Samat fiilikset täällä. Uskomaton taistelu tulee 7-10 hengen liveajossaLähdin soitellen sotaan...olisi pitänyt olla geelejä taskussa kun en tajunnut että lopun ylämäki on 14.5% nousua, jossa pelkkä eteenpäin pääsy vaati yli 200W tehoja. Huonostihan siinä kävi.
Kertakaikkiaan loistopeli, jossa parasta liveajon lisäksi on oik. alakulmassa oleva nousuprosentti + tuleva nousu/laskuprosentti, eli pystyy ennakoimaan ylä- ja alamäet. Jatkuva watti- ja kadenssilukema on myös mukava. Polar V800 näytti kaloreiksi noin 10% enemmän kuin BKOOL, mutta ANT+/BT lähettävä Wahoon sykevyö on vasta tulossa. Polar sisäliikuntamoodilla. Ajotuntuma on ainakin minulle riittävä, vaikkei traineri itse pyöritäkään alamäissä. Älkää ostako sitä BKOOL:n mattoa, se on ihan onneton tekele- Ensinnäkin se haisee ja toiseksi siihen tulee pyöräbn selästä noustessa reikiä ja repeämiä.
Lisään tarvittavien lisävarusteiden listaan vielä pöytä/jalkatuulettimen. Minun reisilläni Keski-Suomen maastoihin liian pieni eturatas, ei ole BKOOL:n ylämäissä yhtään liian pieni.

Lähdin soitellen sotaan...olisi pitänyt olla geelejä taskussa kun en tajunnut että lopun ylämäki on 14.5% nousua, jossa pelkkä eteenpäin pääsy vaati yli 200W tehoja. Huonostihan siinä kävi.
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit