HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 44 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 42 43 44 45 46 54 94 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.291 - 1.320 / 4161

Aihe: Kengät talveksi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Minä en ymmärrä oikein miksi pitäisi edes harkita Wölvhammerin flättiversiota. Fläteillä ajan Motonetin 35 euron pilkkisaappailla ja hyvin sujuu vaikka varret ovatkin reilusti leveämmät kuin Wölvhammerissa.
    Itse tykkään ajaa fläteillä mäkeä talvella ja ennen vetelin normi talvisaappailla. Sit keksin ostaa Five10 high impact flättikengät ja olihan se ero aivan jumalaton.
    Niissä on korkea nilkkasuoja joka suojaa myös lumelta ja kylmältä hyvin. Niihin kun virittelee vaikka hihasuojista säärystimet niin voi kävellä vaikka metrin hangesssa. Otin tarkoituksella kokoa isommat ,että mahtuu hyvin paksut villasukat.Parhaillaan -15 asteessa tuli laskettua eikä nuo kylmät ollut silloinkaan.

Ymmärrän jos joku ajelee fläteillä pyöräteillä yms. ,mut poluille tai mäkeen en kyllä kelpuuta kun pyöräilykengät. Ero johonkin normisaappaisiin on suunnilleen sama kun Bilteman polkimilla ja näillä. http://bythehive.com/e-thirteen/lg1-...l/lg1p-pedals/
    - Fear is a mindkiller -

Kiitos hezelle verrattoman informatiivisesta viideosta, helpottaa varmasti hankintaa kun on mittojakin mihin verrata.
    -Usot sie jot myö uitiin?

Lake 303, 2.kausi menossa, tyytyväinen olen ollut, normikenkä 42, Laket 43.
    I've been around

Maanantaina kotiutui tännekin bike-discountista Lake 303 sopuhintaan 195€. Otin koon 47 normaalilla lestillä, oli ihan sopiva, jopa kaksi sukkaakin mahtui. Kävin tosin sovittamassa niitä marraskuussa paikallisessa, ei ollut hyllyssä kuin kokoa 46 joka oli vähän lyhyt. Väittivät etteivät saa enää lisää tänä talvena hyllyyn, joten päädyin tilaamaan saksasta. Pohjallisen pituus oli sama kuin shimpan MW80 koko 48. Kokoreferenssiä: normilenkkari kokoa 45, intin maihari 44, spessun kesäkengät 46.

Tosin nyt näyttää siltä ettei kenkiä tarvitsekaan tänä talvena....

Tossa yrittänyt liimailla wanhoja Laken talvikenkiä kasaan ja nytte B-D on laittanu taas 25% yleisalen vaatteille ja kengille yms.
    Tollaset välikelin veden pitävät talvikengät olis tarpeen, kuten Lake MX145, mutta niistä ei paljoa löydy käyttökokemuksia. Pitävätkö oikeasti vettä?
    http://www.bike-discount.de/shop/k68....html?mfid=834

MX145 kengästä on olemassa myös wide malli, mutta B-D:n sivulta ei käy ilmi kummista on kysymys. Ale varmaan loppuu ensi yönä, joten ei ehdi kyselläkkään.

BD:ssä on näköjään Wölvhammereitakin vajaalla 250, jos vaan koot passaa.

Jos bike-discountia tarkoitat niin kannattaa ottaa huomioon, että nuot 250€ wölvhammerit siellä ovat flättipolkimille eivätkä omaa klossipaikkoja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Falkonna Katso viesti
    Jos bike-discountia tarkoitat niin kannattaa ottaa huomioon, että nuot 250€ wölvhammerit siellä ovat flättipolkimille eivätkä omaa klossipaikkoja.
    Toi tarjous oli eilen voimassa. Silloin sai klossittomat hintaan jotain 175 ja klossi-versiot 250. Tänään on päivän hinta sitten jotain ihan muuta.

Nyt jonkin verran ajettuani noilla 303:silla. Minulla on melko palelevat jalat johtuen kehon toiminnasta, käyn enemmän kylmänä kuin kuumana. Jalat eivät palele 4-5h lenkeillä 0-asteen keleillä. Sukkana käytän paksuhkoa merinovilla sukkaa (90%villa) silloin varpaisiin jää vielä kivasti tilaa ja mistään ei paina. Jalan matalan rintavuuden vuoksi Boa kiristys on melkein pohjassa ohuella sukalla, paksulla sukalla sitä ongelmaa ei ole. Sähköpohjallisen voin vielä laittaa alkuperäisen päälle ja ei ole vieläkään liian ahdasta. Minulla olisi saattanut käydä se kapeampi lestinen malli, vaikea sanoa kun ei päässyt sovittamaan molempia. Klossit piti siirtää aivan sisäreunaan ettei kengän sisäsivu hankaa kampiin. Alkuperäisen pohjallisen kuplamuovimainen rakenne painuu nopeasti kasaan, mutta pohjallisiahan saa vaikka millaisia. Pohjan jäykkyys ei ole jäykimmästä päästä mutta saa hieman paremman pidon liukkaalla käveltäessä vaikkeivat ne kävely kengät olekkaan. Ostin vielä mehiläisvaha tyyppistä vahaa joilla käsittelen kenkää säännöllisesti. Olen kenkään tyytyväinen. Talvella pitkillä lenkeillä kengässä kannattaa olla mieluummin aavistus tilaa kuin että ne ovat tiukat, muuten alkaa palelee. Muuten koko politiikkaan en ota enempää kantaa.
    Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin

Kuten heze mainitsikin, Lake 303 lesti on varsin korkea, ns. instep -mitta on iiiiiso. Itselläni instep on suhteessa hyvin pieni, joten boa -kiristys ei sofistikoituneisuudestaan huolimatta riitä alkuunkaan, vaan olen askarrellut iltin alle huopakankaasta tyynyt, joilla jalan saa pysymään paikallaan ja kengän ulkokuoren suoraksi, jotteivät hankaudu ihan heti kampia vasten rikki. Toisekseen vähän ihmetyttää tuo toppaus: kenkä on todella lämmin ja topattu nilkan ja jalkapöydän kohdalta, mutta varpaiden kohdalla – jossa lämmitystä toivoisi olevan riittämiin – toppaus on varsin vähäistä (juu, istuu paremmin, mutta…).
    Laadultaan erinomainen kenkä, mutta teknisten ratkaisujen vuoksi istunee hyvin vain tietyn mallisiin (=hyvin korkeisiin) jalkoihin. Pikku modifioinnin jälkeen siitä saa matalalle jalkapöydälle tyydyttävästi istuvan.

^ Miulla oli sama homma, boa-kiristys piti vetää ihan viimeisilleen, että kenkä istui edes jotenkuten. Mutta otin ja tungin toiset pohjalliset kaveriksi, ja nyt tuo on juurikin sopiva normisukilla ajellessa. Jos pistää paksummat sukat, niin voipi sitten taas ottaa ekstrapohjallisen pois etteivät varpaat jää liian tiukalle. Kesäkenkäkoko 42, 303:t kokoa 44.
    px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Miten tuohon Lake 303 leveysasiaan tulisi suhtautua jos jalka on paino päällä 290mm pitkä ja 105mm leveä?
    Pituuden puolesta ottaisin sukkavaraa ja kooksi 47, kun jalat eivät maailman parhaiten tarkenevaa mallia ole, mutta onko tuo koon 47 reilu ~7mm riittävä sivuttais"löysä"?
    Widena tulee jotenkin reilulta kuulostava 22mm sivuttaislöysä tuossa koossa...

http://www.lakecycling.com/sizing-chart/
    PoriMTB
    MKVOLII contributor #26

Nyt tuollaisia varrellisia talviajokenkiä kokeilleena ( jotenkin ahistavat nuo varret) niin onko olemassa matalia talviajokenkiä maastoon ?
    I'm a member of a A(prilia) & A(udi) Club

Oma jalka paino päällä myös 290 mm pitkä ja leveimmillään 115mm.
    Lake 303 ovat kokoa 46 ja ovat mallia wide.
    Josko olisi apua. Sukkavaraa on tarpeeksi mutta ei liikaa ja kenkä kiristyy kunnolla eikä jää löysäksi.
    Satulanhaistelija

Ei nyt ihan talvikenkä, kun paremmin täydellisesti vettäpitävä mutta laitetaan kuitenkin pientä raportin tynkää. Jalassa siis Vaude Termatic RC popot joilla on tullu ajettua käytännössä kaikki ajot sitten syksyn.

Kylmin keli lienee -15..-16 jolla noilla on tunti pari ajettu, ei ongelmia. Jalassa tuolloin merinovillasukat tai kahdet. Eilen ajoin satasen (noin 5h ajoaikaa, ulkona ainakin 5.5h), lähtiessä oli -12 ja tuuli luokkaa -18 purevuudella. Yllättäen varpaita ei pahemmin palellut kun ajoin vähemmän tuulisissa paikoissa ja oli suorastaan mukava lämpötila myötätuuliosuuksilla. Vastatuulessa huomasi selvästi että kengän sisus viilenee, nojakissahan ajetaan kengänpohjat edellä. Tuuli oli sen verran reipas että 3-sormiset kinttaatkin alkoivat olla meleko vilposet.

Seuraava testi on vaihtaa vakio pohjallinen Aerogel-lämpöpohjalliseen ja ajaa samoilla sukilla vastaavissa tuulisissa olosuhteissa.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Jalassa siis Vaude Termatic RC popot joilla on tullu ajettua käytännössä kaikki ajot sitten syksyn.
    Miten tuon kengän mitoitus on suhteessa normikenkääsi ?

Mun suomikenkä on 42 ja 43 rajamailla, shimpan ja nortwawen kengissä (paksummalla sukalla) saisi olla 45, sinun pointtaamaasi kenkää olisi saatavissa pikkualella 44 kokoisena.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti steelmän Katso viesti
    Miten tuon kengän mitoitus on suhteessa normikenkääsi ?

Mun suomikenkä on 42 ja 43 rajamailla, shimpan ja nortwawen kengissä (paksummalla sukalla) saisi olla 45, sinun pointtaamaasi kenkää olisi saatavissa pikkualella 44 kokoisena.
    Omistan myös kyseiset kengät, käytössä olleet nyt joulukuun puolivälistä saakka. Tyytyväinen olin vesisateella ja märässä metsässä ajellessa, jalat pysyivät kuivana ja lämpöä riitti vähintäänkin hyvin. Nämä siis n. +2-+5 asteessa. Nyt kun talvi tuli tänne etelään ja eilen tuli ajeltua n. 3h lenkki -7 asteessa, niin huomasi että jalat rupesivat hieman kylmäämään. Ei kuitenkaan umpijäähän vetänyt ja lenkin pystyi ajamaan loppuun oikein hyvin. Jalassa urheilusukka+merinovillasukka. Kokoasiaa miettisin itsekin, olen normaalisti 41/42 kokoa. Suurimmaksi osaksi kengät on 41, joten tilasin näistä ensin 41 koon, jonka totesin aivan liian tiukaksi toimiakseen talvikenkänä. Tilasin tämän jälkeen 42 koon, joka tosiaan oli hieman reilumpi, mutta mitään reilua tilaa noissa ei siltikään ole. Todennäköisesti eilen jalkani palelivat siitä syystä että olisi pitänyt olla enemmän ilmaa lämmittämässä.

Tilasin kengät siihen tarkoitukseen, että ne toimisivat pienen pakkasen ja märän kelin kenkinä joten tuo 42 koko on siihen sopiva, koska se pysyy hyvin kireänä ohuella sukalla. Jos haluaisin näitä käyttää koko talven ja myös kovilla pakkasilla, olisi todennäköisesti pitänyt tilata 2 kokoa isompi, eli 43.

Tänään laitoin kenkiin lämpöpohjalliset ja seuraavaksi ajattelin kokeilla vain yhdellä paksulla sukalla miten nämä toimivat.

Mulla on todella herkästi palelevat jalat, vaikka mies muuten tuottaa lämpöä kuin tehokas polttomoottori. Voi kun sais tietoisesti ohjattua enemmän verenkiertoa jalkoihin, mutta kun ei voi. Siksi pitää siis yrittää jotain keksiä jalkojen lämpimänä pitämiseen.

Kengän normaalikoko on noin 42. Mulla on Mavicin maantiekengät kokoa 41 ja Spessun kesämaastokengät kokoa 42.

Loppukesästä syksyyn ajelin Spessun Defrosterilla, jonka koko on 43. Mahtuu lineri ja villasukka. Riittää pariksi tunniksi, mutta pitemmillä lenkeillä plus-asteillakin rupesi varpaat paleltumaan. Erityisesti jos sukat pääsi kostumaan, mutta myös kuivina. Sanoisin että Defroster on suunnilleen yhtä lämmin kuin kesäkenkä ja paksumpi neopreenisuoja. Defrosterin pohjaa ei onneksi tarvitse ommella kasaan joka lenkin jälkeen kuten kengänsuojia.

Aiempina talvina olen kokeillut ajella fläteillä ja Meindlin vaelluskengällä, joihin mahtuu lineri ja villasukka. Ei ole auttanut, pakkasella varpaat ovat jäätyneet jopa tunnissa.

Ostin Wölvhammerit. Koska mikään muu ei kiinnostanut kuin pitkien lenkkien mahdollisuus ilman varpaiden amputoimisen tarvetta, otin sovituksen jälkeen ronskisti koon 47. Mahtuu 2-3 paksua sukkaa ja jää vielä varpaille tilaa heilua. Kenkä on niin pitkä, että myttyän yhden ohuen sukan kärkeen täyttämään sinne jäävän tyhjän tilan. Vähän väljäkin tuo on, mutta eipähän ole tiukka. Wölvhammer on kuitenkin niin jäykkä kenkä, että liian isollakin pystyy näköjään ajamaan. Jopa teknistä. Eilen olin samalla lenkillä Miklun kanssa, lämpötila noin -7, mutta ajoin tunnin pidempään eli noin 4 tuntia. Varpaat tarkenivat ihan ookoosti. Tosin pientä viilenemistä alkoi loppulenkkiä kohden tapahtua, joten ei tässä vieläkään olla tilanteessa missä voisi sanoa että nyt jalat pysyvät lämpöisinä. Mutta jos näillä pystyy pelaamaan itselleen useampia tunteja lenkkiaikaa, niin olen tyytyväinen.

Tosin nyt mietin vielä vaihtoehtoa, että jos sittenkin vaihtaisi pienempiin ja paremmin istuviin kenkiin ja ostaisi suosiolla ne sähköpohjalliset. Jotenkin vaan ei huvita olla riippuvainen sähkölaitteesta pitkällä retkellä/lenkillä kaukana kotoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Tänään 7,5 tuntia -4 asteessa ja ulompi villasukka paksumpi kuin viimeksi. Varpaat vähän viileät mutta kuitenkin toimintakykyiset. Pitää hommata jumbokoon karvasuojat kun vanhat eivät mahdu Wölvien päälle.
    Viime lauantaina sama keli ja aikaa 8 tuntia. 49-51 -koon karvasuojat venyivät 47-koon Wölvien ylle napakasti ja nyt tarkeni hyvin kun liikutteli varpaita puolivälissä.

Osaisko kukaan kertoa kuinka Lake MXZ 303 ja Wölvhammer vertautuvat Shimanon kokoihin. Nykyisin kesäkäytössä kolmet Shimanot kaikki kokoa 45. Talvikenkään tarttis vähän enempi tilaa mutta riittääkö em. popoista 46 vai pitäiskö valita vielä isompi?

T.P Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti cuppis Katso viesti
    Osaisko kukaan kertoa kuinka Lake MXZ 303 ja Wölvhammer vertautuvat Shimanon kokoihin. Nykyisin kesäkäytössä kolmet Shimanot kaikki kokoa 45. Talvikenkään tarttis vähän enempi tilaa mutta riittääkö em. popoista 46 vai pitäiskö valita vielä isompi?
    Mulla on jalan koko 42. Kesäkenkinä Shimpan, Spessun ja Sidin kengät kokoa 43.
    Ostin parisen vuotta sitten Laken talvikengät (vanhempi versio mainitsemastasi Lake MXZ 303) kokoa 43. Jalka mahtuu, mutta vain yhdellä normaalipaksuisella sukalla. Ei riittänyt minulle ja varpaat olivat aina jäässä.

Tälle talvelle ostin Wölvhammerit kokoa 44. Kaksi sukkaa mahtuu hyvin ja varpaille jää tilaa liikkua. Wölvhammerissa on varsin leveä lesti. Kengät ovat olleet erinomaiset ja koko osu kohdalleen. Valmistajan nettisivuilla olevan kokotaulukon mukaan mittailin ja se piti hyvin paikkansa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bomba Katso viesti

Loppukesästä syksyyn ajelin Spessun Defrosterilla, jonka koko on 43.

Ostin Wölvhammerit. Koska mikään muu ei kiinnostanut kuin pitkien lenkkien mahdollisuus ilman varpaiden amputoimisen tarvetta, otin sovituksen jälkeen ronskisti koon 47. Mahtuu 2-3 paksua sukkaa ja jää vielä varpaille tilaa heilua. Kenkä on niin pitkä, että myttyän yhden ohuen sukan kärkeen täyttämään sinne jäävän tyhjän tilan. Vähän väljäkin tuo on, mutta eipähän ole tiukka.
    Hieman asian laidalta mutta eikö sinua häiritse klossin edessä sijainti ? Et saa sitä millään päkiäsi alle ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti steelmän Katso viesti
    Hieman asian laidalta mutta eikö sinua häiritse klossin edessä sijainti ? Et saa sitä millään päkiäsi alle ?
    Yllättävän hyvin saan. Klossi ihan taka-asennossa osuu aika hyvin kohdilleen. Se ehkä auttaa vähän, että ne pari-kolme villasukkaa myös työntää kantapäätä vähän eteenpäin kengässä.

Ei tuo täydellinen ratkaisu ole, mutta ainakaan ei varpaat kuole ja polkemaankin pystyy, ainakin jotenkin.

Mitenkäs bomba sun ja muidenkin Wölvhammerien pohjat ovat kestäneet? JJ tuolla läskipyörissä kirjoitti irtoamisesta. Minulla ei vielä sellaista ole (ja käytän Shimanon polkimia) mutta se häiritsee, että nämä kalleimmat kenkäni ikinä eivät ole pohjastaan toistensa peilikuvat vaan klossin asettaminen pitää hakea kenkä kerrallaan. Toinen kenkä myös hankaa hyvässä klossiasennossa aavistuksen kampeen ja on jo nirhannut tikkausta sekä ohentanut pintaa. Pitää siis siirtää vielä aavistus klossia. Lämpimät nuo kyllä ovat, kunhan saa ähellettyä jalkaansa.

Mulla on todella herkästi palelevat jalat, vaikka mies muuten tuottaa lämpöä kuin tehokas polttomoottori. Voi kun sais tietoisesti ohjattua enemmän verenkiertoa jalkoihin, mutta kun ei voi. Siksi pitää siis yrittää jotain keksiä jalkojen lämpimänä pitämiseen.

Kengän normaalikoko on noin 42. Mulla on Mavicin maantiekengät kokoa 41 ja Spessun kesämaastokengät kokoa 42.

Loppukesästä syksyyn ajelin Spessun Defrosterilla, jonka koko on 43. Mahtuu lineri ja villasukka. Riittää pariksi tunniksi, mutta pitemmillä lenkeillä plus-asteillakin rupesi varpaat paleltumaan. Erityisesti jos sukat pääsi kostumaan, mutta myös kuivina. Sanoisin että Defroster on suunnilleen yhtä lämmin kuin kesäkenkä ja paksumpi neopreenisuoja. Defrosterin pohjaa ei onneksi tarvitse ommella kasaan joka lenkin jälkeen kuten kengänsuojia.

Tosin nyt mietin vielä vaihtoehtoa, että jos sittenkin vaihtaisi pienempiin ja paremmin istuviin kenkiin ja ostaisi suosiolla ne sähköpohjalliset. Jotenkin vaan ei huvita olla riippuvainen sähkölaitteesta pitkällä retkellä/lenkillä kaukana kotoa.
    Minä ajelin maanatainakin tyytyväisenä spessun defrostereilla vaikka pakkasta oli -13 astetta.
    Sähköpohjalliset teki ihmeitä. Piti ihan pistää välillä virta kiinni kun tuntu ,että jalka on turhankin lämmin. Eikä ollut kallis hankinta. jotain 14-15 ekua.
    Mulla spessun maantiekenkä kokoa 44 ja tämä 45. Tilava kenkä johon mahtuu hyvin villasukat yms...Ei silti hölsky kiitos hyvän kiinnitys-systeemin.

Ainoa asia mikä niissä defroster traileissa ärsytti ,että ne on ihan älyttömän liukkaat jos on vähänkin jäätä tai edes kuuraa.
    Katkaisin dremelillä porakärkiruuveista kannan irti ja ruuvasin ne liiman kans kenkään. Pito parani heti ,mutta parketille noilla ei oo asiaa.

Hyvät kengät kaikenkaikkiaan.
    - Fear is a mindkiller -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Mitenkäs bomba sun ja muidenkin Wölvhammerien pohjat ovat kestäneet? JJ tuolla läskipyörissä kirjoitti irtoamisesta. --- Toinen kenkä myös hankaa hyvässä klossiasennossa aavistuksen kampeen ja on jo nirhannut tikkausta sekä ohentanut pintaa.
    En mä ole ajanut vasta kun pari lenkkiä, kun ei ole ollut pakkasia. Eli toistaiseksi ne näyttää ihan uusilta tietysti. JJ:n ongelma taisi olla Crankin polkimet. Ne syö kengän pohjan, jos ei käytä jotain suojalevyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Minä ajelin maanatainakin tyytyväisenä spessun defrostereilla vaikka pakkasta oli -13 astetta.
    Sähköpohjalliset teki ihmeitä. Piti ihan pistää välillä virta kiinni kun tuntu ,että jalka on turhankin lämmin. Eikä ollut kallis hankinta. jotain 14-15 ekua.
    Mistä ja mitkä noin halvat sähköpohjalliset on? Voisin kokeilla heti. Riittääkö akku miten pitkäksi aikaa?

Hyvän näköinen nastamodaus Olen itsekin harkinnut ihan oikeilla irtonastoilla tehdä vastaavan. Yhdet Meindlin vaelluskengät olen jo nastoittanut pääkallokelin erikoiskengiksi, ja hyvin toimii.

Wölvien pohjat on kestäny hyvin, mutta toisen kengän yksi kärkinastan suojalevy on lähtenyt kävelemään. Saako noita kärkinastoja tai niiden reikien suojia hankittua jostain?

Wölwhammereilla kilsoja lumella ja lauhalla, tiellä ja maastossa jo takana jonnin verran ja kaikki hyvin.

JJ:n ongelma taisi olla Crankin polkimet. Ne syö kengän pohjan, jos ei käytä jotain suojalevyä.
    Ei suojalevy olisi estänyt pohjakumin irtoamista. Levy suojaa vain sitä välipohjaa välittömasti klossin alta. Wölvhammerin kumipohja on huonosti suunniteltu, koska klossin vieressä kumi on nappuloitu ja muutenkin aika kapea suikale. Muissa kengissäni se on yhtenäinen, kuten Shimanonkin kengissä on. Nyt poljin pääsee vajoamaan nappuloiden väleihin, josta se vääntää liimaukset auki. Lisäksi klossin aukko on hieman liian pieni. Mulla on ollut useita pyöräilykenkiä ja nämä ovat ensimmäiset, joissa on ongelmia pohjien kanssa, joten en syyttäisi Eggbeattereita enkä myönnä käyttäjän virhettä.

Tuossa kuvia selventämään selostusta. Keltaisella merkattu irronnut alue.

Juha Jokila muokkasi tätä : 15.01.2014 at 19.22

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Wölvhammerin kumipohja on huonosti suunniteltu, koska klossin vieressä kumi on nappuloitu ja muutenkin aika kapea suikale. --- Nyt poljin pääsee vajoamaan nappuloiden väleihin, josta se vääntää liimaukset auki.
    Ok. Auttaisko, jos veistelis sitä nappuloiden väliä vähän tilavammaksi?

En tosin hahmota ongelmaa täysin, koska sun kuvat ei näy. Muutatko ne julkisiksi?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •