Lainaus Alkujaan tämän lähetti kasahiki Katso viesti
Tulipa hankittua BKoolin Pro traineri ja tänään ekan 20 min testilenkin ajelin ja täytyy todeta, että täyttää toistaiseksi kaikki odotukset. Helppo oli asentaa, vakaa kuin mikä ja simulaattorissa riittää reittejä ym. kivaa.

(leikattu)
Samat fiilikset täällä. Uskomaton taistelu tulee 7-10 hengen liveajossa Lähdin soitellen sotaan...olisi pitänyt olla geelejä taskussa kun en tajunnut että lopun ylämäki on 14.5% nousua, jossa pelkkä eteenpäin pääsy vaati yli 200W tehoja. Huonostihan siinä kävi.

Kertakaikkiaan loistopeli, jossa parasta liveajon lisäksi on oik. alakulmassa oleva nousuprosentti + tuleva nousu/laskuprosentti, eli pystyy ennakoimaan ylä- ja alamäet. Jatkuva watti- ja kadenssilukema on myös mukava. Polar V800 näytti kaloreiksi noin 10% enemmän kuin BKOOL, mutta ANT+/BT lähettävä Wahoon sykevyö on vasta tulossa. Polar sisäliikuntamoodilla. Ajotuntuma on ainakin minulle riittävä, vaikkei traineri itse pyöritäkään alamäissä. Älkää ostako sitä BKOOL:n mattoa, se on ihan onneton tekele- Ensinnäkin se haisee ja toiseksi siihen tulee pyöräbn selästä noustessa reikiä ja repeämiä.

Lisään tarvittavien lisävarusteiden listaan vielä pöytä/jalkatuulettimen. Minun reisilläni Keski-Suomen maastoihin liian pieni eturatas, ei ole BKOOL:n ylämäissä yhtään liian pieni.