Kävin aamulla pikkulenkillä. Totesin, että polut huippukunnossa, mutta nastat olisivat olleet todella tarpeen osan matkaa. Auringon lämmittäessä jouduin ihan kirjaimellisesti talutteleen pyörää Tuomalan suolla.
Viikonlopuksi on pakkasta luvassa ja ehkä mahtikelejä. Pitäiskö nyt suunnitella kunnon lenkkiä? Lauantai vai sunnuntai?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Sunnuntaina kelattiin frendin kanssa heittää lenkki ja ajottaa se sillai,että lenkin varrella nähtäis Päitsin endurokuskeja.
Sopii hyvin teemaan
Tod näk lauantainakin ajelen.
Pitää väijyä tätä foorumia, jos sattuis osumaan osan matkaa samaan letkaan.
No miten, tapahtuuko viikonloppuna jotain? Voisin lähteä jonon perään roikkumaan. Toki kelivaralla.
Voishan sitä huomenna käydä semmosen parituntisen ja su normiaikaan. Mulla on kolmelta menoa huomenna että ennen sitä.
Hieno keli oli tänään ajaa lenkki ja polut hyvässä kunnossa. Osittain jäätä mutta oli sen verran pehmeää, että oli vain pari kohtaa missä piti talutella. Esimerkiksi Maston reitin pystyi ajamaan ilman jalan maahan laittamista![]()
Siellä siis!
Mites liukkaat oli polut, onko kesägumeilla mitään asiaa? Viime sunnuntaina olis ainakin ollut nastat tarpeen.
^Olin tänään Mätiksellä kuvitellen aloittavani kesäkauden. Kaikki paljon kävellyt polut oli umpijäässä. Sivuhaarat, joita ei talvella ehkä käytetty lainkaan, olivat kesäkelillä. Ja sit kaikkee siltä väliltä. Nastat alla varmaan pärjää hyvinkin.
^^On tolla hecculla hienot reissut. Kyl käyp katteeks. Ei ihme, että jakaessa tuntuu iloa. Kyl minustkii tuntus, jos joku mua jostain kedehtis. Mutkun ei kadehdi. Reissun jatkoa hecculle, ja hyvää. Ja jaa kanssamme![]()
onks pakko, jos ei haluu
no toi oli mun lomaviikko, nyt on palattu arkeen.
Kuinkas kaukaa pohjoisesta tää on?
Tuolla aavistuksen etelämpänäkin on vielä täys talvi. Kivoja maisemakuvia ei siellä oikein synny, niin otin sitten eilen selfieitä selfietikulla
Koitin välillä pitää huulet asianmukaisesti töröllä, mutta se johti aina läheltäpititilanteisiin.
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
^Helpompaa kuin fillarilla toi suksilla pomppinen minun mielestäni on. Pitäis joskus mennä treenailemaan Talman hyppypatjalle, jos oppisi jotain temppuja. Ja, että pärjäis jatkossakin tolle 5-vee tytölle
Tuutkos Jukka Meri-Teijoon enskailemaan toukokuun alussa?
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
Meriteijosta ei vielä tiiä kun voip olla että pukkaa skimbareissun viikolle 18.
Kypärä o MIPS versio koko M. oma pää 57cm, tuntuu ok:lta. Leukasuojan saa päälle ja pois suht helposti, tottumalla helpottuu sekin. ajanu en oo tuo päässä vielä.
http://www.mountainbikes.net/mtbikes...MzA=&pnr=25976
Tuolta tilasin, postit 6?e. Saa tuota(mun) sovittaakin. Ilman mipssiä 179.9e
Hei Ertsi,
tässä olisi yksi opettajakin temppuiluun (Mun jälkikasvua) ja en pysy enään perässä. Näin niitä temppuja harjoitellaan.
Tänä vuonna treenaa Rukalla ja nytkin on kisoissa Laaxissa Sveitsissä. Ikävä kyllä pappa petalar meiningillä mennään, eli pyörä päivitykset on edelleen jäissä.
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
Kirjanmerkit