Ok. Pulloakku ei sovi pyörään, niin täytyy varmaan tilata tuollainen sammakkoakku.
Huomasin että bmsbattery myy myös tuollaista johtospagettia vähentävää sarjaa: S06PW Easy Assembling Waterproof Connector Kit
Lisäksi tuo Torque Simulation Square Wave Controller vaikuttaa kiinnostavalta. Sen kanssa pystyisi valitsemaan vakionopeuden tai vakiotehon ajomoodiksi. Tuohon kun vielä laitaa 12-napaisen PAS-anturin niin pitäisi olla käytettävyys kohdallaan. Onkohan tuossa poljintunnistus jo niin nopea ettei erillisiä jarruantureita välttämättä tarvittaisi? ELFEi mainostaa tätä V2 sarjassaan.
Moottoriksi ajattelin Bafang 36V250Watts Front Driving QSWXK5:ta. Siinä pitäisi olla parempi vääntö kuin Q100:ssa tai SWXU:ssa. Asettaako sähkömoottori kuinka kovia lujuusvaatimuksia etuhaarukalle? Etuvetoista systeemiä ajattelin lähinnä painojakauman takia, kun akku on kuitenkin takana.
Tuolle setille tulisi bmsbatterystä ostettuna hintaa n. 300e + postit 160e. Postimaksut tuntuvat kovilta, mutta kokonaishinta jää alvien kanssa silti alle saksan hintojen.









Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit