Onko nate hyvä takarenkaana?
Onko nate hyvä takarenkaana?
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/polkupyorailysta_pitaisi_muodostua_suomalainen_urh eilulaji_102121.html#media=102119
^On .
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Onko kellään tietoa missä (liike) saisi nastoitettuu Husker du renkaat? Aattelin et tekis niistä täysin talvirenkaat ja hankkis kesäx BFL tai vastaavat...
Fillariosa, Shocktherapy
Fätbäkistä en tiiä mut turnagain näyttää melko houkuttavalta, rapakon tällä puolen nuita myy menopelimarketti
Mulla on toiminu oikein hyvin talviajossa täällä Syötteellä että työ ja polkureissuilla Oulussa. Mulla on edessäkin Nate. Ajoin tähän asti siten että eturenkaan pyörimissuunta oli kuvion nuoli eteenpäin ja takana taaksepäin. Tännään yks rengasmies sano että parempi ku takanenkin on nuolikuvio eteenpäin. Pitoa on ollut ihan ok kuitenkin ennen. Huomenna kokeilen miten nyt ku käänsin toisinpäin. Rengasta myydään 3,8 mutta kylessä lukee 4.0.
http://45nrth.com/products/tires/dillinger-5 Siinähän se.
Tuossa mittoja http://brimages.bikeboardmedia.netdn...led-1-copy.jpg
Antza44 muokkasi tätä : 05.03.2014 at 10.04
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Maxxis on pyöräyttänyt pihalle jättimäisen Ardentin oloisen renkaan ja esitellyt sitä nimellä Mammoth. Koko on 26x4.00
Tässä yksi linkki: http://forums.mtbr.com/fat-bikes/a-901973.html
MTBRssä pari ketjua aiheesta. Lisäksi Maxxis on julkaisemassa 29+ renkaan.
Schwalbe kun saisi vielä jotain läskiä kehiin niin sitten pääsevät isot valmistajat kisaamaan hinnalla.
Tiedä, miten noita Spessun renkaita saa ilman pyörää, mutta kaipa niitä kohta kaupan hyllyllekin ilmestyy. Päivittäisikö HC ystävällisesti etusivulle Ground Controllin, 26x4,6", paino 1420 g.
Spessun sisuri tuntui jotenkin notkeammalta ja kevyemmältä kuin Surlyn, ja ajattelin jo hetken, ettei kannata vaihtaa kevyempiin, mutta vaaka paljasti painoksi komeat 620 g.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Ton ground controlin kuvio näyttää toimivalta, mut seos on sama kun spekialiasedin muissa gc:ssä niin slippery_when_wet. >1400g / kumi on liikaa, imo.
Ens talven lumille on tarjontaa kyllä enemmänkin - V-rubberilla on jokunen ihan ok kumi esitelty taipein messuilla, Maxxis toi omansa ja Kenda kans. Iso dillingeri vaikuttaa kans hyviltä.
Jos kendan juggernaut on oikeesti tehty DTC-seoksesta ja paino jää alle 1200g:n, niin siinä on the tire.
Olen tähän mennessä ajellut aina kumin kanssa ja nyt ajattelin koittaa ilman.
Mutta koska olen vähän ujo ja arka niin haluan kysyä isoilta pojilta neuvoa
Eli Rolling Darryl setti tuli tilattua. Katselin vähän niiden työnlaatua ja sitä kehän sauman hitsausta.
Ainakin omassa vanneparissa olis sisäpuolella aika karkea se hitsauspalko niin mietin että saakos tollasta sitten luotettavasti tubelestettua vai oletteko dremelöineet sen hitsin siistiksi siitä vanteen reunan kohdalta?!
EDIT: foto lisätty. Onks noin isot kraadit tyypillisiä läskivanteille? Luulis että tubeleksointi vähän fiinimpää kaipailisi.
![]()
Paulix muokkasi tätä : 08.03.2014 at 21.40
^Täytyy paneutua... ainakin sen kyljessä luki 4,7"
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Juu lukee näis nykymalleissa.. Jostain messuilta oli tuo juttu minkä jaoin/linkitin..
Rullamitalla karkeasti mitattuna noin 115 mm. Painetta oli ehkä 0,6 baria, ajopaineet metsässä lienevät alhaisemmat.
Kiitos, taitaa olla isompi, kuin BFL, mutta pienempi, kuin Bud&Lou.
Kysyin jo joskus aiemmin 29" vanteista Fattyyn, mutta en enää löydä kysymystäni (searchin toiminnassa on jotain outoa?)... Eli laihemmista vanteista ja renkaista Fattyyn.
http://www.on-one.co.uk/i/q/WPOOFATN...eelset-29-inch
Onko nuo vanteet teidän mielestä ok?
Sen verran paljon alkaa olla läskipyörävalmistajia, jotta saksalainen Schwalbe on kanssa huhuttu tuovan omaa läskikumia jossakin leveydessä markkinoille ilmeisesti kuitenkin vasta vuonna -15. Tämä tarkoittanee myös sitä, että kohta on tarjolla myös saksalaista postimyyntiläskiä.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Pelkästään Fattyn vapaaratas painaa 170g (ilman napaa), eli eivät nämä navat mitään kevyitä tai laadukkaita ole.
No osaa se Hopenkin teräksinen painaa 166g, mutta kun yhden alumiinisen ajoin solmuun, niin totesin, että tuon 80g painon lisäyksen kärsin.No nää vapaarattaat on ainakin itsellä ollut kulutus tavaraa. Kai täytys kokeilla DT 240 ajaa paskaks joskus.
(DT läskinapoja ootellessa)
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Mikäs olisi raadin mielestä paras yleiskesärengas Muklukkiin 82mm Rolling Darryleille? (Vai kannattaisiko saman tien tehdä kesäksi 29"-kiekot kapeammille renkaille?) Nykyiset Natet ei oikein houkuttele ajelemaan hiekalla ja asvaltilla joita pitkin kuitenkin joutuu siirtymiä suorittamaan. Myös retkeillessä harvoin tulee eteen pitkiä todella vaativia pätkiä joten äärimmäinen pito ei ole ykkösasia.
Larry ja knard combo rullaa ainakin oikein hyvin.
^Puoltoääni ylläolevalle kombolle![]()
Eli Larry eteen ja Knardi taakse vai toisinpäin? Eteen mahtuisi myös BFL ilman muutoksia toisin kuin taakse.
Larry tai BFL eteen ja Knard tai BFL taakse. Näillä mä ajattelin ajella tämän kesän.
Meillä ajetaan varmaan emännän läskissä larry/endomorph ja itselläni larry tai bfl/knard
Kirjanmerkit