ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 240 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 140 190 230 238 239 240 241 242 250 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.171 - 7.200 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Löytyisköhän täältä foorumilta huomiseks ajoseuraa? Ajattelin käydä pyörimässä ja kattomassa polkujen kuntoa. Ajasta ei oo vielä iha varmaa tietoa mutta puolenpäivän aikaan auringon paisteessa vois olla aika nastaa!

Kyllä ne polut sieltä ovat jo melkein tulleet pintaan!

Näin siis Jokelassa tänään.

Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fork-95 Katso viesti
    Löytyisköhän täältä foorumilta huomiseks ajoseuraa? Ajattelin käydä pyörimässä ja kattomassa polkujen kuntoa. Ajasta ei oo vielä iha varmaa tietoa mutta puolenpäivän aikaan auringon paisteessa vois olla aika nastaa!
    Minä olen lähdössä ajelemaan noin puoltoistatuntisen tuossa viiden kieppeillä. Jos kerkeän vaihtamaan nappulat alle ennen sitä. Aamulenkki olis ollut pop pakkasyön jälkeen, mutta näillä mennään.
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Ristinummi - Kerava motarin reunassa on taas ajettavissa.
    Maata näkyvissä hiio hoi.

Keravan päässä raivaussahamies ja moto hommissa.

Toimiiko linkki teillä?
    Antsu muokkasi tätä : 13.03.2015 at 21.24 Syy: täsmennys
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

Tervehdys kaikki Järvenpään maastojyrät!
    Muutaman vuosikymmenen ja vähintään yhtä monen kilon jälkeen on vanha kipinä syttynyt pyörällä maastossa etenemiseen. Sitä avittaa hyvin 10-vuotiaan poikani halu päästä myös samoihin puuhiin.
    Maastot ovat uusia kuten moni muukin asia, joten olen innolla mukana porukoissa ja oppimassa - tosin kuntotaso vaatii aika loivaa aloittamista. Ainiin, ja fillarikin on vielä kaupassa Vinkkejä poluista ja maastoista tässä Järvenpään ympäristössä olisi hienoa saada.
    Koska lopullinen hankinta pyöränkin osalta on vielä tekemättä, niin kysynkin tässä onko porukoissa läskipyöräilijöitä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laardi Katso viesti
    Tervehdys kaikki Järvenpään maastojyrät!
    Muutaman vuosikymmenen ja vähintään yhtä monen kilon jälkeen on vanha kipinä syttynyt pyörällä maastossa etenemiseen. Sitä avittaa hyvin 10-vuotiaan poikani halu päästä myös samoihin puuhiin.
    Maastot ovat uusia kuten moni muukin asia, joten olen innolla mukana porukoissa ja oppimassa - tosin kuntotaso vaatii aika loivaa aloittamista. Ainiin, ja fillarikin on vielä kaupassa Vinkkejä poluista ja maastoista tässä Järvenpään ympäristössä olisi hienoa saada.
    Koska lopullinen hankinta pyöränkin osalta on vielä tekemättä, niin kysynkin tässä onko porukoissa läskipyöräilijöitä?
    Terve,
    Järvenpäästä ja lähiympäristöstä löytyy paljon ajettavaa. Vaikka itse pääsääntöisesti ajelen yksin, niin ne kerrat kun olen porukkalenkille lähtenyt, niin aina on löytänyt uusia pätkiä. Joten jos metsät ei entuudestaan ole tuttuja, suosittelen lähtemistä porukkalenkille tai sitte voi täällä kysellä lenkkiseuraa.

Ja olen ajellut läskillä syksystä lähtien, mainio laite pehmeeseen ja lumiseen maastoon. On täällä todistetusti ainakin 4-5 läskeilijää myös lisäkseni.

Läskipyörää ei ole,mutta 29":llä tulee ajeltua 1-4 krt/vko. Pari kertaa olen yhteislenkillä käynyt,mutta pääasiassa ajellut itekseni tai frendin kanssa.
    Aion kyllä satsata yhteislenkkeihin kevään mittaan ja voin mieluusti lähteä näyttämään polkuja heti,kun saat itsellesi fillarin sieltä kaupan hyllyltä kotiin.
    Tässä linkki blogiini,johon laitoin järvenpääläistä mtb-hölynpölyä viime vuonna; http://hemmonkuvat.blogspot.fi/2014/...aassa.html?m=1

Laardi: selaamalla tätä ketjua taaksepäin löytyy paljon reittejä. Yleisesti ottaen hiihtomaja/manninmetsä, hautausmaa, pellonkulma, radanvarsi, lemmenlaakso, terhola yms. oikeastaan kaikissa Järvenpään metsissä menee polkuja.

Ei kellään sattuisi olemaan Campan nelikianttikeskiön irroitustyökalua (esim. Park Tool BBT-4) lainata?

Nimimerkki pitääkö ostaa kuudes eri keskiötyökalu?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Liekkö porukka etelän leireillä ?
    Päinvastoin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Liekkö porukka etelän leireillä
    mm tämmöisiä lenkkejä tuli tehtyä.

lumikenkä- ja hiihtolinkkejä en laita f-foorumille
    heccu muokkasi tätä : 21.03.2015 at 08.15 Syy: takaisin päiväjärjetykseen

Hienot on taas ollu kelit ja maisemat Heccun retkillä.

Kävin aamulla pikkulenkillä. Totesin, että polut huippukunnossa, mutta nastat olisivat olleet todella tarpeen osan matkaa. Auringon lämmittäessä jouduin ihan kirjaimellisesti talutteleen pyörää Tuomalan suolla.
    Viikonlopuksi on pakkasta luvassa ja ehkä mahtikelejä. Pitäiskö nyt suunnitella kunnon lenkkiä? Lauantai vai sunnuntai?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Sunnuntaina kelattiin frendin kanssa heittää lenkki ja ajottaa se sillai,että lenkin varrella nähtäis Päitsin endurokuskeja.
    Sopii hyvin teemaan

Tod näk lauantainakin ajelen.

Pitää väijyä tätä foorumia, jos sattuis osumaan osan matkaa samaan letkaan.

No miten, tapahtuuko viikonloppuna jotain? Voisin lähteä jonon perään roikkumaan. Toki kelivaralla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    No miten, tapahtuuko viikonloppuna jotain? Voisin lähteä jonon perään roikkumaan. Toki kelivaralla.
    No nyt pikapäätös huomisesta lenkistä, esim. klo 10, tai sitten ainakin normiaika su klo 9?

Voishan sitä huomenna käydä semmosen parituntisen ja su normiaikaan. Mulla on kolmelta menoa huomenna että ennen sitä.

Hieno keli oli tänään ajaa lenkki ja polut hyvässä kunnossa. Osittain jäätä mutta oli sen verran pehmeää, että oli vain pari kohtaa missä piti talutella. Esimerkiksi Maston reitin pystyi ajamaan ilman jalan maahan laittamista

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Voishan sitä huomenna käydä semmosen parituntisen ja su normiaikaan. Mulla on kolmelta menoa huomenna että ennen sitä.
    No sit maalikaupalle huomenna klo 10 kaikki jotka haluaa nautiskella.

Siellä siis!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jost Katso viesti
    Hienot on taas ollu kelit ja maisemat Heccun retkillä.
    jaettu ilo on moninkertainen ilo

Mites liukkaat oli polut, onko kesägumeilla mitään asiaa? Viime sunnuntaina olis ainakin ollut nastat tarpeen.

^Olin tänään Mätiksellä kuvitellen aloittavani kesäkauden. Kaikki paljon kävellyt polut oli umpijäässä. Sivuhaarat, joita ei talvella ehkä käytetty lainkaan, olivat kesäkelillä. Ja sit kaikkee siltä väliltä. Nastat alla varmaan pärjää hyvinkin.
    ^^On tolla hecculla hienot reissut. Kyl käyp katteeks. Ei ihme, että jakaessa tuntuu iloa. Kyl minustkii tuntus, jos joku mua jostain kedehtis. Mutkun ei kadehdi. Reissun jatkoa hecculle, ja hyvää. Ja jaa kanssamme
    onks pakko, jos ei haluu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    ^Olin tänään Mätiksellä kuvitellen aloittavani kesäkauden. Kaikki paljon kävellyt polut oli umpijäässä. Sivuhaarat, joita ei talvella ehkä käytetty lainkaan, olivat kesäkelillä. Ja sit kaikkee siltä väliltä.
    Muutaman lenkin "harjoiteltuani" ko alueella niin eilen onnistuin parituntisen lenkin ajamaan kokonaan kesäpoluilla.. Ilola-Mätis(korson tien eteläpuoli)-tuusulantien ja motarin väli..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    On tolla hecculla hienot reissut. Kyl käyp katteeks. Ei ihme, että jakaessa tuntuu iloa. Kyl minustkii tuntus, jos joku mua jostain kedehtis. Mutkun ei kadehdi. Reissun jatkoa hecculle, ja hyvää. Ja jaa kanssamme
    no toi oli mun lomaviikko, nyt on palattu arkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Päinvastoin

Kuinkas kaukaa pohjoisesta tää on?

Tuolla aavistuksen etelämpänäkin on vielä täys talvi. Kivoja maisemakuvia ei siellä oikein synny, niin otin sitten eilen selfieitä selfietikulla

Koitin välillä pitää huulet asianmukaisesti töröllä, mutta se johti aina läheltäpititilanteisiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Kuinkas kaukaa pohjoisesta tää on?
    Tuo on Ylläkseltä. Eilen kotiuduttiin, hieno viikko oli laskee menemään.

Jätkähän lentää(peukkua). Ite en uskalla kyllä.

Tuli hommattua:

^Helpompaa kuin fillarilla toi suksilla pomppinen minun mielestäni on. Pitäis joskus mennä treenailemaan Talman hyppypatjalle, jos oppisi jotain temppuja. Ja, että pärjäis jatkossakin tolle 5-vee tytölle

Tuutkos Jukka Meri-Teijoon enskailemaan toukokuun alussa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Tuli hommattua:
    Onko toimiva systeemi? Otitko MIPS:llä vai ilman? Kauheesti kysymyksiä ilmassa...

Meriteijosta ei vielä tiiä kun voip olla että pukkaa skimbareissun viikolle 18.
    Kypärä o MIPS versio koko M. oma pää 57cm, tuntuu ok:lta. Leukasuojan saa päälle ja pois suht helposti, tottumalla helpottuu sekin. ajanu en oo tuo päässä vielä.
    http://www.mountainbikes.net/mtbikes...MzA=&pnr=25976
    Tuolta tilasin, postit 6?e. Saa tuota(mun) sovittaakin. Ilman mipssiä 179.9e

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    ^Helpompaa kuin fillarilla toi suksilla pomppinen minun mielestäni on. Pitäis joskus mennä treenailemaan Talman hyppypatjalle, jos oppisi jotain temppuja. Ja, että pärjäis jatkossakin tolle 5-vee tytölle

Tuutkos Jukka Meri-Teijoon enskailemaan toukokuun alussa?

Hei Ertsi,

tässä olisi yksi opettajakin temppuiluun (Mun jälkikasvua) ja en pysy enään perässä. Näin niitä temppuja harjoitellaan.

Tänä vuonna treenaa Rukalla ja nytkin on kisoissa Laaxissa Sveitsissä. Ikävä kyllä pappa petalar meiningillä mennään, eli pyörä päivitykset on edelleen jäissä.
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •