ElectrobikeGarminGiantHepha
Sivu 95 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45 85 93 94 95 96 97 105 145 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.821 - 2.850 / 4670

Aihe: Bike-discount

Oma tilaushistoria oli siivoutunut kokonaan poislukien joku yksittäinen tilaus viime kesältä. Osa sivuista saksaenglantia, osa englanninkielestä pelkkää saksaa. Etusivun vasemmassa alakulmassa lukee 'Costumer service', vähän vaatii vielä viilauksia
    www.pyörätarvike.com

Joo ja maksamisen jälkeen Paypalista sivuston yrittäessä siirtyä takaisin bike-discountiin tulee ilmoitussivu, jossa kehotetaan klikkaamaan "tästä" jos sivu ei automaattisesti siirry 5 sekunnin kuluessa takaisin kaupan sivuille. No ei siirtynyt mutta eipä toiminut klikkausnappimaan
    No tilaus meni kuitenkin perille, kun se ilmestyi tilaustietoihin ja sähköposti tilauksesta tuli. Hyvä niin. Laitoin tilauksen yhteyteen yhden best-price vaateen, ilmaisin harmistukseni avajaistarjouksita ja siitä ettei edellisen viikon bike10-koodi toiminut ja vihjailin, että voisivat sen verran ale minulle kuitenkin antaa. Tuskin antavat, koska tilauksen tein noillakin hinnoilla...
    Joo ja nyt ne slx:n jarrutkin sain tai saan tätä kautta. Tilaus tuli ehkä kympin-pari halvemmaksi kuin olisi tullut bike-componentsista heidän kympin postikuluillaan. Lisäksi valintaan vaikutti se, että bike-componentsissa ei ollut cinellin korkkiteippiä myynnissä, bike-discountissakin valkoinen oli loppu mutta musta taitaa sopia uuteen pyörääni ihan kivasti.

Keskiviikko iltana tilaus sisään, maksu tilisiirrolla. Tänään sitten hätäisenä tuli soitettua että mikäs tässä kestää, ennen vienyt kaksi arkipäivää..Kuulemma uusi järjestelmä on hitaampi ja nyt vielä sattui vaihdon aikaan, sanoi että jos ei ylihuomenna kuulu niin uusi soitto sinne. Tuli vaan mietittyä että miten heidän järjestelmän muutos vaikuttaa rahojen siirtelyyn pankkien välillä. Noh ehkä ne tällä viikolla lähtee.

No eipä tämä taas nyt nopeudella vakuuta. Pari pakettia tilattu perjantaina, eikä vielä ole tapahtunnut mitään.Ok toinen niistä oli pyörä, jossa tekstien mukaan kestää useampi päivä lähettää. Vaikka en kyllä ymmärrä mitä ne siellä niille tekevät, viimeksikin kaikki pyörän säädöt oli päin sitä itseään.
    Debitillä maksettu ja kyllä näkyvät katevarauksena tilillä. Taitaa vaan olla pikkasen säätöä uusien sivujen kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lähde Katso viesti
    No eipä tämä taas nyt nopeudella vakuuta. Pari pakettia tilattu perjantaina, eikä vielä ole tapahtunnut mitään.Ok toinen niistä oli pyörä, jossa tekstien mukaan kestää useampi päivä lähettää. Vaikka en kyllä ymmärrä mitä ne siellä niille tekevät, viimeksikin kaikki pyörän säädöt oli päin sitä itseään.
    Debitillä maksettu ja kyllä näkyvät katevarauksena tilillä. Taitaa vaan olla pikkasen säätöä uusien sivujen kanssa.
    Sama homma, tilaus taisi mennä sunnuntaina eikä mitään ole vielä tapahtunut. Sivuillaan tosian sanovatkin, että "From the time you order an available bike in our webshop up to the time we dispatch this bike, it will take approx. 10-14 days. We ask for your understanding if this delivery period is extended to 2 - 3 weeks during the main season.".

Tilaus laitettu 5 min sitten. Missä mun paketti viipyy?

Sivupäivitys ei ilmeisestikään mennyt ihan suunnitelmien mukaan, tästä syystä toimitukset/palautukset/kyselyt viivästyy. Sama väki siellä hoitaa niitä samoja tilauksia, kyllä ne kamat tuosta kaupasta tulee.
    Mun on hyvä huudella kun oma tilaus tuli jo viime viikolla
    www.pyörätarvike.com

IncBuff Guest
    Keski-euroopassahan alkaa sesonki käydä kuumana joten ei ihme jos vähän on viivettä. Ostakaa marraskuussa jos on kiire.

No vaikka kuinka sesonkina tavaraa on tullut tilailtua, niin kyllä yksi valmis kiekkopaketti aina kolmessa päivässä on lähtennyt. Muutenkin toi mun tilaustili on aivan sekaisin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Keski-euroopassahan alkaa sesonki käydä kuumana joten ei ihme jos vähän on viivettä. Ostakaa marraskuussa jos on kiire.
    En usko että tästä johtuu. Uudet sivut on kussu pahasti. Ei ne vastaa ees sähköpostiin sieltä. Sellasen lähetin maanantaina aamupäivällä. Isoa miinusta todella kun ei ees aspa toimi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lasol Katso viesti
    Ei ne vastaa ees sähköpostiin sieltä. Sellasen lähetin maanantaina aamupäivällä. Isoa miinusta todella kun ei ees aspa toimi.
    Todennäköisesti sait mailiisi autoreplyn jossa seisoi mm seuraava teksti: "We kindly ask you to be patient. Generally all requests will be answered within 48 hours, depending on the theme it will take a little longer."

Jos kyseinen kauppa on ollut edullinen, toimiva ja luotettava niin tuskin niiden toimintatavat yhden tietojärjestelmäpäivityksen takia kokonaan muuttuu.
    www.pyörätarvike.com

Mä tilasin torstaina ku en jaksanu odotella sitä uuden nettikaupan hässäkkää ja kamat saapui tänään. Nopein tähän mennessä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    Todennäköisesti sait mailiisi autoreplyn jossa seisoi mm seuraava teksti: "We kindly ask you to be patient. Generally all requests will be answered within 48 hours, depending on the theme it will take a little longer."

Jos kyseinen kauppa on ollut edullinen, toimiva ja luotettava niin tuskin niiden toimintatavat yhden tietojärjestelmäpäivityksen takia kokonaan muuttuu.
    No aika huonosti menis jos toi autoreplykään ei toimis, vai mitä?!

Useasti olen ottanut yhteyttä sähköpostilla ja aina tullut nopeasti (alle vuorokaus) vastaus. Toki tossa lukee noin ei siinä, itsellä oli kiireempi. Eikä ollut kysymys 'toimiiko tää klossi tossa polkimessa' vaan liittyi asiaan jota muut kun se kauppa ei voi ratkasta. Ehkä olen vaativa mutta en mielestäni kohtuuton.

En arvosta, arvostakaa muut vaan ihan vapaasti.

muoks: Kyse siis siitä että kun noin iso kauppa uudistaa sivut ja järjestelmät pitää olla VARMA että ne toimii. Nyt ei toimi. Eilen illalla ei menny tavarat ees ostoskoriin. Huonosti hoidettu asia.

Mä laitoin tosiana heti la aamuna eli 1.3 tilauksen. Automaattiviestit tuli tilauksen perille menemisestä ja tilaus näkyy tilassa offen heidän sivuillaan. Koska mulla ei ole kiire (olen ensi viikon reissussa kuitenkin), niin en ole laittanut heille mitään kyselyä homman hidastelusta. Hidastuu vaan entisestään, jos niitä porukka turhaan lähettelee. Samaa mieltä sinänsä, että uuden hienon verkkokaupan pitäisi olla uusi ja hieno eikä huonosti toimiva käännösvammainen. Ja jos toimituksetkin menee jumiin. Ei kuulosta oikein perinteiseltä saksalaiselta meiningiltä. Jos kauppa olisi ollut espanjalainen niin en ihmettelisi yhtään

Omat 1.3. tilatut kamani olivat myös "offen" -tilassa vielä eilen, kunnes huomasin, että sähköpostiini oli tullut vahvistus tilin rekisteröinnistä, jossa oli linkki, jolla tili hyväksyttiin. Ennen tätä hyväksymistä en päässyt edes kirjautumaan katsoakseni tilauksen statuksen. Vasta tilin vahvistuksen jälkeen tilaksi vaihtui "bearbeiten" tjsp. ja tänään näkyy kamat lähteneen jo postiin. Aikaisemminkin olen B-D:ssä aioinut, mutta vanha tili näytti verkkokauppauudistuksessa haihtuneen jonnekin.

Menin kiireesti katsomaan postilaatikkoani mutta ei mulle ollut tullut kuin välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen 1.3 aamulla tällainen

Sehr geehrter Herr Isoherra.
    vielen Dank für Ihre Bestellung.

Wir freuen uns über Ihr Vertrauen und werden Ihre Bestellung umgehend bearbeiten.

ja perässä tilatut tuotteet yms. normimeininkiä ilman vahvistuspyyntöjä. Ja b-d:n sivuilla ovat tunnukseni pysyneet koko ajan toiminnassa. Ainoastaan ostoskortin tuotteet olivat kadonneet sen uudistusyön aikana eli ne piti valita uudelleen ennen tilausta.

Vanha tili toimii täälläkin. Bearbeiten toistaiseksi.
    edit. Iltapäivä, tila muuttunut -> Im Versand

Paketti odotettavissa normaalissa aikataulussa, veikkaan.
    Halloo halloo muokkasi tätä : 05.03.2014 at 16.12

Tilaukset edelleen "offen" tilassa. Pistinpä kyselyä että missä mennään. Katevarauksetkin poistuneet tililtä, Nordea poistaa laskuttamattomat varaukset 5 päivän jälkeen.

Noniin, viikko siinä pyörähti että saivat tilauksen lähetettyä. Pitää toivoa että meni ihan järjestelmän vaihon piikkiin, muuten pieni miinus jos hitaus jatkuu. Okei, en ole pettynyt bd toimintaan, eikä miulla niin kiire ole että tuo yksi viikko vuoden 52 viikossa mitään meinaisi. Halvat on hinnat, pysyy vakio paikkana!

e. Pääasia että homma näyttäisi pikkuhiljaa alkavan toimia, jaksakaa oottaa rauhassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ebtre Katso viesti
    Tilasin muun tavaran ohella pöksyt jotka olivat liian pienet. B-D:n sivuille kun tekee tunnarit, saa tulostettua DHL-Itella palautuslappusen, joka ei ole mitenkään sidoksissa mihinkään tilaukseen, ja käy suoraan paikallisessa Postissasi ilmaisiksi postikuluiksi, ja siinä on suoraan seurantanumerokin siinä toisessa puoliskossa jonka saat itsellesi siitä A4:stä. Lisäksi pitää täyttää palautuskaavake, johon tulee laittaa tilauksen numero ja artikkeli ja jokin syy miksi tuote palautetaan. Laitoin itse, että liian pieni koko. Lisäksi valitaan hyvitystapa, laitoin että rahat takaisin. Yksi miinuspiste siitä, että tuo formi on tosiaan kyllä vain saksaksi... mutta google translatella pärjäsi.
    Onkos kukaan palauttanut tavaraa tämän järjestelmäuudistuksen jälkeen? Nimittäin eipä ollut mikään DHL-Itella-palautuslappu mikä sieltä tulostui - sieltä tuli pelkkä DHL Retoure-lappunen, joka toimii vain Saksan sisäisessä liikenteessä - ja ei täten kelvannut Itellan tädille. Ilmeisesti menee järjestelmäuudistuksen piikkiin? Laitoin kyllä sähköpostia, saa nähdä milloin vastaavat..

Perskule, offen tila edelleenkin ja sähköpostiin ei vastausta. Laitoin crc:hen 5 minuuttia sitten tilauksen, toimitustavaksi DHL expressin. Tämä ei yleensä petä jos tänään lähtee, niin tavarat huomenna tassussa.
    Hi 5 bikes paketti saapui jälleen erinomaisella toimitusajalla.

Minulla jatkuu perinteisissä merkeissä, statuksena lähetetty.

Torstaina tilaus sisään ja eilen saapui. Kaikki meni niin kuin pitikin. Palautuslappua en älynnyt tarkistaa.

Eilen oli lähtenyt minunkin 1.3 tehty tilaus. Olivat varmaan slx jarrujani ensin odottaneet. Olivat pistäneet lisäalea 5 % niihin kahteen 99'90 euron jarrusettiin eli kympin yhteensä kun olin sanonut heidän avajaisaleaan hieman heikoksi. Lisäksi best price vaade meni läpi yhdessä tuotteessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laissy Katso viesti
    Onkos kukaan palauttanut tavaraa tämän järjestelmäuudistuksen jälkeen? Nimittäin eipä ollut mikään DHL-Itella-palautuslappu mikä sieltä tulostui - sieltä tuli pelkkä DHL Retoure-lappunen, joka toimii vain Saksan sisäisessä liikenteessä - ja ei täten kelvannut Itellan tädille. Ilmeisesti menee järjestelmäuudistuksen piikkiin? Laitoin kyllä sähköpostia, saa nähdä milloin vastaavat..
    Itse itselleni vastaten - näin vastasivat sähköpostiin:

"please return the item to our address in Grafschaft (by the cheapest way possible - if you return the goods by UPS, FedEx or any express delivery, we cannot refund the freight costs) and add a proof of the freight costs you had to pay for sending back this item."

Eli hyvittävät palautuskulut kuittia vastaan.

Nyt yksi paketeista sähköpostin mukaan lähtennyt matkaan, mistäköhän tässä viestissä löytyy seurantakoodi, eikös se ennen ollut suoraan linkin takana missä oli kuitti? Muutenkin hieman omituista, koska pankkitililtä ei ole veloitettu euroakaan. Sähköpostiviestiin ei ikinä tullut vastausta, kun tiedustelin lähetyksen viivästymistä.

Jotain kipua on nyt. Tilasin viikko sitten vain hetki ennen saitin uudistusta varastossa olevan Radonin pyörän ja tähän päivään mennessä ei ole tullut tilausvahvistuksen jälkeen mitään. Eilen laitoin kyselyn mailitse että mitäsmitäs. Toistaiseksi ei vastausta.

Pieni toivo kuitenkin on, että pyörä on lähtenyt matkaan, mutta jostain syystä, kentiesn sivujen päivittymisen takia ei ole tullut tilauskantaan päivitystä ja pdf:ä saman syyn takia lähtemättä.
    Jos pyörä tosiaan on vielä lähtemättä, niin miinus tulee monien plussien jälkeen. Voihan se tietty olla että DHL kurvaa pihaan tuossa tulevan tunnin aikana, jolloin se aina tulee, kun tulee... I wish..
    PoriMTB
    MKVOLII contributor #26

Yksi parhaista eduista oli juuri tuo helppo palatusmenetelmä. Harmi, että pilattiin hyvä kauppa.
    MC Kramppi

Jaahas, 1.3.14 tilattu pyörä ja pari rääsyä. Nyt tuli rahat takaisin bumerangina PayPaliin ja sähköposti BD:ltä saksaksi, että olemme palauttaneet rahat. Missään ei kerrota miksi näin. Kuvittelisi nyt, että edes osa tavaroista olisi ollut paikalla, eikä koko saakelin tilausta olisi tarvinnut peruuttaa... Sähköpostia kyllä lähti puljuun, joten katsotaan mikä on selitys tälle tapahtumalle.
    Tilataanpa pyörä sitten muualta.
    Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...

voi perse, mä luulen että homma menee täysin reisille. Mulla lukee pyörän kohdalla että im versand käsittääkseni että postissa. Kiekot muka lähteneet puljusta tekstillä versandet, mutta kun siinä pdf:ssä ei ole mitään seuranta numeroa, tuskinpa lähettävät 700€ pakettia ilman veloitusta. Ja enpä mä mitään tolla kiekkosetillä tee ilman pyörää, + noita muita osia jotka olen jo hankkinnut siihen.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •