Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
Lekuri kielsi minulta pyöräilyn eturauhasleikkauksen jälkeen kuudeksi kuukaudeksi. Olen lueskellut jenkkiläisiä ERS leikkauksen läpikäyneiden pyöräilijöiden foorumeita ja usea tyyppi on alkanut pyöräillä parisen kuukautta leikkauksen jälkeen. Ratkaisuna on ollut reikäsatula ja eniten kehuja sai Selle Italia Flite max gel fow. Olen kuitenkin ajanut 35 milliä leveällä satulalla eli Arionella, joka sopii minulle kuin sormi korvaan. Kyselisinkin onko jollakulla kokemuksia Fliteistä ja juuri näistä gel flow malleista. Ovatko hyviä? Mitä mieltä olette siitä, jos satula levenee 10 milliä. Puutuuko bärssi? Mitä muita reikäsatuloita suosittelisitte(hinta-laatusuhteeltaan hyviä)?
Mulla oli hetken aikaa käytössä juuri Max Flite Gel Flow. Omaan makuun oli liian pehmeä ja istuimen runko on jotenkin liian joustava takaosastaan. Hieman liian liukas oli myös. Aiheutti muistaakseni jonkinlaisia hiertymiä.

Nyt on ollut ajossa Max Slr Gel Flow, joka on selvästi jämäkämpi kuin Flite. Aukko on myös isompi satulan keskellä. Slr mallista olen tykännyt kovastikin.

Tuntuvat vaan olevan niin yksilöllisiä nämä satula-asiat.