"Ilmeisesti perustat väitteesi että olen ajnut 500W piirakalla tuohon kohdan 5 väitteeseen, jossa ei ole mielestäni mitään järkeä, mutta omalta osaltani lopetan tämän tähän, tästä on turha vääntää. Saat olla sitä mieltä, että olen ajanut 500W tai yli 1 kW moottorilla tai mitä tahansa. Sopivasti yhdistelmällä kohtia 3 ja 5 saat moottorista yli kilowatin piirakan."
Anna mun nauraa sun kanssas. Iso mies, ja höpisee ihan mitä sattuu. Kuten jo olen aiemmin maininnut, ja linkannut, ihan itse kerrot ajaneesi 500W-moottorilla 20 000km tällä foorumilla.
Jokainen voi asian tarkistaa lukemalla vanhoja postejasi. Intosi väittää itseäsi vastaan huvittaa.
Sitten siitä laista vielä. Se 250W on pitkän ajanjakson jatkuva maksimiteho joka perustuu moottorin kokoon. Lyhyen aikaa saa olla vaikka 1000W.
" thought the legal limit for electric bikes was 250 Watts in the UK?
Well, yes and no. The legal limit refers to the continuous power output, whereas the figures above are for absolute maximum power. Most motors can give maximum output for a minute or two, but they’d melt if asked to do it all day – just like a cyclist. Obviously, maximum power is more useful than continuous power as a guide to the way a bike will climb a hill. Look at the spec of bikes on sale and you may see 200 watts, 250 watts or (illegally) 400 watts. These figures are only a rough guide to the true maximum power output."
Kirjanmerkit