Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
Ei nuo maheadin mitat 172/80 cm mitenkään pahat ole oikeaa kokoa valittaessa, ei edellytä mitään poikkeuksellista rungolta. Ei nyt kaikista lyhintä ja korkeintakaan. Kummalliset mitat antoi laskenta.
Täytyy vielä paremmalla aikaa mitata uudestaan tuo käden pituus, voihan se olla että omituiset tulokset johtuu kuitenkin mittavirheestä.

Kummallisia ovat nuo brititkin tuumineen ja puntineen ja vasenpuolisine liikenteineen. Titaanipyörän stanover-mittakin ilmoitettu erikoisesti, britit nyt yleensä kuitenkin ovat pragmaattisia, kaipa tässäkin jokin juju. Noista pienemmistä kumpi koko tahansa nyt kävis.
Kumpi olis "turvallisempi"?

Voisko ottaa runkosarjan ja osat viimeistä nippeliä myöten ja kasata itse tai kasauttaa. Special Biken ihmiset varmaan ihan mielellään tekis. Ei itse kasaaminen ole kovinkaan vaativa homma eikä vaadi kovin erikoisia kaluja. Sais kahvat kerralla oikein päin.
Itse asiassa ihan mielelläni opettelisin ja itse kasaisin, mutta ajanpuute on suurin ongelma. Tykkäisin kun pyörä olisi läpikotaisin tuttu, jolloin mahdollisten ongelmienkin ratkontaan olisi paljon paremmat lähtökohdat. Toisaalta, pelkkä runko + osat tulisi (aiempia keskustelujen perusteella) parhaimmillaankin about samanhintaisiksi, joten kannattavinta olisi kuitenkin ostaa koko fillari ja modifioida sitä. Ei taida kuitenkaan osasarja + muu tilpehööri irrota ~900 euroon mistään?