GarminMPMessutElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 5215

Aihe: harjoitusvastus??!!

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Perkeleen Eliten My-E-Training softa. Se maksaa 9.99 Big Ones vuodessa ja sillä hinnalla toivoisi saavansa laatua. Mutta jostain syystä värkki ei kaikkia treenejä halua tallentaa nettiin minne se ne tallentaa/siirtää automaagisesti tms. About joka viides treeni tms häviää taivaan tuuliin. Eli kun reenin jälkeen menee HISTORY kohtaan mikä olevinaan listaa kaikki softalla ajetut treenit, niin säännöllisen epäsäännöllisesti sieltä uusin treeni uupuu. Vttu. Ja kerran sitten sama ajettu treeni oli kahteen kertaan. Eihän tuo nyt niin pahasti haittaa mutta viduddaa silti kun kaikki data menee hukkaan. Garmini toki tallentaa ajaessa sykkeen ja ajan (ja kadenssin ja vauhdin) mutta ei watteja. Eli ajoajan saa kyllä Garminin kautta talteen seurantaan mutta watteja ei noilta kerroilta jolloin softa haluaa olla tallentamatta historydataa just ko treenin osalta.

Muuten ihan ok softa tuo. Toisaalta enpä ole siitä muuta näyttöä käyttänytkään kuin "Base training" mikä näyttää ihan perustiedot (vauhti, kadenssi, syke, watit, ajoaika).

Edit: Kertokaa Apple fanit että millä saan iPadini pitämään wlania auki KOKOAJAN kun värkki on päällä? Minä luulen että osatekijänä tuohon treenien tallennettavuusongelmaan on se, että tuo helvetin iPad tuntuu katkaisevan wlanin itsekseen jos sitä ei käytä. Vaikka näyttö olisi siis päällä. Tuo Eliten softa kun yrittää sit reenin jälkeen tallentaa reeniä verkkoon, niin vaikka se ei mitään herjaakaan, niin yleensä aina on wlan poikki taustalla. Joutuu menee jonnekin iPadin omaan "settings --> tarkista päivitykset" kohtaan jolloin wlan aktivoituu taas. Mutta monesti se on sit myöhäistä tuon Eliten softan kannalta jo.

Edit2: Itse Turbo Muin on pelittänyt kuin sveitsiläinen kello kokoajan ja on ollut kyllä huippu laite. Kaksnelonen telkkariin nenän eteen pyörimään ja TM rullaamaan. Voittaa melkein 24/Sohva kombinaation. No, melkein.
    VesaP muokkasi tätä : 13.10.2014 at 10.12

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •