HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 39 / 174 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 37 38 39 40 41 49 89 139 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.141 - 1.170 / 5219

Aihe: Virallinen Fatbike™ - TechTalk ketju.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti a-o Katso viesti
    No mulla on Fattyssä On-One. Ihan jees ja kevyt. Ajotuntuma muuttui, Ellinmaalla alamäessä huomasin, ulosajo, OTB ja hallittu ukemi...
    mullaki 907ssa on-one hiilikeppi, tykkään! ei aiheuttanut lisää kevätjuhlaliikkeitä, fillari keveni apaut pualkiloo..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Ei hyvä vaan PARAS mitä rahalla saa nousua tosin vain 20mm ja nyt oikeen huippu halpa tarjous. Eli Answer 20/20 http://www.chainreactioncycles.com/f...r/rp-prod87814
    Oli kyllä niin houkutteleva tarjous(116e lisäalennuskoodilla) että peruin Crank Brothersin tilauksen ja iskin kiinni tuohon.
    Kerron tulevaisuudessa onko kehuille katetta.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Paljonko läskikumeen on laitettava lientä? Kai sekin jotain painaa?
    Vaimolla on noin 0,8dl/kumi ja hyvin on ilmat pysyny. Mulla maastokäytössä noin 1,2 dl, enkä vielä ole kokenut ongelmaksi muutaman maastolenkin jälkeen.

Näitähän ne lääkäritkin nykyään määrää vaivoihin. Moni on oikeesti saanut helpotusta ranne, hartia ja ym vaivoihin ja Answer 20/20 on oikeesti pehmeä tanko ajaa ja kulma muutos positiivinen.
    On-Onellakin on nykyään myös leveämpi ranteen säästäjä tanko https://www.on-one.co.uk/i/q/HBOOOG/on-one-og-handlebar Löytyy alu ja kuitu. Alu versio 29er kiinni itellä. Parempi kulma vielä minun kipeytyville ranteille, mutta Answerista tykkään enempi on leveempi ja jotenkin muutenkin tykkään enempi. Answer tuntuu leveemmältä mitä 720mm antaa ymmärtää samoin käy On-Onen OG tangolla.
    Minkälaista maastoa tommosella on tarkoitus jurnuttaa? Mulla oli hyvin pikaisessa testissä On Onen Mary stonga https://www.on-one.co.uk/i/q/HBOOMA/...mary-handlebar ja ainakin omaan polkujen koluamiseen oli aivan kamala. Kyllä siihen on syynsä miksi maastossa on stonga suht suora, niin polku- kuin moottoripyörissäkin. Tai ainakin semmoiseen lopputulokseen mä tulin. Ei tuommoisen sikkuran kanssa menty todellakaan samoista paikoista tutulla lenkillä mitä normaalilla stongalla. Johonkin retkiajeluun ja vastaavaan varmasti hyvin toimiva.

^Mary löytyy kotoa ja OG huomattavasti paremmin maastoon soveltuva leveydeltään ja kulmiltaan. Answer 20/20 ja Maryllä ei ole muuta yhteistä, kuin se, että ne on fillarintankoja. Answer sopii mahtavasti kaikkeen maasto rymistelyyn vaikka enska pyörään on leveyttä ja voimaa ohjata. Kannatta koittaa, nyt kun irtoaa noin halvalla 116€.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hissitolppa Katso viesti
    Minkälaista maastoa tommosella on tarkoitus jurnuttaa? Mulla oli hyvin pikaisessa testissä On Onen Mary stonga https://www.on-one.co.uk/i/q/HBOOMA/...mary-handlebar ja ainakin omaan polkujen koluamiseen oli aivan kamala. Kyllä siihen on syynsä miksi maastossa on stonga suht suora, niin polku- kuin moottoripyörissäkin. Tai ainakin semmoiseen lopputulokseen mä tulin. Ei tuommoisen sikkuran kanssa menty todellakaan samoista paikoista tutulla lenkillä mitä normaalilla stongalla. Johonkin retkiajeluun ja vastaavaan varmasti hyvin toimiva.
    Joo, sun kannattaa kokeilla answeria, jos jostain sellaisen saat kätösiin tai edes testiin. Taitaapi olla meidän setälenkeillä se yleisin malli, ja ajaapa sillä muutama räädimpikin kuski.

Oliko täällä rannekeskustelua...no jos kääntää sen maryn ylösalasin niin ranne tulee luontevammin suorassa kohti kahvaa. Sanotaanko sitä downsloupiksi? #KunhanHöpöttelen
    http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Anaxagore Katso viesti
    Vähänhän tuo paino on. Esimerkiksi Whiten kiekkosetti painaa 7.8kg. Fillarilehden läskipyörävertailussa taisi olla kiekkosettien painot 7.4-8.4kg. Tuosta Whiten setistä lähtisi litkuttamalla massaa aika paljon pois ja myös vaihtamalla pakaksi xt 11-36.

Edit: Eipä hyödytä pakan vaihtaminen kuin 44g...
    Äkkiä laskien Bontyn Jackalope kiekkosetti Hodag kumeilla jäisi painamaan tubeleksena noin 5,4kg, tähän pakka, jarrulevyt ja akselit niin oltaisiin silti alle 6kg... olenkohan laskenut oikein?

zipo Guest
    Pinnat tuli,liukenin duunista ja kohta testaamaan kunhan kiekonkasauskaffet on juotu.
    Tubeless vei aikaa vain 15 sekuntia.Bud/nextie 65mm eli sama mitä Mavic Ust kiekoilla.Ei hihnoja tms.
    Pikku pyörähdyksen jälkeen rengas piti tietysti irrottaa kun olen kuullut juttua että joiltakin kehiltä rengasta ei saa pois kuin puukolla silppuamalla.
    Nätisti irtosi ja pysyi myös vanteella nolla paineella.
    Renkaan profiili muutui huomattavasti ,jota olen hakennutkin jo jonkin aikaa.Järkihintaisia 65mm kehiä ei vaan ole ollut tarjolla.
    Kuva vääristää mittasuhteita rajusti...
    Trekissä on ollut 3 eri keulaa ja se kaikkein oudoimman näköinen on paras,siis rauta Jones
    On One kuitukeppi ei vaan passanut meitsille,kai sille olisi voinut antaa mahdiksia useammalla kuin 2 lenkillä.

mutanaama Guest
    Mutta se kysymys kuuluukin, paljon nuo painoi??????

^Ilmeiseti hakusessa oli pöyreämpi profiili Bud:ille. Onko tarkoitus ajaa lumikelitkin kaposilla vanteilla vai vaihtuuko leveämmät vanteen lumikeleille? Edestä päin olis kiva nähdä kuva Bud:ista tuolla vanteella?
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Äkkiä laskien Bontyn Jackalope kiekkosetti Hodag kumeilla jäisi painamaan tubeleksena noin 5,4kg, tähän pakka, jarrulevyt ja akselit niin oltaisiin silti alle 6kg... olenkohan laskenut oikein?

Mun talvisetti painaa aika tarkalleen 6,2kg. Pakkoineen, jarrulevyineen ja pikalinkkuineen. Varmaan tuosta saisi sen puoli kiloa pois keveemmillä renkailla ja litkut poistamalla mutta sitten taas kantavuus kärsis kapeamman renkaan myötä.

Jackaolopen vanteet painaa noin 2,8kg, renkaat 2,5kg litkut, teipit ja venat 300g, linkut 100g, jarrulevyt 250g ja takapakka 300g, eli samoihin tuo näyttäis menevän. Ei huono ollenkaan, hinta on kuitenkin melko kohtuullinen
    mutanaama muokkasi tätä : 08.09.2014 at 16.12

Eikö kukaan ole muka vaihtanut On-One Fattyn takanapaan laakereita?! Vai eikö ne vaan ole vaihdettavissa?
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    Mitä ns aftemarket hiilikuitukeuloja on porukoilla ? ...
    Mun Puksussa on tommottine Kuituhimmeli. Vallan soiva kaffeli.

Niin kauan kuin litku on nesteenä sitä ei oikeen voi laskea pyörivään massaan.
    Ei oikein voi, nestemäinen pyörivä massa kun syö energiaa fysiikan lakien mukaan keskimäärin enemmän, kuin kiinteä.

valppaus Guest
    Sopinee jotenkuten tänne TechTalkiin: jos jollakin on tarvetta mainioiden Revelate Designs'in pyöräretkeilytuotteisiin Espoon suunnalla, niin olisin kiinnostunut jakamaan kiinteät/kalliit postit, tarvetta olisi vain yhdelle pussukalle jota ei erikseen viitsisi tilailla rapakon takaa. YV:tä tulemaan vaikka tällä viikolla.

http://www.revelatedesigns.com/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti valppaus Katso viesti
    Sopinee jotenkuten tänne TechTalkiin: jos jollakin on tarvetta mainioiden Revelate Designs'in pyöräretkeilytuotteisiin Espoon suunnalla, niin olisin kiinnostunut jakamaan kiinteät/kalliit postit, tarvetta olisi vain yhdelle pussukalle jota ei erikseen viitsisi tilailla rapakon takaa. YV:tä tulemaan vaikka tällä viikolla.

Shocktherapy liikkeessä on ainakin jonkunlainen valikoima Relevatedesigns:in tuotteita, oletko kysellyt sieltä?
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Ei hyvä vaan PARAS mitä rahalla saa nousua tosin vain 20mm ja nyt oikeen huippu halpa tarjous. Eli Answer 20/20 http://www.chainreactioncycles.com/f...r/rp-prod87814
    Täysin samaa mieltä, paras ohjaamo päivitys mitä olen ikinä tehnyt. Ranteiden kulma muuttuu luontevaksi samoin täysjäykän fillarin päällä jumppaaminen helpottuu huomattavasti, eli vaikuttaa ajettavuuteen ja etenemis kykyyn huomattavasti. Eikä ranteita juili enään normi lenkeillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Perskeles kun on kuitenkin tangoksi aika kallis... Eikös tuo muuta ranteiden kulmaakin jonkin verran mukavempaan suuntaan? Mulla on kipeytynyt peukalon tyvi vähän hemmetin araksi ja luulen sen tulleen pyörällä rytkyttämisestä...
    Mulla on tuo Answeri vielä "väärin päin" jolloin hartiat ja kyynärpäät on myös alempana, toimii hyvin mulla.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Joo, sun kannattaa kokeilla answeria, jos jostain sellaisen saat kätösiin tai edes testiin. Taitaapi olla meidän setälenkeillä se yleisin malli, ja ajaapa sillä muutama räädimpikin kuski.
    Näin se vissiin on tehtävä. On hivenen turhan kallis heräteostokseksi. Ja pahin olis jos se toimiskin, niin tulis turhan kalliiksi päivittää kaikkiin filoihin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Eikö kukaan ole muka vaihtanut On-One Fattyn takanapaan laakereita?! Vai eikö ne vaan ole vaihdettavissa?
    Mikä tuossa on kummaa? En mä sen lyhyehkön Fattyn omistamisen aikana niitä vaihtamaan ruvennut, mutta kyllä ne kädessä oli ja rasvat vaihdoin niihin. Jossain täällä syövereissä on muistaakseni kuvatkin siitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hissitolppa Katso viesti
    Mikä tuossa on kummaa? En mä sen lyhyehkön Fattyn omistamisen aikana niitä vaihtamaan ruvennut, mutta kyllä ne kädessä oli ja rasvat vaihdoin niihin. Jossain täällä syövereissä on muistaakseni kuvatkin siitä.
    OK. Oon ihan käsi noissa laakerihommissa. Tarviko jotain erikoistyökaluja niiden vaihtamiseen? Et varmaan muista kokoa? Pitänee siis mennä laakerikauppaan wanha laakeri mallikappaleena mukana.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti valppaus Katso viesti

Huomasitko, että Revelaten tuotteita saa Itävallasta, http://fatbikes.at/revelate-designs

Toimituskulut vähän halvemmat, mutta itsellä ei ole liikkeestä omakohtaisia kokemuksia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    OK. Oon ihan käsi noissa laakerihommissa. Tarviko jotain erikoistyökaluja niiden vaihtamiseen? Et varmaan muista kokoa? Pitänee siis mennä laakerikauppaan wanha laakeri mallikappaleena mukana.
    Ei siinä mitään erikoistyökaluja tarvinnut. Ei muistaakseni tarvinnut edes soveltaakaan. Kokoa en muista, vaikka sen muistan kyllä, että se piti ottaa ylös. Naputtelet ne irti ja otat mallin mukaan kauppaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Täysin samaa mieltä, paras ohjaamo päivitys mitä olen ikinä tehnyt. Ranteiden kulma muuttuu luontevaksi samoin täysjäykän fillarin päällä jumppaaminen helpottuu huomattavasti, eli vaikuttaa ajettavuuteen ja etenemis kykyyn huomattavasti. Eikä ranteita juili enään normi lenkeillä.
    Tähän kommenttiin on helppo yhtyä, sen verran hyvä tanko että tuli tilattu toinen kapeempi renkaiseenkin.

Taisin siis toivottavasti tehdä oikean ratkaisun kun panin tilaukseen. Juuri kasasin Fatboyn ja onhan orkkistanko jo itsessään naurettavan kapea. Ja suora.
    Viitsiikö tuolla edes ajaa ennekuin Answer saapuu.
    No en taida malttaa odottaa, onhan se vertailukohta oltava! :P

Nonni, tännekin lähti se Answer… kiitos vaan yllytyksestä

No ei se pyörä sillä stongalla niin paljoa parane ettei sillä ennen ajaa voisi. Hyvä kiemura tjugotjugo kyllä on.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti

Mulla on tuo Answeri vielä "väärin päin" jolloin hartiat ja kyynärpäät on myös alempana, toimii hyvin mulla.
    Minkälaiseen ajoon tuo on parannus? Ihan XC, AM vai enduroo yms.?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Minkälaiseen ajoon tuo on parannus? Ihan XC, AM vai enduroo yms.?
    Maastopyöräilyyn.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

9:ZERO:7:ltakin näköjää täysjoustoläskiä tulossa..

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Maastopyöräilyyn.
    +1, toimii myös siirtymillä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •