ElectrobikeMPMessutGiantGarmin
Sivu 16 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 14 15 16 17 18 26 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 451 - 480 / 1563

Aihe: Porvoon kuvarastit

Mitä ihmettä! Onko tämäkin nyt "liian" vaikea? Vai onko vaan ollut niin kiirusta, ettei kukaan ole ehtinyt kurvata vielä tämän kallion päälle?
    Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for

Vink vink
    I've been around

Kyseinen kelo on joskus nähty mutta ei tule mieleen missä, joten yhdyn WetWillien vaatimukseen

Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2

Kun tuolle kalliolle ajelee polkua pitkin etelästä tai pohjoisesti, näky on erikoinen kun kallion päällä on tuo kelo ja polun puolella samanlainen puu elossa (kuvassa pyörän takana...) Muutamille tuo kallion on melkein "takapihalla", ainakin foorumin perusteella kallioilla on tuntuu käyvän paljon ikämiehiä, junnuja ja Transupoikia...

Aluerajauksena voidaan sanoa, että nyt liikutaan läntisen Porvoon kalliolla!
    Sometimes you need to wander off from the path to find what you are really searching for

Porvoon kuvarastit

Iltalenkillä pojan kanssa

Sorry A.B. Tämä oli kyllä mulle ihan tarjottimella mutta ennen eilistä meni ihan ohi.

Eli rasti oli täällä:

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...421726&lang=fi

Tässä uusi rasti: lenkin jälkeen tekee mieli hampurilaista, mistä saa tällaista:

Mike muokkasi tätä : 19.04.2014 at 22.34
    ________

Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy

^ Hienoa! Ihmettelinkin kun ei edes Tolkkislandetin Trail Building vastaava tunnistanut paikkaa! Jaahas nyt lähdettiin taas noille urbaaneille nuorisorasteille... Meikläisen silmiin noi töhritytnäkymät ei vaan oikein tartu...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.B. Katso viesti
    ^ Hienoa! Ihmettelinkin kun ei edes Tolkkislandetin Trail Building vastaava tunnistanut paikkaa! Jaahas nyt lähdettiin taas noille urbaaneille nuorisorasteille... Meikläisen silmiin noi töhritytnäkymät ei vaan oikein tartu...
    Ajattelin antaa välillä mahdollisuuden myös urbaani maantie/klvmiehille. Tonne pääsee vaikka rollaattorilla .
    ________

>Jaska< Guest

Lähetetty minun GT-N7105 laitteesta Tapatalkilla

>Jaska< Guest
    Tässä uusi

>Jaska< Guest
    Miken hampurilainen. http://goo.gl/61L8tx

[QUOTE=>Jaska

Oikeassa paikassa oli Jaskan grilli
    ________

Kävin tuossa "kioskilla" eilen, mutta ei ollut puhelinta/kameraa matkassa. Perskeles.

Kameraa taskuun ja käykääs hakemassa tuo niin saadaan uutta rastia. Tai sitten minulle jotain rautalanka vinkki niin ehkä löydän tuon.

Paikka on luultavasti tiedossa, ei ole ehtinyt vielä hakea kun on vähän kauempana ja maasturiin ei vielä ole tullut koskettua.. Toki katupyörälläkin voisi päästä pienellä hiekkatiesiirtymällä😄

>Jaska< Guest
    Jos ei Partsi hae sitä niin tässä Apinalle apua. Moottoritien toisella puolen lentelee valkoisii kuulia ja tää kioski sijaitsee kentän laidalla.

>Jaska< Guest
    Näyttäis siltä että porukka siirtynyt Tinderiin ????

Tinderiin? Mä oon ainakin tukevasti Linzissä

Jaa minä olen ihan tukevasti ulalla. Pyörin kuninkaanportin tienoilla enkä löytänyt tuota. Porvoossa on kai sitten jokin toinenkin airsoft paikka josta minulla ei ole tietoa.

Mulla on matkaa ko kohteeseen tällä hetkellä n. 5 km😊 Pitäisköhän käydä hakemassa työsuhde Ainotarella..? Valkeat kuulat taitaa olla tämän kohteen lähellä hieman isompia😄

>Jaska< Guest
    Tuomiokirkolta linnuntietä 11.5km. Itse tykkään mennä metsäpolkuja/sorateitä pitkin tään kioskin kautta töihin mut ei ole ollut koskaan siihen aikaan auki. Pääsee myös maantienkautta mut loput 250m on hiekkatietä. Tätä kyseistä hiekkatietä kun jatkaa n. 500-600m niin näkee niitä valkoisii kuulia nurmikolla mut ei kannate mennä keräämään niitä vaikkei ne värjääkkään. Yleensä tällä kioskilla käännytään takas kun kolutaan läntisiä polkuja.

>Jaska< Guest
    Ainottaresta tarjoon yhdet oluet

Ja oliko niin, että nakkijonossa voi ilta-aikaan tulla hieman isommasta nahkakuulasta päähän😏😏

No nyt alkaa olla sellaisesta rautakangesta väännetyt vinkit, että minäkin alan ehkä löytämään tämän rastin. Mitenkäs monta kolopallo kenttää porvoossa olikaan ja uskaltaako sellaisen lähelle mennä? Mitä itse olen sitä kokeillu niin ammunta sektori niillä on 180 asteen luokkaa.

Ei palvelua kioskilla!
    partsi muokkasi tätä : 29.05.2014 at 19.46 Syy: Sijaintilinkki

Ja uutta kohdetta! Mennään takaisin aiheeseen taideteokset ja supersankarit

>Jaska< Guest
    Hyvä Partsi. Vihdoinki oikea kioski löytyi.

Siellä se Mario luuraa!

Paikka: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...425079&lang=fi

Tässä uutta:

ratikka muokkasi tätä : 06.06.2014 at 10.33
    OSM-MTB

Noniin, Mario löydetty komeasti Ainotarella! Olikohan Jaskan kaljatarjous vielä voimassa tälläkin rastilla..? Uuden rastin ei luulisi olevan kovin syvällä metsässä, Ainotaren juurakko-ominaisuudet vähän epäilyttää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti partsi Katso viesti
    Noniin, Mario löydetty komeasti Ainotarella! Olikohan Jaskan kaljatarjous vielä voimassa tälläkin rastilla..? Uuden rastin ei luulisi olevan kovin syvällä metsässä, Ainotaren juurakko-ominaisuudet vähän epäilyttää
    Ainotar ajettiin syvimpiin ja synkimpiin metsiin. Taidan ajaa Korsossa sillä!

Mä taidan tietää ton? On todella syvällä metsässä
    ________

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •