Mä taidan tietää ton? On todella syvällä metsässä![]()
Mä taidan tietää ton? On todella syvällä metsässä![]()
________
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy
Juu, toi vka löytyy helposti kun vähän selaa taaksepäin näin rastisivuja... Oikein karttalinkin kera!![]()
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
Juu, toi vika löytyy helposti kun vähän selaa taaksepäin näin rastisivuja... Oikein karttalinkin kera!![]()
Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for
Juu, toi vika löytyy helposti kun vähän selaa taaksepäin näin rastisivuja... Oikein karttalinkin kera!
Juu, toi viimeinen on ihan kohtuullisen helppo... ainakin kun selaa näitä sivuja taakseja, löytyy oikein linkin kanssa![]()
Juu, toi vika löytyy helposti kun vähän selaa taaksepäin näin rastisivuja... Oikein karttalinkin kera!
Juu, toi vika löytyy helposti kun vähän selaa taaksepäin näin rastisivuja... Oikein karttalinkin kera!![]()
Juu, toi viimeinen on ihan kohtuullisen helppo... ainakin kun selaa näitä sivuja taakseja, löytyy oikein linkin kanssa![]()
Onko tää vika vaan mun puhelimessa? A.B.n viesti tuli 11 kertaa.![]()
OSM-MTB
Ei ole vaan sun puhelimessa. Foorumi jäkittänyt viime aikoina ja minäkin olin vahingossa postaamassa uudelleen kun eka näytti siltä ettei viesti mennyt perille.
Sent from my Chromag Aperture using alien technology.
Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.
Oho!Hyvä, että edes täällä olen ollut aktiivinen
![]()
![]()
![]()
Sent from my Chromag Aperture using alien technology.
Teach a man to fish and feed him for a lifetime. Teach a man to cycle and he will realize fishing is stupid and boring.
Aha! Sainpas, nyt oli tarpeeksi helpot neuvot kun löytyi ihan kordinaatitkin :P
rasti:http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...425877&lang=fi
Uusi rasti, missä tämä NSA:n salainen toimipiste sijaitsee?
![]()
Mankeli Apina muokkasi tätä : 09.06.2014 at 18.02
NSA on naamioitunut nykyään frisbeegolf radaksi...
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...424890&lang=fi
Mistäpäin Porvoota tämä vanha petäjä löytyy?
![]()
Vanha petäjä on vielä pystyssä!! Tarkistettu useamman pyörän voimin.. Suksilla tästä on tullut mentyä useammin ohi kuin pyörällä, viime talvena tosin ei kertaakaan kummallakaan harrastevälineellä.
![]()
partsi muokkasi tätä : 24.06.2014 at 00.21 Syy: Lisätty sijaintilinkki
Seuraavaksi etsitään vihreää lautasta kivikon laidasta:
![]()
Aika kivisen näköistä... Ei kolahda ainakaan itsellä.
________
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy
Juu, ei ainakaan eka yritys kolahtanut täälläkään... Pitää pohtia tarkemmin!
Mutta hienoja rasteja täällä on ollut!![]()
Niin juu, voihan tuo vihreä lautanen olla ripustettu juuri ja ei välttämättä enää ole paikoillaan. Tunnustan, huono maamerkki.. Tuon kivikon on varmasti kaikki kohdanneet, tyylillä tai toisella.
Vinkki; erittäin suosittu itäpuolen polku ja haasteellinen kivikko..
Nyt tarvitaan kyllä vielä tarkempia vinkkejä. Tosin tuo näyttää sellaiselta maastolta etten omalla pyörällä polkemalla tuonne pääse.
Olen itse ajanut tuon ohi pari kolme kertaa lomien jälkeen. En vaan muistanut että oli täällä tuo rasti!![]()
Kyllä, sieltähän se vihreä lautanen löytyi! Uutta rastia kehiin ja vanhasta sijaintilinkki, niin muutkin tietävät missä lautanen ja kivikko ovat.
Kirjanmerkit