GiantHephaGarminElectrobike
Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 346

Aihe: Ensimmäinen cyclocross

  1. #181
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Onnea hyvin meni, oli ilo osallistua keskusteluun!

  2. #182
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    823
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Todellakin. Minäkin tykkään matalasta ajoasennosta, mutten ihan niin paljon että hyväksyisin 30mm pinon avaruudettimia stemmin alle ihan vaan varmuuden välttämiseksi. Se on kuitenkin melko paljon. Pitäisi päästä jo lähtökohtaisesti lähelle jotain 5mm pinoa, jonka voi ottaa pois tai johon voi lisätä toiset 3-5mm tarpeen vaatiessa. Mutta toisaalta minulla onkin melko hyvä näppituntuma sopivaan stack/reachiin miellyttävän maantiepyörän perusteella. Ja toisaalta jos se standover on oikeasti ahdistava, on pakko ottaa se keulastaankin matala runko.
    Tähän vielä sen verran, että monet proffatkin kuulemma pitävät vähintään tuota 5 mm spaceria "pistemäisen kuormituksen välttämiseksi".
    En nyt ihan satasella osaa väittää, onko järkisyy vai uskomus. Tietenkin stemmin kulmalla on aina mahdollisuus tuota handle bar droppia kasvattaa. Joskus luin jonkin artikkelin jostain kustomirunkoäijästä, joka suunnitteli pyörän mitat niin, että stemmin alle tuli yleensä kaksi 10 mm spaceria ja yläpuolelle yksi. Syytä en tiedä, ehkö sopi äijän silmään vaan.

    Lyhytselkäisillä, kuten minulla, spacerien avulla voi ottaa pykälää pienemmän rungon ja pidemmän stemmin mikä vakauttaa pyörän käytöstä. Etenkin maantiepyörässä tämä on ihan olennaisesti ajomukavuuteen vaikuttava seikka. Taas lyhytjalkaisella tuo standover ongelma saattaa olla ihan hyvä syy käyttää avaruudettimia.

    No, tämä taas niitä ihan omia kaksisenttisiäni, voi ajatella toisin tai sillä kolmannellakin tavalla.
    http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/

  3. #183
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Onnea hyvin meni, oli ilo osallistua keskusteluun!
    Iso kiitos sinulle ja kaikille muille avusta, kyllä tämän keskustelun avulla paljon pystyi jäsentelemään omia ajatuksia ja mietteitä. Paljon tuli hyviä pyörä-ehdotuksia, ja vaikka valitsinkin sitten yhden noista jo aloitusviestissä luettelemistani pyöristä, niin paljon paremmin minä nyt ymmärrän miksi minun se kannatti valita. Ja teräs- sekä titaanirungoista luin kyllä sen verran paljon kaikenlaista kommenttia ja analyysia, että niistä kyllä jäi positiivinen muistijälki. Eihän sitä ikinä tiedä vaikka joskus myöhemmin semmoinenkin kotoa löytyisi; ennemminkin, jos satun lotossa voittamaan.

    Vielä ei edes ostokrapulaa ole tullut, kauhea into vain saada fillari alle ja päästä ajelemaan.

    Hydraulisista jarruista täytyy muuten sanoa, että ne kyllä tuntuivat todella miellyttäviltä. Varsinkin yläotteesta niiden käyttö oli mukavaa, kun ihan kahvan yläreunastakin oli helppo jarruttaa tehokkaasti. Ero perinteiseen mekaaniseen levyjarruun tuntui samanlaiselta kuin ajaisi jarrutehostamattomalla autolla; molemmilla kyllä vauhti hidastuu, mutta toisella se hidastuu helposti ja vaivattomasti, hienostuneesti. Tosin tuo CaadX 105-mallin Promax Render R ei ehkä paras verrokki ollut muutenkaan, parempiakin mekaanisia jarruja olisi ollut saatavilla.

    Niin ja kauppiaan mukaan lastenistuimen uskaltaa kiinnittää tuohon runkoon, on heillä kuulemma niitä aina joskus laiteltu.

  4. #184
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Onnittelut myös minulta. Yksi fiksuimmista säikeistä pitkään aikaan.

    Ja sitten speksaamaan sitä toista kiekkosettiä. Crossari ny on vaan semmoinen kapistus joka kaksia (vähintään) kiekkoja suorastaan huutaa, IMO.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  5. #185
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    264
    paljon tuolle tuli loppujen lopuksi hintaa?

  6. #186
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Onnittelut myös minulta. Yksi fiksuimmista säikeistä pitkään aikaan.
    Kiitos kiitos.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Ja sitten speksaamaan sitä toista kiekkosettiä. Crossari ny on vaan semmoinen kapistus joka kaksia (vähintään) kiekkoja suorastaan huutaa, IMO.
    Heh, luulen että perhesovun takia joudun himpun verran lykkäämään lisäinvestointeja. Vaikka olisihan tuossa ostoslistalla myös jonkinlainen kattokuljetuslaite autoon (vetokoukkua ei ole).

  7. #187
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    paljon tuolle tuli loppujen lopuksi hintaa?
    Itse fillari oli tarjouksessa 1780 e (vielä tämän tammikuun ajan -15 % näistä tämänvuoden cycloista). Hintaan sisältyi eturattaan vaihto 34-piikkiseen. Tuohon päälle tuli ilman alennuksia talvirenkaat, lokasuojat ja pulloteline valmiiksi asennettuna, yhteensä 150 e. Lisäksi halusin sen alkuperäisen 36-piikkisen eturattaan mukaani, siitä 30 e (se olisi jäänyt liikkeen käyttöön muutoin). Niin ja toki alkuperäiset kesärenkaat, Sammy Slickit saan mukaan. Yhteensä koko roska töineen 1960 e.

    Sen mitä ulkomaalaisia verkkokauppoja olen katsonut, niin itse pyörän hinta oli mielestäni hyvinkin kohtuullinen. Muista kamppeista olisi varmaan jonkun euron voinut säästää, mutta en kokenut sitä tarpeelliseksi kun sai kuitenkin asennustyöt sitten ilman lisähintaa, ja toisaalta Suvala palveli niin hyvin että mieluusti heille siitä jo vähän maksaakin.

  8. #188
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    No ei rahallinen panostus ja Suvalalta vielä pahalta kuulosta. Sitten se eka 1000 kilsaa, siinä vaiheessa pitää olla taju selkeänä että onko ajoasento kohdillaan vaiko tottuuko kuski pyörän tehdasmoodeihin.
    Sitten 10t kilsaa niin tietää viimeistään oliko tää se oikea, ihan kuin hellujenkin kanssa. Ja kun nää kilometrit ajaa rapian vuoden sisään niin aina parempi.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  9. #189
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Tietenkin stemmin kulmalla on aina mahdollisuus tuota handle bar droppia kasvattaa. Joskus luin jonkin artikkelin jostain kustomirunkoäijästä, joka suunnitteli pyörän mitat niin, että stemmin alle tuli yleensä kaksi 10 mm spaceria ja yläpuolelle yksi. Syytä en tiedä, ehkö sopi äijän silmään vaan.
    / Frosty

    Onnistuin muinoin löytämään 100 mm stemmin 10 asteen kulmalla. Tämä vakauttaa pyörän niin ettei sitä saa kaatumaan millään, ohjauskulma 71 ja stemmi oikein päin. Mentaalisista syistä pitää stemmin alla olla jotain samoin päällä, sopii tämänkin äijän silmään.

  10. #190
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Mulla vielä Terua vanhempana äijänä kannattimen alla voi olla jotain muttei ikinä päällä. Ja ehdottomasti kannatin miinuskulmassa. Sitten kun joudun vaihtamaan ylöspäin tököttävään niin totean jotta jotain nousevaa mullakin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  11. #191
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Itse fillari oli tarjouksessa 1780 e (vielä tämän tammikuun ajan -15 % näistä tämänvuoden cycloista). Hintaan sisältyi eturattaan vaihto 34-piikkiseen. Tuohon päälle tuli ilman alennuksia talvirenkaat, lokasuojat ja pulloteline valmiiksi asennettuna, yhteensä 150 e. Lisäksi halusin sen alkuperäisen 36-piikkisen eturattaan mukaani, siitä 30 e (se olisi jäänyt liikkeen käyttöön muutoin). Niin ja toki alkuperäiset kesärenkaat, Sammy Slickit saan mukaan. Yhteensä koko roska töineen 1960 e.

    Sen mitä ulkomaalaisia verkkokauppoja olen katsonut, niin itse pyörän hinta oli mielestäni hyvinkin kohtuullinen. Muista kamppeista olisi varmaan jonkun euron voinut säästää, mutta en kokenut sitä tarpeelliseksi kun sai kuitenkin asennustyöt sitten ilman lisähintaa, ja toisaalta Suvala palveli niin hyvin että mieluusti heille siitä jo vähän maksaakin.
    Ei ollenkaan paha hinta. Oliko siellä 54 kokoa? Menin myymään typeryysissäni cyclon viime kesänä ja täytyy nyt todeta, että se on kuitenkin välttämättömyyshyödyke.

  12. #192
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Ei ollenkaan paha hinta. Oliko siellä 54 kokoa? Menin myymään typeryysissäni cyclon viime kesänä ja täytyy nyt todeta, että se on kuitenkin välttämättömyyshyödyke.
    On siellä just tasan tarkkaan tämä minkä jätin ostamatta. (Jollei ole nyt sitten tämän päivän aikana mennyt, mutta ajankohdan huomioiden se ei nyt ehkä kauhean todennäköistä ole.)

  13. #193
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    No ei rahallinen panostus ja Suvalalta vielä pahalta kuulosta. Sitten se eka 1000 kilsaa, siinä vaiheessa pitää olla taju selkeänä että onko ajoasento kohdillaan vaiko tottuuko kuski pyörän tehdasmoodeihin.
    Sitten 10t kilsaa niin tietää viimeistään oliko tää se oikea, ihan kuin hellujenkin kanssa. Ja kun nää kilometrit ajaa rapian vuoden sisään niin aina parempi.
    Luulen kyllä että ajoasentoa joudun vielä hakea, ja muutenkin keskikehon lihaksia pitänee vahvistaa jotta jaksan kannatella itseäni pidempiä aikoja oikeassa asennossa. Mutta jospa se tästä lähtisi suttaantumaan. 10 tkm olisi kyllä hieno lukema runsaaseen vuoteen, mutta luulen että ihan semmoisiin lukemiin en tule vielä pääsemään, ihan jo siksikin että pyöräilylle ei ole niin paljon aikaa käytettävissä kuin haluaisin.

  14. #194
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.574
    Doh, missä nyt mennään? Jos ei kuvaa niin ei uskota mtn

  15. #195
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Doh, missä nyt mennään? Jos ei kuvaa niin ei uskota mtn
    Ole hyvä: http://i.imgur.com/bcTRdaQ.jpg Valitettavasti sairastelun takia en sitten ole päässyt edes sitä ensimmäistä kunnon koeajoa ajamaan... Siellä se pesuhuoneessa odottelee ja jatkuvasti minulle kuiskuttelee että olisi kivaa jos joku vähän ajelisi hänellä.

    Liikkeessä kesärenkailla ja Wellgon muovipolkimilla fillari painoi 9,75 kg. Vaihdoin siihen aiemmasta pyörästä Shimanon SPD M324 -lukkopolkimet ja Brooksin B17-satulan, sekä sitten liike laittoi ne talvirenkaat & lokasuojat. Nyt pyörä ei ole enää ihan niin kevyt, 11,8 kg. Talvirenkaat itsessään tosin lohkaisee tuosta lihomisesta yli kilon. En kuitenkaan tuosta ota ressiä, koska kuskista on niin helppo tiputtaa ainakin 15 kg pois. Vasta sitten kun vararavinnot on kulutettu, rupean pohtimaan yksittäisten komponenttien keventämistä. Tosin polkimet vaihtanen jossain vaiheessa pelkkiin lukkopolkimiin, mutta nekin vain sen vuoksi ettei tarvitse liikkeelle lähtiessä hakea polkimen oikeaa puolta. Samalla siinä kuitenkin säästänee muutaman gramman.

    Ajamattomuuden takia tässä on ollut muuten hyvin aikaa tutkia pyörää läpikotaisin, ja ainoan pienen kauneusvirheen mitä huomasin, oli että etujarrulevy on aavistuksen kiero jostain kohtaa. Ei sitä mitenkään muuten huomaa kuin siten, että renkaan pyöriessä vapaasti ilmassa kuuluu pieni laahaus tietyssä kohtaa, ja eturengas pysähtyy nopeammin kuin takarengas. Mutta vaikea uskoa että tuosta mitään käytännön haittaa olisi, ellei minimaalista jarrupalan ja -levyn kulumista lasketa.

  16. #196
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Nurmijärvi
    Viestit
    3.574
    Hyvältä näyttää Kännäri. Nuo pinnaheijastimet syö eleganssia ikävästi. Huomaamattomampia, mutta yhtä tehokkaita löytyy. Olen nuita nähnyt Prismassa ja Lidlissä.

    Onkos hän koittanut keskittää jarrua? Toki uusikin levy voi olla vinksallaan ( oikenee jakoavaimella hillitysti taivuttaen), mutta kannattaa tutkia.

    Mutta ekaks ukko äkkiä terveeksi!

  17. #197
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Hyvältä näyttää Kännäri. Nuo pinnaheijastimet syö eleganssia ikävästi. Huomaamattomampia, mutta yhtä tehokkaita löytyy. Olen nuita nähnyt Prismassa ja Lidlissä.
    Kappas, nuohan oli kivan oloisia. Pitääpä pitää silmät auki kauppakäynnillä jos tulisi vastaan.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Onkos hän koittanut keskittää jarrua? Toki uusikin levy voi olla vinksallaan ( oikenee jakoavaimella hillitysti taivuttaen), mutta kannattaa tutkia.
    En ole keskittänyt, kun järkeilin ettei itse jarrupalat voi olla väärässä asennossa kun laahaaminen ei ole jatkuvaa, vain tietyssä kohdassa kuuluvaa.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Mutta ekaks ukko äkkiä terveeksi!
    No se.

  18. #198
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    264
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Kappas, nuohan oli kivan oloisia. Pitääpä pitää silmät auki kauppakäynnillä jos tulisi vastaan.



    En ole keskittänyt, kun järkeilin ettei itse jarrupalat voi olla väärässä asennossa kun laahaaminen ei ole jatkuvaa, vain tietyssä kohdassa kuuluvaa.



    No se.
    Levyt saa oikaistua käsinkin. Harvemmin ne taitaa olla täysin suoria, ei edes uutena. Aika hyvin on levylle kuitenkin tilaa, joten keskittämällä varmaankin selviää.

    Niin, se 54 on nyt tossa edessä säädettävänä.

  19. #199
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Niin, se 54 on nyt tossa edessä säädettävänä.
    Onneksi olkoon hienon pyörän ostamisesta! Koita päästä nopeampaa ajelemaan kuin allekirjoittanut.

  20. #200
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Karjaa
    Viestit
    922
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    / Frosty

    Onnistuin muinoin löytämään 100 mm stemmin 10 asteen kulmalla. Tämä vakauttaa pyörän niin ettei sitä saa kaatumaan millään, ohjauskulma 71 ja stemmi oikein päin. Mentaalisista syistä pitää stemmin alla olla jotain samoin päällä, sopii tämänkin äijän silmään.
    En ihan varma ole mitä tarkoitit kun koko tarinaa en lukenut, mutta tuo näyttää vähän siltä kuin sanoisit stemmin kulmalla olevan vaikutusta vakauteen, vaikka sama se on miltä korkeudelta haarukanputkeen kannatin on kiinnitetty ja millä kulmalla se on. Mutta joka muutos tangon asemaan pyörässä tietenkin vaikuttaa.
    what can be said at all
    can
    be said clearly

  21. #201
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Oman näköaistini mukaan menee viestiä korvienväliin, kun stemmin voi asentaa "oikein päin" vakaus paranee, kun kulma on ohauskulmaan sopiva vakaus paranee. Viimmesen päälle mutua ja vähän kevennystäkin ellei peräti liioittelua. Stemmi on nyt jo asennettuna minun uusimpaan runkoon ja tulee kiertämään, jos vielä pyörä vaihtuu, stemmi ei kulu. Oman lähipyöräliikkeen kautta näytti tulleen, Uimosen maahantuontia. Ennen selailin Uimosen sivuja paljonkin ja vein pyöräliikkeeseen tilauksen tilausnumeroita myöten. Tuli sitten aikanaan. Nykyisin romut tulee maailmalta, taas on mielessä jotain.

    Tangon oikea korkeus on tärkeämpi säätö kuin stemmin kulma.

  22. #202
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Onnistuin muinoin löytämään 100 mm stemmin 10 asteen kulmalla. Tämä vakauttaa pyörän niin ettei sitä saa kaatumaan millään, ohjauskulma 71 ja stemmi oikein päin. Mentaalisista syistä pitää stemmin alla olla jotain samoin päällä, sopii tämänkin äijän silmään.
    Miten stemmi on oikein päin? Miinuskulmassa?
    Ulkonäöllisistä syistä stemmin alla ei saa olla kuin ohjainlaakerin top cover

  23. #203
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Onnittelut uudelle pyörälle täältäkin.
    Kovasta ajosta en mitään tiedä mutta sitä jostain syystä manataan paikalle tällaisissa tilanteissa.
    Memento mori

  24. #204
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Jos joku ihmettelee miksi en vieläkään kerro fiiliksiä uudesta pyörästä, niin eipä ole kuume vieläkään antanut periksi. Eikä kommentteja ihan lähiaikoina ole tulossakaan, kun keuhkokuumeeksihan tuo tauti sitten lääkärissä osoittautui. En olisi kyllä ikinä arvannut kun minkäänlaista kipua ei sillä suunnalla ole ollut missään vaiheessa, mutta pakkohan se on uskoa kun kuvissa näkyy poikkeavuutta ja äänetkään ei ole normaalit.

  25. #205
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    No niin, nyt on ekat vajaat (ja taudin takia verkkaisesti ajetut) 20 kilometriä käyty polkemassa. Onhan se fillari vaan kerta kaikkiaan aivan eri planeetalta kuin edellinen kulkupeli. Pyöräily oli kevyttä (olkoonkin että myös pyörätie oli hyvässä kunnossa), ja pyörää oli helppo hallita. Jarrut toimivat kuin ajatus, tosin olivat kevyemmät. Myös ajoasento oli n. 100 kertaa edellistä pyörää parempi: takapuoli ei kipeytynyt yhtään, ranteet eivät edes huomanneet että pyöräiltiin, ja jalkojenkin oli hyvä olla. Ainoastaan kämmenpohjat kipeytyivät jonkin verran, mutta pistäisin sen vielä tottumattomuuden ja ehkä ajoasennon hakemisen piikkiin.

    Kaikin puolin siis positiivinen ensikokemus. Ainut kauneusvirhe oli, että tämän yksilön vaihteet eivät olleetkaan ihan säädöissään, useimmissa isommalle vaihdoissa takaratas hyppäs pari ratasta kerralla, ja sitten hetken päästä palasi kevyempään pykälään. Pienemmälle naksauttaessa ei taas välttämättä tapahtunut mitään pitkäänkään aikaan, kunnes sitten jossain vaiheessa vaihde haki paikkansa. Se oli aika ärsyttävää, joten jahka postimies kuljettaa Saksasta tilatun Park Toolin korjaustelineen (kaikenlaista ihanan kallista sitä pitääkin ostella fillarin lisäksi ), pitää tutkiskella josko tuon saisi säädettyä vaihtamaan kuten pitääkin.

  26. #206
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    1.735
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Ainut kauneusvirhe oli, että tämän yksilön vaihteet eivät olleetkaan ihan säädöissään, useimmissa isommalle vaihdoissa takaratas hyppäs pari ratasta kerralla, ja sitten hetken päästä palasi kevyempään pykälään. Pienemmälle naksauttaessa ei taas välttämättä tapahtunut mitään pitkäänkään aikaan, kunnes sitten jossain vaiheessa vaihde haki paikkansa. Se oli aika ärsyttävää, joten jahka postimies kuljettaa Saksasta tilatun Park Toolin korjaustelineen (kaikenlaista ihanan kallista sitä pitääkin ostella fillarin lisäksi ), pitää tutkiskella josko tuon saisi säädettyä vaihtamaan kuten pitääkin.
    Suotta korjaustelinettä odotat. Pikasäädöstä vaan pikkasen säätöä ja baanalle. Jos ei tullut hyvä, niin vähän lisää tai pois tarpeen mukaan.

  27. #207
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Uleaborg
    Viestit
    2.070
    Ja arvaus.. vartikierros myötäpäivään vaihtajan taka pikasäädöstä riittää.

  28. #208
    IncBuff Guest
    Vie se takaisin sinne Suvalaan ja käske säätää ne vaihteet kohdalleen. On se kumma kun kaupungin suurin ei saa yhtään säädöissä olevaa pyörää sieltä ulos.

  29. #209
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Kello
    Viestit
    2.059
    Mun kaikissa kolmessa uutena tuolta Suvalasta ostetusta pyörästä vaihteet oli säädetty oikein ja hyvin.... Kaks niistä Cännärin Cycloja

  30. #210
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Suotta korjaustelinettä odotat. Pikasäädöstä vaan pikkasen säätöä ja baanalle. Jos ei tullut hyvä, niin vähän lisää tai pois tarpeen mukaan.
    No pitäishän se nyt jotenkin vaimolle perustella että telineelle on heti käyttöä. Mutta joo, voisihan tuota käydä ennemminkin ruuvailemassa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •