GiantElectrobikeGarminMPMessut
Näyttää tulokset 1 - 30 / 713

Aihe: Sähköpyörä/ sähkö kitin hankinta.

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    E-Cruiser Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    No siinä tapauksessa muun moottori oli täisin laillinen. Kiinalaiset oli stanssanneet sen kylkeen 36V, 250W ja mulla oli 36V akku. Moottori oli ostettu nimenomaan euroopan erikoisversiona 250W, joka originaalijohdotuksella, kontrollerilla ja 36V/10 Ah:n lyijyakulla pitikin luultavsti kohtuu hyvin paikkaansa. Mutta kun johdot vaihtoi parempiin, kontrollerin toiseen ja syötti 36V lithium akulta, niin tehot nousi huimasti. Itse en nähnyt isommalle teholle mitään tarvetta, joten laitoin kontrollerin virtarajaksi 10A, joka hyötysuhdekäyrän mukaan olisi merkannut noin 250W antotehoa. Toimintasäde 10 Ah lithiumakulla oli n.100% pidempi, kuin saman amppeerituntimäärän ja nimellisjännitteen lyijyakulla.
    Itse kyllä olet kertonut moneen kertaan sen olleen 500W-suoravetopiirakka. Whatever..

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...hk%F6py%F6r%E4

"Näin se varmaan on, jos tehoa on moninkertaisesti lain sallimaan 250W nähden. 500W suoravetopiirakasta on kokemusta ja sillä ei mitään ongelmaa. Tosin mulla on painoa ja ko pyörässä oli kohtuu etukeno ajoasento. Renkaina oli Nokian W240 nastat."

Mutta joo, ollaan samaa mieltä sitten suunnilleen siitä, kuinka pykälien pitäisi olla.
    E-Cruiser muokkasi tätä : 10.03.2015 at 15.16

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •