Lainaus Alkujaan tämän lähetti E-Cruiser Katso viesti
No silloin saattaa kyselläkin ja saakin kysellä, mutta se on jo omaa tyhmyyttä jos hurjastelee. Viittäkymppiä on tarpeettoman lujaa ja tarvitsee 1000W-suoravedon ja paljon sähköä. Sitä vauhtia ei ajeta varsinkaan selkä suorana pitkään. Kun tässä nyt mainittiin"tuollainen"..
Oma kulkee hikiset 38 km/h 48-voltilla, vastatuuleen vähemmän. Hulluna polkemalla pääsee just 45 km/h. Huvittaa aina ne jutut "tuollanen menee kuuttakymppiä!". Olen tarjonnut aina koeajon. Yhden ohitin sen kilpapyörällä hänen ajaessaan cruiseria vaikka mulla ei ollut kuin tavalliset kengät Naama oli näkemisen arvoinen.
Tilannetaju on tärkeää. Että elää ihmisiksi. Sitä ei laki opeta.
Nimenomaan sähkömäärä ja akkukesto oli mulla syynä tehojen rajoittamiseen. Viimeisenä ajona mun fillarilla käänsin kaikki asetukset täysille ja ajoin mun 7 km työmatkan täysiä, sitten sama pätkä seuraavan päivänä maasturilla ja aerotangoilla. Jälkimmäinen oli nopeampi

Vinkatkaa ihmeessä jos näette jossain fiksua pientä kevyttä kohtuuhintaista moottorisettiä teholuokassa 150W...200W. Tuo riittaisi minulle.

Ja lopuksi:
Ajakaa millä tykkäätte, en siitä teitä tuomitse, olen varoittanut seuraamuksista. Nykylainsäädäntö on typerä ja yllä olen kertonut oman mielipiteeni siitä millainen sen pitäisi olla. Suunilleen tu E-cruiserin paketti on se, mitä ehdotin lailliseksi kaikille yli 15 vuotiaille ilman isompaa byrokratiaa.